לישון יותר ולהספיק הכול – כן, זה אפשרי!

לישון יותר ולהספיק הכול!

על מנת שכל יום יעבור ביעילות ובמרץ, חשוב להתחיל אותו בצורה נכונה. וזה אומר, ללא חיפזון וללא מהומה. למען האמת, רבים מאיתנו פשוט לא מסוגלים לעשות זאת. אז מה עלינו לעשות כדי שבבקרים יהיה לנו מספיק זמן לכל דבר? הרשו לנו לשתף אתכם מספר טיפים.

שינה ארוכה ועמוקה

זה לא סוד שבשל מחסור בשינה קשה לנו לפקוח את העיניים בבוקר, והיד שלנו נמשכת אל השעון המעורר כדי להזיז אותו בכמה דקות קדימה. השתדלו לישון לא פחות מ-8-7 שעות. במידת הצורך השתמשו באטמי אוזניים ובכיסוי עיניים: הם יעזרו לכם לשקוע בשינה עמוקה מבלי שרעש ואור יפריעו לכם. כך הגוף יחדש את מאגרי האנרגיה בצורה יעילה ומהירה יותר ותרגישו שקל לכם יותר לקום בבוקר.

קבלו 6 טיפים לשנת יופי מושלמת שתשמור על הבריאות שלכם >>>



בוקר נטול גאדג'טים

לפתוח את הלפטופ או לגלוש באינטרנט מיד אחרי שפקחתם את העיניים… בואו נודה, רבים מאיתנו פיתחו הרגל כזה. הגאדג'טים מסיחים את הדעת, גוזלים זמן יקר, ודווקא בבוקר חשוב לנו להתרכז ולפעול מהר. תוכלו לקרוא חדשות ולענות להודעות גם בהמשך היום.

זה נכון גם לגבי השעה שלפני השינה: נסו לוותר על השימוש בסמארטפון ובמחשב הנייד. כך תוכלו להירגע ולהירדם מהר יותר. לעומת זאת, מעט קריאה לפני השינה לא תזיק!



הכנות לקראת השינה

הכינו את הבגדים אותם תלבשו מחר כבר בשעות הערב. רק מעטים מאיתנו מקדישים 10 דקות בערב למחשבה על הלבוש שלהם מחר. רובנו מעדיפים להתרוצץ בבהלה בכל הבית בחיפוש אחר הבגדים המתאימים. כדי לחסוך 20 דקות יקרות בבוקר, צפו בערב בתחזית מזג האוויר והכינו את הבגדים למחר. זה קל, זה פשוט – אך יעיל. אגב, כדאי לארגן סל או כוננית במסדרון כדי שתדעו תמיד היכן נמצאים הכפפות, הכובעים, המטריות ושאר פריטי לבוש שנוטים ללכת לאיבוד כשצריכים אותם. כך אולי לא תצטרכו לחפש אותם שוב ושוב כל בוקר.

מקלחת בוקר מהירה וממריצה

אם אתם אוהבים להתקלח בבוקר, השתדלו לא להישאר במקלחת זמן רב מדי. הירגעות, מסכות ופילינג, הסרת שיער – את כל הטיפולים החשובים הללו כדאי להשאיר לשעות הערב, ואילו בבוקר להסתפק ב-10 דקות בלבד.



ארוחת בוקר מאוזנת

הארוחה הראשונה ביום היא החשובה ביותר; אל תוותרו עליה, גם אם אתם כבר מאחרים. ארוחת הבוקר מפעילה תהליכי חילוף חומרים בגוף. היא משפיעה על כל דפוס התזונה שלכם במהלך היום.

כדי לא לבזבז זמן בבוקר על הכנת המנות ועדיין לקבל את כל החומרים החיוניים ביחסים אופטימליים, הרבלייף פיתחה "ארוחת בוקר מאוזנת" מיוחדת. זהו פתרון מוכן המסייע בשמירה על תזונה מאוזנת לאורך היום ובקרת משקל.

ארוחת בוקר מאוזנת מבית הרבלייף היא הדרך המושלמת לחסוך זמן בבוקר. היא דורשת 3 דקות הכנה בלבד ומכילה חלבון חיוני, תאית, פחמימות מורכבות, ויטמינים ומינרלים. המנה מספקת תחושת שובע למשך מספר שעות ועוזרת להימנע מאכילת יתר במהלך היום.



מה כוללת ארוחת הבוקר המאוזנת של הרבלייף?

