אודות

החזון
שינוי חייהם של אנשים.

משימה
שינוי חייהם של אנשים באמצעות מתן תזונה ומוצרים לניהול משקל הטובים ביותר בעולם וההזדמנות העסקית הטובה ביותר במכירה הישירה.

ערכים

  • המוצרים שלנו
    המחויבות שלנו לתקני המדע והבטיחות הגבוהים ביותר בפיתוח מוצרים וייצורם היא חלק אינטגרלי מהמשימה שלנו לתזונה. אנו הפנים של המוצר.
  • החברים והמפיצים שלנו
    אנו מונעים מהצורך של החברים והמפיצים שלנו ומקבלים השראה מהסיפורים שלהם.
  • בעלי המניות שלנו
    אנו שואפים לרווחיות וצמיחה כדי להגדיל את ערך בעבור בעלי המניות שלנו, לרבות מפיצים, חברים, לקוחות, בעלי מניות ועובדים.
  • העובדים שלנו
    אנו מכבדים זה את זה, מצליחים כצוות ומעריכים חוש הומור.
  • הקהילה שלנו
    אנו הופכים את הקהילות למקום טוב יותר לחיים ועבודה.
  • העבודה שלנו
    אנו מקבלים החלטות המבוססות על עובדות, ולא על שמועות. אנו עובדים קשה ומקבלים על עצמנו אחריות. אנו שואפים למצוינות.
  • האתיקה שלנו
    אנו עושים את הדבר הנכון, הכן והאתי. אנו הולכים בדרך המלך.
  • הפילוסופיה שלנו
    אנו משתמשים, עונדים, מדברים
  • הגישה שלנו
    להפוך זאת לכיף, פשוט וקסום

 

איכות נמצאת במארג של כל מוצר של הרבלייף. זו הסיבה שהמפיצים והלקוחות שלנו נותנים אמון כה רב במוצרים של הרבלייף. זהו בטחון המושתת על הפילוסופיה של הרבלייף "מזרע עד מזון" (seed to feed), גישה מעמיקה ומעשית למוצרים המשפיעה על כל ההיבטים של תהליכי הייצור, מהקרקע שבה נזרעים הזרעים שלנו עד הסימון, האריזה, ההפצה ויותר מכך.

זה מתחיל בהכרת השוק והמצב הנוכחי של מדעי התזונה.אנו מפתחים מוצרים שצרכנים רוצים, המבוססים על ממצאים מדעיים ועל מגמות השוק, כפי שזוהו על-ידי החוקרים והמפיצים שלנו בשטח.הצמיחה שלנו היא תוצאה ישירה של ביקוש מוגבר למוצרינו.

ברגע שאנו מזהים את צורכי הלקוחות, אנו מכניסים לתמונה את המדע המתוחכם שאותו מספקים הרופאים, המדענים, התזונאים שלנו שעובדים עם יצרנים ברמה עולמית על פיתוח מוצרינו משלב הקונספט עד לשלב המעשי ובניית האבטיפוס וההרכב הסופי. בדיקות של טעם המוצר ומרקמו מתבצעות במעבדה החושית שבמתקנינו.לאחר שהמדענים סיימו לבחון הרכבים שונים, הצוות הרגולטורי של הרבלייף מבצע ביקורת מדוקדקת של כל המרכיבים בכדי לוודא שלא נכללו מרכיבים הכפופים להגבלות גלובליות.משדות התה בסין עד לשדות האלוורה במקסיקו ושדות פולי הסויה בארה"ב, אנו משיגים את המרכיבים למוצרינו מספקים מאושרים שעומדים במפרטים הקפדניים שלנו.לפעמים נדרשים עד 18 חודשים לבחור את המקורות שמהם נרכוש את המרכיבים שלנו.לאחר שבחרנו ספק, אנו מבצעים בדיקות של התהליכים בכדי לוודא שכל המרכיבים שבהם נעשה שימוש עומדים בתקנים הגבוהים שלנו.נוכחות מתקני הייצור שלנו ברחבי העולם הולכת ומתרחבת.כיום יש לנו ארבעה מרכזי ייצור, כל אחד מהם מכיל מעבדות וגם יצרנים אמינים שמייצרים עבורנו לפי חוזים, כמו באיטליה וברזיל.

להרבלייף יש נהלים קפדניים של אבטחת איכות על מנת להבטיח שהיצרנים המייצרים עבורנו לפי חוזים עומדים בתקנים שלנו. הרבלייף בודקת את תעודות האנליזה של חומרי הגלם כדי לאמת שאכן בוצעו הבדיקות הדרושות וכי כל חומרי הגלם עומדים בדרישות מפרט המרכיבים. אנו מבצעים באופן סדיר ביקורות של אנשים שלנו או של מומחים חיצוניים בכדי לוודא שהנהלים מתבצעים כהלכה.

