מה אפשר לנשנש עד 250 קלוריות? 5 אופציות בריאות

הרצון לנשנש קיים אצל כולנו והוא תוקף כל אחד מאיתנו בשלב אחר של היום. במידה ואתם אוכלים מסודר לאורך כל היום, אתם לא אמורים להרגיש בולמוסים של רעב, אלא רק צורך בארוחות ביניים של עד 250 קלוריות.

ארוחות אלו תורמות לאיזון רמות הסוכר בדם, לשמירה על תחושת ריכוז ועירנות ולספק לנו זריקת אנרגיה בשעות שאנחנו מרגישים צורך כמו אחר הצהרים או לפני אימון כושר. הנה 5 אופציות בריאות לנשנוש בשעת הצורך:

אדממה

מדובר בעצם בפולי סויה מורתחים שניתן להכין בסיר או במיקרוגל בלי הרבה עבודה, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, סידן וויטמין סי. בפולי הסויה ישנם גם פיטואסטרוגנים התורמים לבעיות פריון וגיל המעבר. כוס אחת של אדממה מכילה בסך הכל כ-200 קלוריות ולכן ניתן לנשנש עם תחושה שהכנסנו משהו בריא ומשביע לגוף.



חטיף F-1 EXPRESS

עמוסים? נמצאים במשרד? בין פגישות או בנסיעה ותוקף אתכם רעב? תמיד תדאגו שיהיה לכם חטיף בתיק. ישנם לא מעט חטיפי אנרגיה, המעניקים אנרגיה זמינה לגוף, אך היתרון הבולט של החטיף שייק של הרבלייף, זה שהוא עשיר בחלבוני סויה וסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע לאורך זמן, דבר שללא ספק יפתור עבורכם את תחושת הרעב. בנוסף, הוא מכיל ויטמינים ומינרלים, 207 קלוריות לחטיף והכי חשוב – הוא מפנק בדומה לממתק טעים, כך שניתן לנשנש בלי רגשות אשם ולהרגיש כמו אחרי קינוח מושחת.



ירקות עם מטבל גבינה

חתכו ירקות כמו מלפפון, גמבה, קולורבי וגזר ותטבלו עם חצי גביע של גבינה לבנה מתובל עם פפריקה מעושנת ומעט מלח. 100 גרם של גבינה לבנה 5% יעלה לכם כ-100 קלוריות, כך שמדובר בנשנוש בריא, דל בקלוריות, עשיר בסיבים תזונתיים וחלבון.



פירות ושקדים

בחרו בפירות עם ערך גליקמי נמוך, ומכילים הרבה סיבים תזונתיים כמו למשל 2 אפרסקים בינוניים שיעלו לכם כ-100 קלוריות, כוס דובדבנים, שתעלה לכם כ-100 קלוריות, או תפוח עץ בינוני – כ-80 קלוריות, והוסיפו לו כ-7 שקדים ששווים ל-50 קלוריות לערך. השקדים יוסיפו לפרי מנת שומן בריאה, ימתנו את עליית הסוכר בדם, יחזקו את מערכת העיכול, ומכילים שפע של סידן, מגנזיום וחלבון.



יוגורט עם שיבולת שועל וקינמון

בין אם אתם בבית או במשרד, זהו נשנוש קל לנשיאה, בריא, משביע וידידותי לגוף שלנו. ביוגורט 3% שומן יש כ-80 קלוריות לגביע, חיידקים פרוביוטיים המקלים על מערכת העיכול וסידן. 3 כפות של שיבולת שועל יוסיפו למנה עוד כ-90 קלוריות, יתרמו לתחושת שובע ויאזנו את רמות הסוכר בדם. הוסיפו כרבע כפית קינמון להמתקה עדינה. מחקרים מצאו שצריכת קינמון מדי יום, עשויה לתרום גם לירידה במשקל.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.