רגע לפני הקיץ – איך לשתות יותר מים?

איך תצליחו לשתות יותר ולהרגיל את הגוף ללגום בלי בעיה בקיץ הזה? 

רגע לפני הקיץ –  איך לשתות יותר מים?

יום שלם חולף לו, ואתם נזכרים שבקושי שתיתם כוס מים אחת? זה קורה לרבים מאיתנו, שמזלזלים בחשיבות שתיית המים ומעדיפים לשתות במקומם קפה, מיצים, או משקאות ממותקים ומוגזים. אבל מה לעשות שהגוף שלנו עשו ב-70% ממנו ממים והוא זקוק למים כדי לתפקד כראוי? שתיית מים יעילה והכרחית לגוף בריא, היא תורמת לירידה במשקל, לחילוף חומרים תקין, לעור פנים זוהר ונטול קמטים (ככל שאנחנו מיובשים יותר מחוסר מים – כך העור שלנו יותר נוטה לקמטים), המים טובים לריכוז ועירנות, לחיזוק מערכת החיסון, לחיזוק הלב וכלי הדם, לעצמות חזקות יותר ולמצב רוח טוב יותר. איך תצליחו לשתות יותר ולהרגיל את הגוף ללגום בלי בעיה בקיץ הזה?

תזכורות שהופכות להרגל

יש אנשים שזקוקים לתזכורות קטנות לשתות מים, ואחרי זמן מה של תזכורות, אתם תהפכו את שתיית המים להרגל. אבל עד שזה קורה – דאגו תזכורת בנייד שלכם מדי יום כל שעה לשתות כוס אחת של מים, הניחו בקבוק מים מול הפנים שלכם שיזכיר לכם לשתות, ותלו תמונה של דמות כלשהו מעוררת השראה בעיניכם ששותה מים. כל התזכורות הללו יעזרו לכם לשתות יותר מים.



תעבדו על עצמכם

לא אוהבים לשתות מים? השתמשו בטריקים קטנים שיעזרו לכם לשתות יותר כמו למשל: הכינו לעצמכם תה צמחים ושתו מדי שעה, שתו שייקים על בסיס מים, ושתו את המים שלכם עם קש. נמצא שכששותים מים עם קש, לא שמים לב ושותים יותר.

משדרגים את המים

יש דרכים רבות לשדרג את המים עם טעמים שונים, רק תדאגו שהם יהיו בריאים והימנעו מלהוסיף להם סוכרים. הכניסו למים שלכם מלפפונים, נענע, לימון, פירות יער, תותים, תפוזים, אשכוליות, אלוורה ואפילו אבטיח. כל מה שאתם אוהבים ויעזור לכם לשתות יותר יתקבל בברכה.



בקבוק בסטייל

אם בקבוק המים המינרלים לא עושה לכם חשק לשתות, אולי תנסו לרכוש לעצמכם בקבוק שיקי ויפה שגם יעלה לכם לא מעט כסף וגם תרצו להסתובב איתו. כשאנחנו משקיעים במשהו, אנחנו רוצים להרגיש שזה לא היה לחינם. יש היום שפע של בקבוקים יפים ונוחים לשתייה. בחרו אחד שקל לנקות אותו, ואתם אוהבים אותו במיוחד.

ארוחות נוזליות

דרך נוספת להכניס מים אל הגוף מבלי לשתות מים היא לאכול יותר ארוחות נוזליות כמו שייקים מירקות ופירות, סלטים ומרקים שמכילים מים.



מים מוגזים

אם אתם מחובבי המוגזים, נסו לשתות סודה במקום משקאות מוגזים ממותקים, כך שתקבלו מים בלי סוכרים, קפאין ושאר מזיקים.

פותחים את היום בשתייה

החליטו על זמנים קבועים בהם אתם לא מוותרים על שתיית מים, וביניהם על הבוקר. התחילו את היום עם 2 כוסות מים עוד לפני הקפה/התה וארוחת הבוקר. לפני כל ארוחה, הרגילו את עצמכם לשתות 2 כוסות מים לפני האוכל. שותות קפה או אלכוהול? שתו 2 כוסות מים לצד כל כוס קפה/משקה אלכוהולי.

 

 



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
23-09-2018
בין אם אתם נופשים בארץ או בחו"ל, יוצאים לחופש של שבוע או סתם לפיקניק עם כל המשפחה או חברים, חשוב לזכור מה כדאי לקחת איתכם, כדי לוודא שתיהנו ולא תסבלו בפיקניק ובטיול שלכם. קראו עוד >>
תזונה
20-09-2018
נמאס לכם כבר מהקפה הקר? הרבה פעמים אנחנו מחפשים דרכים להתרענן במזג אוויר החם, ובמקום לשתות משקה מזין, אנחנו נופלים לנשנושים קרים כמו גלידה, מרבים באכילת פירות מתוקים או שותים עוד קפה קר. אבל יש עוד משקאות מרעננים שעשויים לצנן אתכם בימים הרותחים, והם אפילו עשויים לתרום לבריאות שלכם, קראו עוד >>
ספורט
16-09-2018
בין אם נסעתם לסופשבוע קצר בבירה אירופאית או לטיול ארוך בתאילנד או בפיליפינים, קל מאוד למצוא את עצמכם מפסיקים את שגרת האימונים שלכם בחופש. תירוצים יש, כמובן, בשפע... קראו עוד >>
תזונה
13-09-2018
"סוכרים נסתרים" הם הסוכרים המוספים במזונות שאתם עלולים שלא להבחין בהם; לרוב, משום שמזונות אלה אינם מתוקים. כמעט רבע מהסוכר שאנו אוכלים מסתתר במזון מעובד.
תזונה
09-09-2018
כשאתם אוכלים ארוחת ערב על הספה תוך כדי צפייה בסדרה האהובה שלכם ובקושי זוכרים אחר כך מה אכלתם, זו אכילה לא מודעת. לאכילה לא מודעת יש חסרונות רבים והיא עלולה להוביל לעודף משקל ולהרגלי אכילה גרועים. כדי שתוכלו להתחיל לאכול במחשבה תחילה, הכנו עבורכם את הכתבה הבאה.
תזונה
06-09-2018
הארוחות המרובות, היציאה מהשגרה, היעדר האימונים והמאכלים שאנחנו לא רגילים לאכול - הם האויבים הגדולים של החגים. עם קצת היערכות מראש והטיפים הבאים - אולי השנה תוכו להישמר מהעליה במשקל. קראו עוד >>
מתכונים
04-09-2018
מתכון להכנת שייק חופשה טרופית
טיפוח
02-09-2018
על מנת שכל יום יעבור ביעילות ובמרץ, חשוב להתחיל אותו בצורה נכונה. וזה אומר, ללא חיפזון וללא מהומה. אז מה עלינו לעשות כדי שבבקרים יהיה לנו מספיק זמן לכל דבר? הרשו לנו לשתף אתכם מספר טיפים. קרא עוד >>