רגע לפני הקיץ – איך לשתות יותר מים?

איך תצליחו לשתות יותר ולהרגיל את הגוף ללגום בלי בעיה בקיץ הזה? 

רגע לפני הקיץ –  איך לשתות יותר מים?

יום שלם חולף לו, ואתם נזכרים שבקושי שתיתם כוס מים אחת? זה קורה לרבים מאיתנו, שמזלזלים בחשיבות שתיית המים ומעדיפים לשתות במקומם קפה, מיצים, או משקאות ממותקים ומוגזים. אבל מה לעשות שהגוף שלנו עשו ב-70% ממנו ממים והוא זקוק למים כדי לתפקד כראוי? שתיית מים יעילה והכרחית לגוף בריא, היא תורמת לירידה במשקל, לחילוף חומרים תקין, לעור פנים זוהר ונטול קמטים (ככל שאנחנו מיובשים יותר מחוסר מים – כך העור שלנו יותר נוטה לקמטים), המים טובים לריכוז ועירנות, לחיזוק מערכת החיסון, לחיזוק הלב וכלי הדם, לעצמות חזקות יותר ולמצב רוח טוב יותר. איך תצליחו לשתות יותר ולהרגיל את הגוף ללגום בלי בעיה בקיץ הזה?

תזכורות שהופכות להרגל

יש אנשים שזקוקים לתזכורות קטנות לשתות מים, ואחרי זמן מה של תזכורות, אתם תהפכו את שתיית המים להרגל. אבל עד שזה קורה – דאגו תזכורת בנייד שלכם מדי יום כל שעה לשתות כוס אחת של מים, הניחו בקבוק מים מול הפנים שלכם שיזכיר לכם לשתות, ותלו תמונה של דמות כלשהו מעוררת השראה בעיניכם ששותה מים. כל התזכורות הללו יעזרו לכם לשתות יותר מים.



תעבדו על עצמכם

לא אוהבים לשתות מים? השתמשו בטריקים קטנים שיעזרו לכם לשתות יותר כמו למשל: הכינו לעצמכם תה צמחים ושתו מדי שעה, שתו שייקים על בסיס מים, ושתו את המים שלכם עם קש. נמצא שכששותים מים עם קש, לא שמים לב ושותים יותר.

משדרגים את המים

יש דרכים רבות לשדרג את המים עם טעמים שונים, רק תדאגו שהם יהיו בריאים והימנעו מלהוסיף להם סוכרים. הכניסו למים שלכם מלפפונים, נענע, לימון, פירות יער, תותים, תפוזים, אשכוליות, אלוורה ואפילו אבטיח. כל מה שאתם אוהבים ויעזור לכם לשתות יותר יתקבל בברכה.



בקבוק בסטייל

אם בקבוק המים המינרלים לא עושה לכם חשק לשתות, אולי תנסו לרכוש לעצמכם בקבוק שיקי ויפה שגם יעלה לכם לא מעט כסף וגם תרצו להסתובב איתו. כשאנחנו משקיעים במשהו, אנחנו רוצים להרגיש שזה לא היה לחינם. יש היום שפע של בקבוקים יפים ונוחים לשתייה. בחרו אחד שקל לנקות אותו, ואתם אוהבים אותו במיוחד.

ארוחות נוזליות

דרך נוספת להכניס מים אל הגוף מבלי לשתות מים היא לאכול יותר ארוחות נוזליות כמו שייקים מירקות ופירות, סלטים ומרקים שמכילים מים.



מים מוגזים

אם אתם מחובבי המוגזים, נסו לשתות סודה במקום משקאות מוגזים ממותקים, כך שתקבלו מים בלי סוכרים, קפאין ושאר מזיקים.

פותחים את היום בשתייה

החליטו על זמנים קבועים בהם אתם לא מוותרים על שתיית מים, וביניהם על הבוקר. התחילו את היום עם 2 כוסות מים עוד לפני הקפה/התה וארוחת הבוקר. לפני כל ארוחה, הרגילו את עצמכם לשתות 2 כוסות מים לפני האוכל. שותות קפה או אלכוהול? שתו 2 כוסות מים לצד כל כוס קפה/משקה אלכוהולי.

 

 



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
06-12-2018
כאשר אתם בוחנים מקרוב את המזונות שאתם נוהגים לצרוך ואת הרגלי הפעילות הספורטיבית היום-יומיים שלכם - זה מדהים לראות כיצד כוונון מזערי יכול ליצור שינוי גדול. הנה כמה שינויים שעשויים לסייע לכם להפחית עד 30 ק"ג ממשקלכם בשנה:
מתכונים
04-12-2018
מתכון ללביבות תרד קלות וטעימות
ספורט
03-12-2018
אימון פשוט שאפשר לבצע בכל מקום לחיזוק שרירי המותניים.
תזונה
29-11-2018
טיפים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם בריאים לקראת הימים הקרים.
ספורט
25-11-2018
לגוף נדרשת אנרגיה גבוהה יותר על מנת להתחמם ולכן אנחנו שורפים יותר קלוריות באימון חורפי מאשר מאימון קיצי וחמים.