מתכוננים לחום הגדול – שומרים על העור בקיץ

ימי הקיץ החמים עלולים לפגוע בעור הפנים שלכם. כך תדאגו לשמור עליו מפני החום והלחות

החמסינים הראשונים של הקיץ אולי מאחורינו, אבל מצפים לנו עוד לא מעט ימים חמים ומייבשים. לפני שאתם יוצאים לים או לבריכה, זכרו ששהייה בשמש למשך זמן ארוך עלולה להשפיע על עור הפנים שלכם. מעבר לכוויות, קרני השמש עלולות לזרז היווצרות של קמטים וקמטוטים, כתמי גיל ואפילו עור רפוי. הלחות והטמפרטורות הגבוהות עלולות גם הן לתרום את שלהן, בדמות עור שמנוני, למשל. כדי ליהנות מעור נעים וזוהר גם בקיץ, שמרו על העור וטפלו בו היטב.

קבלו טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך.

  • שומרים על עור נקי
    ניקיון של העור הוא אחת הדרכים הבסיסיות לשמור על עור בריא, גם בחורף וגם בקיץ. במהלך הקיץ, כשמזג האוויר חם ולח, העור שלנו מייצר יותר שומן, ולכן כדאי לדאוג לניקיון העור אפילו יותר מתמיד. דאגו לנקות את העור לפחות פעמיים ביום, בוקר וערב. תכשיר הניקוי על בסיס אלוורה מסדרת SKIN של הרבלייף הוא פתרון מצוין. הוא מתאים לעור רגיל עד יבש ואינו מכיל תוספת של פראבנים וסולפטים. הוא מסיר איפור, לכלוך ועודפי שומן מהעור, בלי לגרום לגירוי. שימוש יומי בתכשיר יעזור לכם לשמור על עור נקי ובריא.


  • קרם הגנה – חובה!
    אם אין לכם עדיין קרם הגנה בתיק, זה הזמן להכניס לשם אחד. קרם הגנה הוא מוצר חובה בקיץ. אל תרשו לעצמכם להיחשף לשמש לפני שנמרחתם כמו שצריך, בכל איזור שחשוף לשמש, מהראש ועד כפות הרגליים. חשיפה לקרני UV עלולה לגרום לכוויות, קמטים, קמטוטים והזדקנות של העור. קרם הגנה יכול לעזור לכם למנוע את כל אלה. הצטיידו בקרם הגנה מעל 30 SPF והתמרחו בהתאם להוראות, כל עוד אתם בשמש.


  • מוסיפים נוגדי חימצון
    נוגדי חימצון יכולים לסייע לכם לשמור על העור שלכם בריא. ויטמין C, למשל, מגן על העור מפני נזק סביבתי ומסייע לייצור קולגן בגוף. מוצרי קוסמטיקה שמכילים נוגדי חימצון יכולים לעזור לגוף שלכם להילחם ברדיקלים החופשיים שפוגעים בו ולשפר את מראה העור. הוסיפו נוגדי חימצון גם לתזונה היומית שלכם. צרכו ירקות טריים ופירות כמו אננס, פירות יער ופירות הדר, שעשירים בנוגדי חימצון, ויטמינים וחומרים מזינים אחרים.


  • שתו הרבה מים
    אל תישארו צמאים! מים הם מרכיב חשוב בבריאות העור. הם מסייעים לעור להיראות גמיש, זוהר ורך יותר. בנוסף, הם עוזרים לגוף לשטוף את הרעלים, דרך הזיעה והשתן. קחו איתכם תמיד בקבוק מים ודאגו לשתות לפחות 3-2 ליטרים ביום, ואפילו יותר אם אתם מבצעים פעילות גופנית או עובדים בחוץ.


  • קרם לחות: לחות בריאה
    רבים חושבים שהלחות באוויר במהלך הקיץ מספיקה, והעור לא זקוק ללחות נוספת. האמת היא, שקרם לחות הוא אחד המוצרים החיוניים במהלך הקיץ. החום עלול לייבש את העור, ולחות יכולה לעשות לו רק טוב. בחרו בקרם לחות קליל ולא שומני, רצוי קרם לחות שמכיל SPF לשעות היום. דאגו להעניק לעור לחות גם לפני השינה, כדי לעזור לו לקבל את מנת הלחות שהוא זקוק לה במהלך הלילה.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
26-01-2020
תזונה לספורטאים כיום היא מתקדמת יותר, ובנוסף למאכלים מומלצים, ספורטאים רבים צורכים גם תוספי תזונה לספורטאים. חשוב להבין כיצד תוספי התזונה האלה מסייעים לגוף ולמה בכלל יש חשיבות לצריכה של תוספי תזונה לספורטאים.
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה