לא רק בוטוקס: הרגלי היופי והבריאות של המפורסמות

מהם ההרגלים הטובים של המפורסמות שעוזרים להן לשמור על לוק צעיר ורענן? איך ג’ניפר לופז נראית ככה בגיל 54 ומה הסוג של ג’וליה רוברטס?

תהיתם פעם איך זה יכול להיות שהמפורסמות נראות כל כך טוב? האם זה הכסף? הגנים? הזמן? אז הנה כמה מפורסמות שמעידות כי מעבר לבוטוקס ולגנים שקיבלו במתנה, מסתתרים להם גם כמה הרגלים ממש בריאים, שאין סיבה שלא נצליח לאמץ אותם גם, כמו למשל שינה טובה, התמדה באימונים או קרם הגנה.

ג’וליה רוברטס – מלפפונים חמוצים ואהבה

האישה היפה ג’וליה רוברטס שחגגה 56 לאחרונה, טוענת כי עדיין לא עשתה שום טיפול משמעותי לשינוי המראה שלה. רוברטס הצטלמה לשער של ווג והציגה גוף צעיר ופנים רעננות, כשהיא מספרת למראיין שככל הנראה התברכה בגנים טובים שקיבלה מהוריה. בנוסף, חשפה רוברטס שהיא משתמשת בטריק למראה עור זוהר שאולי לא תאמינו, אבל היא טובלת את פניה במי חומץ של מלפפונים חמוצים במשך 18 שעות! עוד חשפה האישה היפה, כי אישה מאושרת היא אישה שנראית טוב מבחוץ, ושהגבר שלה אחראי לכך, כלומר – שהאהבה שבחייה תורמת למראה הזוהר שלה.

ג’ניפר אניסטון – קולגן, מים ושינה

אניסטון, שלנצח תהיה עבורנו רייצ’ל מחברים, נראית נפלא בגיל 54, וזאת הודות לכמה דברים שהעידה עליהם לדבריה והם: שתיה של מים פושרים עם לימון, אבקת קולגן שהיא לוקחת בקביעות, אימוני כושר, יוגה, פילאטיס ומדיטציות. בנוסף, היא טוענת ששינה טובה גם היא הכרחית לעור פנים בריא וזוהר.



ג’ניפר לופז – קרם הגנה מגיל 20

ג’ניפר הוליוודית נוספת מושלמת עם עור של ילדה, שכבר חצתה את גיל 54 ונראית מיליון דולר לגילה ובכלל. לופז טוענת שמה שמשאיר אותה צעירה זה שילוב של גנים והרגלים טובים, וביניהם קרם הגנה שהיא מקפידה למרוח עוד מגיל 20, שינה טובה ואיכותית של 7 שעות עליה שומרת בקנאות, המון פעילות גופנית ותזונה טובה. לופז מקפידה על מזון טרי ולא מעובד, על שתייה מרובה של מים ועל אימוני כושר יומיים מדי בוקר.

קייט מוס – יוגה ומדיטציה

קייט מוס, שהייתה דוגמנית על בשנות ה-90, נראית נפלא בגיל 50 בזכות ההרגלים הבריאים שלה שכוללים תזונה נקייה ונטולת אלכוהול, מוצרי חלב ובשר, המון יוגה חמה ומדיטציה, ומוס אף הוציאה קו מוצרי טיפוח טבעוניים משלה.

קים קרדשיאן – התמדה באימונים

מלכת הטראש ואחת מהנשים הנעקבות ביותר בעולם, נראית חטובה מאי פעם וככל הנראה שהיא ההוכחה לכך שההתמדה מוכיחה את עצמה. מאמניה של קים קרדשיאן העידו לא פעם כי קים מעולם לא מבריזה מאימונים והיא מתאמנת 6 אימונים בשבוע באימונים קשוחים ומפרכים שכוללים עבודה אינטנסיבית על פלג גוף תחתון והרבה עבודת Core. קים קרדשיאן לא מסתפקת באימון אחד ביום ולרוב היא מתאמנת פעמיים ביום, כאשר היא יכולה לפצל את האימונים אירובי ואנאירובי או לכוח ופילאטיס מכשירים. בנוסף, קים מקפידה על תפריט מצומצם שכולל בעיקר איך לא – הרבה חלבונים.

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא לארבע, מרתוניסטית ועיתונאית.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
23-07-2024
מתכון הכנה מקפא בננה וניל ועוגיות
ספורט
21-07-2024
5 הטעויות הכי גדולות שאתם עושים בדרך לחיטוב הבטן
תזונה
18-07-2024
איך אפשר לעבור את גיל המעבר בקלות בדרכים טבעיות?
ספורט
14-07-2024
מה משפיע על לחץ הדם? ואיזה תרגיל הכי מומלץ להורדה?
ספורט
11-07-2024
7 דברים קטנים שאתם יכולים לעשות לקיץ בריא יותר
מתכונים
10-07-2024
מתכון הכנה חטיף פרוזן יוגורט ואוכמניות
ספורט
07-07-2024
אכילה בריאה בגיל ההתבגרות - המדריך המלא!
ספורט
04-07-2024
להתחזק בחכמה: איך נערכים לאימונים בקיץ?

תפריט נגישות