5 סוגי תה שיצילו את הבריאות שלכם

לחיטוב, חיזוק או לבטן כואבת!
כשהטמפרטורות צונחות קורים שני דברים עיקריים: אנחנו רוצים לאכול יותר, ורוצים לחמם את הגוף. יש משהו בתה שמרגיע את שני אלו, ואם תבחרו בתה המדויק, תוכלו גם להרגיע את הבטן, להעלות את רמת האנרגיה, להוריד את תחושות הרעב ולחזק את מערכת החיסון.

תה טוב הוא תחליף מעולה לכוס קפה, ובעצם מה שטוב לאנגלים, טוב גם לנו. בבוקר, אחה"צ או בערב! קבלו 5 סוגי תה שירגיעו, יחזרו ויתרמו לרמת שובע:

  1. בוסט של רוגע: קמומיל – לתה קמומיל, הנקרא גם בבונג, יש הרבה סגולות בריאותיות: הוא ידוע ביכולות הרגעה של הגוף ולכן יתאים גם במצבי לחץ נפשי וחרדה, במצבי כאבים שונים כמו כאבי מחזור, כאבי בטן, כאבי ראש, עייפות או בקשיי הירדמות, תה קמומיל יעיל גם לעור ומשתמשים בו הרבה גם בענף הקוסמטיקה. ניתן להניח צמר גפן עם תה קמומיל חם על עור הפנים להרגעת עור מגורה, למצבי אקנה או למצבים בהם רוצים להוסיף לחות ונוגדי חמצון לעור. בנוסף, התה יעיל גם במצבי אלרגיה שונים ולחיזוק מערכת החיסון.
  2. התרופה הטבעית לצרבת: לימון וג'ינג'ר – הכניסו לימון בקליפתו עם כמה חתיכות ג'ינג'ר לתוך מים רותחים, ואתם מקבלים תערובת קסם שעובדת על כמה רבדי בריאות החל מתמיכה בצרבת (למשל בהריון), לכאבי בטן, לבחילות, לחיזוק מערכת החיסון, לאיזון הסוכר בדם, לעור ושיער בריא וחזק, לאיזון רמות הרעב, לחימום הגוף ולהרגעת הבטן.


  1. לבטן שטוחה: קינמון – הקינמון מוסיף טעם מתקתק וניחוח מפנק של עוגה חמה ועסיסית לתוך התה, ולכן כבר מוריד לנו משמעותית את החשק לאכילת מאכלים מתוקים. בנוסף, הקינמון מסייע באיזון רמות הסוכר בדם, בניקוי רעלים מהגוף, מסייע לריפוי משפעת, לחיזוק מערכת החיסון, מסייע בתחושת שובע ולכן תומך בתהליך הרזייה, הוא שומר על בריאות הלב, משפר בעיות בבטן ותורם להורדת בטן נפוחה.


  1. להעלאת האנרגיה – תה הרבלייף – חברת הרבלייף מציעה משקה נמס צמחי בטעמים מרעננים: לימון, פטל ואפרסק, התורמים להעלאה משמעותית של האנרגיה כשאתם חשים פתאום נפילה אנרגטית באמצע היום, וגם מסייעים בתהליך ירידה במשקל. התה קל להכנה, עשיר בנוגדי חמצון ומכיל בסך הכל 6 קלוריות למנה.


  1. ביי לדלקת: תה כרכום – אם בעבר השתמשנו בכורכום בעיקר כתבלין במטבח או בקפסולות, היום אנחנו יודעים שתה כורכום הוא נפלא לחיזוק מערכת החיסון, למניעת דלקות ולטיפולן. מומלץ להוסיף לתה הכורכום גם ג'ינג'ר לטעם, או לכל תה אחר שאתם אוהבים. תה הכורכום יתפקד גם כמשכך כאבים, מרגיע ומחזק.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
24-05-2020
חג השבועות הפך עם השנים לחג הגבינות, הפשטידות, הקישים ועוגות הגבינה. קבלו את הטריקים שיעזרו לכם לשמור על הגזרה בחג השנה ואיך אפשר לחגוג בריא יותר השנה?
ספורט
21-05-2020
גן שעשועים עשוי להיות מאתגר מאוד ברמת הכושר הגופני. קבלו אימון כושר מעולה שניתן לעשות בעזרת הנדנדה לחיטוב כל הגוף.
מתכונים
19-05-2020
מתכון להכנת משקה מלפפון מנטה
תזונה
17-05-2020
הגוף שלנו מורכב מ-70% מים ואנחנו זקוקים להם לתפקוד המערכות השונות בגוף.
תזונה
14-05-2020
ויטמינים ומינרלים חשובים מאוד לשמירה על בריאותנו. אבל מה קורה כאשר אנחנו לא צורכים מספיק מהם דרך התזונה שלנו?
מתכונים
12-05-2020
מתכון לשייק שוקולד תפוז
ספורט
10-05-2020
מוותרים על החזרה למכון הכושר? בעזרת התרגילים הבאים תוכלו לשמור על גזרה חטובה, גוף חזק ובריא, גם בלי לצאת מהבית ובלי לרכוש שום אביזר.
ספורט
07-05-2020
אם היה לכם יום עמוס, יש סיכוי טוב ש'תחתכו פינות' לאחר האימון. סיכמנו עבורכם כמה מאותן טעויות נפוצות שכדאי לנסות להימנע מהן.