מה אפשר לנשנש עד 250 קלוריות? 5 אופציות בריאות

הרצון לנשנש קיים אצל כולנו והוא תוקף כל אחד מאיתנו בשלב אחר של היום. במידה ואתם אוכלים מסודר לאורך כל היום, אתם לא אמורים להרגיש בולמוסים של רעב, אלא רק צורך בארוחות ביניים של עד 250 קלוריות.

ארוחות אלו תורמות לאיזון רמות הסוכר בדם, לשמירה על תחושת ריכוז ועירנות ולספק לנו זריקת אנרגיה בשעות שאנחנו מרגישים צורך כמו אחר הצהרים או לפני אימון כושר. הנה 5 אופציות בריאות לנשנוש בשעת הצורך:

אדממה

מדובר בעצם בפולי סויה מורתחים שניתן להכין בסיר או במיקרוגל בלי הרבה עבודה, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, סידן וויטמין סי. בפולי הסויה ישנם גם פיטואסטרוגנים התורמים לבעיות פריון וגיל המעבר. כוס אחת של אדממה מכילה בסך הכל כ-200 קלוריות ולכן ניתן לנשנש עם תחושה שהכנסנו משהו בריא ומשביע לגוף.



חטיף F-1 EXPRESS

עמוסים? נמצאים במשרד? בין פגישות או בנסיעה ותוקף אתכם רעב? תמיד תדאגו שיהיה לכם חטיף בתיק. ישנם לא מעט חטיפי אנרגיה, המעניקים אנרגיה זמינה לגוף, אך היתרון הבולט של החטיף שייק של הרבלייף, זה שהוא עשיר בחלבוני סויה וסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע לאורך זמן, דבר שללא ספק יפתור עבורכם את תחושת הרעב. בנוסף, הוא מכיל ויטמינים ומינרלים, 207 קלוריות לחטיף והכי חשוב – הוא מפנק בדומה לממתק טעים, כך שניתן לנשנש בלי רגשות אשם ולהרגיש כמו אחרי קינוח מושחת.



ירקות עם מטבל גבינה

חתכו ירקות כמו מלפפון, גמבה, קולורבי וגזר ותטבלו עם חצי גביע של גבינה לבנה מתובל עם פפריקה מעושנת ומעט מלח. 100 גרם של גבינה לבנה 5% יעלה לכם כ-100 קלוריות, כך שמדובר בנשנוש בריא, דל בקלוריות, עשיר בסיבים תזונתיים וחלבון.



פירות ושקדים

בחרו בפירות עם ערך גליקמי נמוך, ומכילים הרבה סיבים תזונתיים כמו למשל 2 אפרסקים בינוניים שיעלו לכם כ-100 קלוריות, כוס דובדבנים, שתעלה לכם כ-100 קלוריות, או תפוח עץ בינוני – כ-80 קלוריות, והוסיפו לו כ-7 שקדים ששווים ל-50 קלוריות לערך. השקדים יוסיפו לפרי מנת שומן בריאה, ימתנו את עליית הסוכר בדם, יחזקו את מערכת העיכול, ומכילים שפע של סידן, מגנזיום וחלבון.



יוגורט עם שיבולת שועל וקינמון

בין אם אתם בבית או במשרד, זהו נשנוש קל לנשיאה, בריא, משביע וידידותי לגוף שלנו. ביוגורט 3% שומן יש כ-80 קלוריות לגביע, חיידקים פרוביוטיים המקלים על מערכת העיכול וסידן. 3 כפות של שיבולת שועל יוסיפו למנה עוד כ-90 קלוריות, יתרמו לתחושת שובע ויאזנו את רמות הסוכר בדם. הוסיפו כרבע כפית קינמון להמתקה עדינה. מחקרים מצאו שצריכת קינמון מדי יום, עשויה לתרום גם לירידה במשקל.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.
ספורט
19-03-2020
אם תשאלו את המנטורים והקואוצ'רים המצליחים בעולם אם הם תמיד היו מאושרים, הם יגידו לכם שלא. אז מהם סודות האושר לפי האנשים המצליחים?
מתכונים
17-03-2020
מתכון להכנת שייק שוקולד עוגיות ואגוזי לוז
טיפוח
15-03-2020
לא משנה לאיזה סוג זיהום אוויר אתם נחשפים, כל צורות הזיהום מצטברות על עורכם ויוצרות מחסום לא בריא. קבלו את הטיפים להגנה על העור מפני זיהום אוויר
ספורט
12-03-2020
בעידן שבו רבים מהמתאמנים מנסים לשרוף שומן ולהתחטב, התרגילים המורכבים הפכו להיות טרנדיים ובעלי לא מעט יתרונות.
מתכונים
10-03-2020
מתכון להכנת מאפינס תפוחים עשיר בחלבון