עור פנים מושלם – 10 טיפים

עור הפנים שלנו מושפע מגורמים פנימיים וחיצונייםוכדי לשמור עליו בריאיפה ובוהקעלינו לתחזק אותו מבפנים החוצהכלומרלשמור על תזונה בריאהמאוזנת ונכונהעל מאזן נוזלים תקין בגוףעל שינה טובהספורטעל הימנעות מהשמשוכמובן תחזוקת טיפוח נכונה ובריאה

הנה 10 דברים שאם תקפידו עליהם – מובטח לכן עור בהיר וזוהר כמו של הכוכבות הגדולות.



  1. מים
    התחילו את הבוקר שלכן עם שתי כוסות מים חמימים עם לימון ומעט שמן זית. טריק זה של הכוכבות עובד גם על מערכת העיכול, על ניקוי הגוף מרעלים מבפנים וגם על עור הפנים. טריק נוסף להבהרה: מאותו לימון, מרחו מדי בוקר על כל הפנים. מי שסובלת מפיגמנטציה תודה לנו עליו.
  2. הפחיתו קפה
    קפאין, הנמצא בקפה, בתה, בשוקולד ובקולה, גורם לעור שלנו להתייבש וכתוצאה מכך לקמטוטים ולעור אפרפר. על כל כוס קפה או מנת קפאין, הקפידו לשתות 2 כוסות מים, ונסו לא לשתות יותר מ-3 כוסות קפה ביום.
  3. ניקיון לפני הכל
    לעולם אל תלכו לישון עם עור פנים מלוכלך. לפני השינה, שטפו את הפנים עם ג'ל ניקוי הדרים או השתמשו בתרחיץ גרגרי יער של הרבלייף, שעשירים בנוגדי חמצון ויסייעו במראה עור זוהר. מוצרים אלו אינם מכילים פראבנים, הם עשירים בויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו E ,אלוורה, חומרי ניקוי עדינים המופקים מקוקוס, גרגרי פילינג, זרעי אוכמניות.

    חשוב להשתמש במוצרים אלו גם אם לא התאפרתן באותו היום ולא יצאתן מהבית.

  4. שגרת טיפוח יומית
    ישנן נשים שעבורן טיפוח העור הוא מטלה, ואחרות נהנות מהמריחות, הריחות והמרקמים. כדי לשמור על עור יפה ובריא, אנחנו חייבות לשמור שהוא יהיה עשיר בלחות, באנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרלים. לאחר ששטפתן את הפנים, מרחו על העור סרום ולאחר מכן קרם יום עם הגנה ביום, או קרם עשיר יותר ללילה. גם אם אתן עייפות מאוד, אל תפסחו על שלבים אלו.
  5. התאימו את מוצרי הטיפוח שלכן למצב העור
    במהלך החיים העור שלנו משתנה וכך גם בעונות המתחלפות. בחורף אנחנו זקוקות לקרמים מעט יותר שמנוניים או כבדים, ובקיץ לקלילים המכילים למשל אלוורה, מנטה, ושאר מרכיבים מרעננים.
  6. מסכות
    אחת לשבוע קחו לכן פסק זמן קצרצר מהחיים ופרגנו לעצמכן במריחת מסכה טובה לעור הפנים בהתאם למצב העור. בהרבלייף תוכלו להשיג מסכת חימר שתנקה את הרעלים מהעור, תסיר זיהומים ותספוג את עודפי השומן. המסכה תזין את עור הפנים, תחייה אותו, תעניק לו אנרגיה, זוהר ותכין את העור לספיגה טובה יותר של הסרום והקרם.
  7. קרם הגנה גם בחורף
    החורף שלנו מסוכן לעיתים הרבה יותר מהקיץ לעור הפנים. בקיץ אנחנו מנסות להימנע מהחשיפה לשמש ומודעות למריחת קרם תמיד, אבל לעיתים אנחנו יוצאות מהבית בחורף ללא קרם הגנה והשמש יוצאת לפתע ומסכנת את העור בפיגמנטציה, כתמים וסרטן העור. מרחו קרם הגנה בכל עונות השנה.
  8. סוכרים ומעובדים
    אכילה מרובה של מאכלים מטוגנים, עשירים בשומן רווי, ונשנושי מתוקים בלתי פוסקים, נראים בסופו של דבר על הפנים שלנו. העור שלנו מקרין החוצה את מה שמתחולל בגופינו ולכן הכניסו לגופכן אוכל בריא והרבו באכילת ירקות ופירות שתורמים לעור בוהק וחי.
  9. שייק ירוק
    מאכלים ירוקים כמו תרד, מנגולד, מלפפון, תפוח עץ ירוק וקייל, עשירים בויטמינים, מינרלים וכלורפיל המטיבים עם עור הפנים. הרבו באכילת מזונות ירוקים או הכינו מהם שייק ירוק מדי יום.
  10. פעילות גופנית
    מכירות את זה שאחרי שעת אירובי, ספינינג, ריצה או אפילו יוגה, העור שלכן נראה סמוק כאילו שהתאפרתן? פעילות גופנית גורמת לזרימת דם טובה יותר וכתוצאה מכך גם העור מרוויח קוסמטיקאית בחינם מבפנים החוצה. בפעילות הגופנית הגוף פולט רעלים דרך הזיעה והעור נראה נפלא. הקפידו על פעילות פיזית מדי יום, בין אם זה הליכה, ריצה, פילאטיס, זומבה או כל פעילות שאתן אוהבות.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.