מנת שייק "פורמולה 1" של הרבלייף מכילה 17 גרם חלבון טבעי, מעל 20 ויטמינים ומינרלים ותאית, עם ערך קלורי של 200 קלוריות בלבד! ארוחת הבוקר "פורמולה 1" תעניק לכם הנאה אמיתית!

משקה הצמחים על בסיס אלוורה מכיל מעל 96% תרכיז אלוורה טבעי. הוא מכיל גם כ-200 חומרים פעילים בריאים הכוללים אנזימים חיוניים, ויטמינים ומינרלים. מיץ אלוורה חודר לעומק התאים פי 4-3 מהר יותר בהשוואה למים. הוא מסייע בפינוי הרעלנים והפסולת מהגוף.

שלבו אלוורה בשייק שלכם! מתכון לשייק אלוורה ופירות יער >>>

למשקה העשבים יש השפעה דומה לקפה או תה. בהיותו מיוצר על בסיס 7 חומרים פעילים ממקור צמחי הוא ממריץ ומרענן, מעניק אנרגיה ומספק נוגדי חמצון חיוניים להגנת הגוף.

ארוחות ביניים

על מנת לחסוך בזמן ניתן להכין מראש בערב לא רק בגדים, אלא גם אוכל לכל יום המחרת. ארזו את הארוחות בקופסאות ואפסנו במקרר. פעולה פשוטה זו תעזור לכם לחסוך כ-5 דקות בבוקר, הדקות שתמיד חסרות לכם כל כך.

קבלו 15 אופציות לארוחות ביניים מומלצות לעבודה או ללימודים >>>



שליטה עצמית

לא קל לשנות הרגלים. בשלבים הראשונים אולי תתקשו לקיים כללים לחסכון בזמן בבוקר. כדי לוודא שהכול ילך חלק, תחילה ניתן לערוך תוכנית פעולה לבוקר ולערב ולמחוק סעיפים ככל שתתקדמו בביצועם. זה יעזור לכם להיות מודעים לכל דקה ודקה.

גישה חיובית

כל יום חדש הוא הזדמנות לבצע דברים מועילים רבים, להתפתח ולצמוח – ולעשות צעד קטן נוסף לקראת היעדים שהצבתם לעצמכם. היו מוכנים ליום החדש: על מנת ליהנות ולשמוח יותר בכל דקה ודקה, התחילו את הבוקר שלכם בצורה נכונה!




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-10-2018
אם החלטתם לוותר על מזון מן החי, בין אם מסיבות בריאותיות או סביבתיות, חשוב שתדעו איך לקבל את כמות החלבון שהגוף שלכם צריך. קראו עוד >>
מתכונים
16-10-2018
מתכון להכנת שייק פאי תפוחים אולד פאשן
טיפוח
14-10-2018
מי רוצה לעלות על המטוס כשהוא נראה נפלא, רק כדי לרדת ממנו בברצלונה או פריז כשהוא נראה ומרגיש 10 שנים זקן יותר? כדי לעזור לכם להיראות מעולה אחרי הנחיתה, הכנו עבורכם 6 טיפים חשובים. קראו עוד >>
ספורט
11-10-2018
תאמינו או לא, 15 דקות של פעילות גופנית ביום יכולות לעשות פלאים לגוף שלכם. פעילות גופנית קבועה שומרת על הגוף שלכם, עוזרת להאט את הזדקנות המוח ומפחיתה את הסיכון למחלות לב. קראו עוד >>
תזונה
07-10-2018
הרצון לנשנש קיים אצל כולנו והוא תוקף כל אחד מאיתנו בשלב אחר של היום. במידה ואתם אוכלים מסודר לאורך כל היום, אתם לא אמורים להרגיש בולמוסים של רעב, אלא רק צורך בארוחות ביניים של עד 250 קלוריות. רוצים 5 אופציות לנשנוש בריא? קראו עוד >>
תזונה
04-10-2018
חשוב לוודא שהקלוריות שלכם עשירות בחומרים מזינים הדרושים לתפקוד הגוף. מושג זה מכונה צפיפות תזונתית. קראו עוד >>
מתכונים
02-10-2018
מתכון להכנת ארטיקים פטל / תפוז
ספורט
27-09-2018
אם גם לכם נמאס מהוויכוחים האינסופיים עם הילדים על מסכים, הגיע הזמן שתציבו להם אלטרנטיבה בריאה וכיפית – כושר משפחתי! קראו עוד >>