טיפים של מקצוענים לשיער שנראה מושלם

לא צריך לעבוד קשה מדי כדי ליהנות ממראה שיער בריא וזוהר. הטיפים הבאים יסדרו גם את השיער העקשן שלכם

אתם כבר יודעים שצריך לספר את הקצוות לעיתים קרובות, שצריך לשטוף היטב את השיער לאחר החפיפה ושכדאי להימנע ממייבשי שיער, שרק שורפים את השיער ומשאירים אותו יבשושי וחסר ברק. אבל למרות שאתם מקפידים על כל אלה, השיער שלכם עדיין נראה עייף. בדיוק בשביל זה אנחנו פה – הטיפים הבאים יעזרו לשיער שלכם להיראות בריא, זוהר ומלא ברק.

  • הדרך לשיער בריא עוברת בקיבה

למרות כל הפינוקים שאתם מרעיפים על השיער שלכם, אם לא תטפלו בבסיס – התזונה שלכם – מראה השיער שלכם לא ישתנה משמעותית. כן, לתזונה שלנו יש השפעה רבה גם על איך שהשיער שלנו נראה. תזונה עשירה בברזל, אבץ, חומצות שומן אומגה 3 וחלבון תעזור להמרצה של צמיחת השיער. תזונה עתירה בסוכר או צריכה של כמות גדולה של קפאין עלולות להשפיע לרעה על צמיחת השיער והמראה הכללי שלו. ודאו גם שאתם מקבלים מספיק ויטמינים. אם הציפורניים שלכם נשברות בקלות או אם העור שלכם יבש במיוחד, סיכוי גדול שגם השיער שלכם דורש תשומת לב. אם יש צורך, שנו את התזונה שלכם או השלימו אותה בעזרת ויטמינים או מינרלים. אם אתם לא בטוחים מה הבעיה, בצעו בדיקת דם כדי לבדוק אם יש לכם חוסרים כלשהם.



  • שימרו על שיער נקי, אבל אל תגזימו

כמו כל חלק אחר בגוף שלכם, כדי שהשיער שלכם ייראה בריא, הוא חייב להיות נקי. חפפו את השיער בהתאם לסוג השיער שלכם ולאופי החיים שלכם. אם אתם חיים בסביבה עירונית שסובלת מזיהום או בסביבה לחה במיוחד, חפפו את השיער על בסיס יומי. אם אתם חיים בכפר, בסביבה נקייה ממזהמים או בסביבה יבשה יחסית, תוכלו לחפוף 3-2 פעמים בשבוע. אם יש לכם שיער מקורזל ויבש במיוחד, כדאי לחפוף כל מספר ימים ולא על בסיס יומי. בכל מקלחת השתמשו גם במרכך שיער, שמתאים לסוג השיער שלכם. השתמשו במוצרים איכותיים, ששומרים על השיער ולא פוגעים בו. נסו את השמפו המחזק והמרכך המחזק מסדרת Herbal Aloe של הרבלייף. הם שומרים על השיער, מחזקים אותו ומונעים שבירה של שערות.



  • לא תאמינו מה השמש יכולה לעשות

מגנים על העור שלכם כשאתם נחשפים לשמש? אל תזניחו גם את השיער. אמנם קשה לראות את התוצאה המיידית של חשיפה לשמש על השיער, כמו שאנחנו רואים בקלות את העור השרוף אחרי חשיפה ארוכה ולא מבוקרת לשמש, אבל אם לא תגנו על השיער מפני השמש, הוא בהחלט ייפגע. כובע הוא, כמובן, פתרון מצוין. הוא שומר על השיער, על הקרקפת ועל עור הפנים, ועל הדרך גם מגן עליכם קצת מפני החום. הקפידו גם למרוח קרם הזנה לשיער ללא שטיפה, שיגן מפני השמש ויעניק לשיער את הלחות שהוא זקוק לה.



  • די עם המים החמים

אנחנו יודעים שכיף להתקלח במים חמים, במיוחד ביום חורף קר, אבל כשזה מגיע לשיער שלכם, השתדלו לטפל בו במים חמימים ולא במים רותחים. מים חמים מדי עלולים לפגוע במראה השיער ולהשאיר אותו מסכן וחסר נפח. מים קרירים יעזרו להשאיר את החומרים המזינים בתוך כל שערה ויעניקו לשיער שלכם מראה יפה ובריא. אם ממש קשה לכם עם מים חמימים או קרירים, התקלחו כרגיל, ורק העניקו לשיער שטיפה אחרונה של דקה במים קרים.

  • לומדים להסתרק בדרך הנכונה

כמו שאנחנו לומדים לצחצח שיניים, כך צריך ללמוד גם לסרק את השיער. סירוק לא נכון של השיער עלול לגרום לשבירת השיער ולמראה שיער יבש וחסר חיים. סרקו את השיער בעדינות, לא חזק מדי, והקפידו להסתרק פעמיים ביום – בבוקר ובערב – כדקה בכל פעם. אל תתחילו את הסירוק מהשורשים, אלא דווקא מהקצוות, ועלו למעלה בהדרגה, בעיקר אם יש לכם שיער ארוך. רצוי לסרק את השיער כשהוא יבש, מכיוון ששיער רטוב הוא חלש ושביר יותר. השתמשו במסרק עם שיניים רחבות, בעיקר אם יש לכם שיער עבה או מתולתל.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.