היצרנים שעובדים אתנו לפי חוזים הם שותפים מצוינים. הם מאפשרים להרבלייף לספק איכות יוצאת דופן ולמלא את הביקוש העולמי. אבל הכנסת הייצור העולמי לתוך הרבלייף מאפשרת לנו לשפר את בקרת האיכות ואת יכולתנו להרחיב את הייצור של מוצרי הליבה שלנו תוך שמירה על הגמישות לאספקת מוצרים מיוחדים או עונתיים. יוזמה זו, של הכנסת הייצור של מוצרים מובילים תחת הגג של הרבלייף קרויה Herbalife Innovation and Manufacturing או HIM. המתקן הראשון של HIM  נפתח בשוי-יו שבסין ב-1999 והוא מייצר אבקות, תה, טבליות וקפסולות. מתקן HIM השני, בלייק פורסט, קליפורניה, נרכש ושופץ מהיסוד ב-2009. אנו מאמינים שזהו המתקן המציע את האיכות והתפוקה הגבוהות ביותר בתעשייה שלנו. יש בו ספקטרומטר גרעיני הפועל בתהודה מגנטית ומשמש לניתוח הזהות ותכונות אחרות של המרכיבים המשמשים במוצרינו.

מבקרים במפעל HIM בלייק פורסט. יותר מ-10,000 מבקרים ביקרו בו מאז פתיחתו והם מתרשמים באופן שיטתי מהאיכות של המוצרים.ב-2012 הצטרף מפעל HIM צ'יינצ'ה בסין העובד עם חקלאים מפרובינציית הונאן על מיצוי מרכיבים בוטניים חשובים לרבות תמציות צמחיות כגון תרכיזי תה פיקו ותה ירוק.

 

 

לאחר הצטרפותו של מפעל צ'יינצ'ה הרבלייף רכשה מפעל בווינסטון סיילם בצפון קרוליינה הצפוי להפוך למפעל ה-HIM הגדול ביותר עם שטח של יותר מ-46,000 מטרים רבועים, שווה ערך לגודלם של 6.5 מגרשי כדורגל. ברגע שייכנס לייצור מלא, זה יהיה המפעל בעל כושר הייצור הגדול ביותר של הרבלייף עד היום והוא ייצר מוצרי ליבה לרבות פורמולה 1, תערובת השייק המזינה, אבקות חלבון מותאמות אישית, תה לסוגיו ואלוורה נוזלית. המפעל בווינסטון סיילם מחזיק במרכז מצוינות של מעבדת ביקורת שבה נערכות בדיקות כימיות, ביולוגיות ופיזיקליות. אנו מנטרים את הסביבה שבה מאוחסנים מוצרינו גם אחרי השלמת הייצור. אנו עוקבים בקפידה אחר הטמפרטורה במהלך השינוע של המוצרים עם טכנולוגיית תיעוד נתונים המודדת את טמפרטורת האוויר במהלך השינוע.

פילוסופיית האריזה שלנו פשוטה: המרכיבים שרשומים על האריזה תמיד נמצאים במוצר ומגיעים ממקורות אמינים. צוותי השיווק והקריאטיב שלנו מעצבים אריזות שנועדו להיות יפות, אינפורמטיביות ומבליטות באופן נאות כל מוצר מקו המוצרים.יש לנו שרשרת אספקה איתנה עם קרוב ל-700 נקודות גישה למוצרים במיקומים בבעלות החברה או של צדדים שלישיים ב-90 מדינות.גם אחרי שהמוצרים נמסרו לצרכנים, להרבלייף יש מערכת מהמובילות בתעשייה לתיעוד תלונות ותקריות עם המוצרים. בשילוב עם קבוצות שירות הלקוחות שלנו ברחבי העולם, הנתונים האלה מאפשרים לנו לוודא שמילאנו את דרישות הלקוחות לשביעות רצונם ומזהים תחומים פוטנציאליים שבהם אנו יכולים לשפר את הרכב המוצר, האריזה או המשלוח על מנת לשפר את חוויית הלקוח עם המוצרים שלנו.

חשוב מכל, המוצרים של הרבלייף מלווים ביותר מאשר מדע מוכח ומצוינות בייצור: הם באים עם אדם מאחוריהם, עם קול למוצר: אחד מחברי הרבלייף שנמצא בקשר עם הלקוח בכדי לספק מידע ומוטיבציה להשגת היעד. השילוב הזה של מוצר מצוין ושירות מצוין הוא שיוצר את התוצאות המבוקשות ולקוחות מרוצים בכל רחבי העולם.

במקביל לכך שהרבלייף לוקחת את האחריות לגורלה בפיתוח ויצור המוצרים, הצרכנים מביעים אמון חזק מתמיד שמוצרי הרבלייף הם בסטנדרט הגבוה ביותר וכי הרבלייף נמצאת בעמדה הטובה ביותר אי פעם לספק את התזונה המעודכנת ביותר המבוססת על מדע ולמלא את צרכי השוק הגלובלי.