5 סוגי תה שיצילו את הבריאות שלכם

לחיטוב, חיזוק או לבטן כואבת!
כשהטמפרטורות צונחות קורים שני דברים עיקריים: אנחנו רוצים לאכול יותר, ורוצים לחמם את הגוף. יש משהו בתה שמרגיע את שני אלו, ואם תבחרו בתה המדויק, תוכלו גם להרגיע את הבטן, להעלות את רמת האנרגיה, להוריד את תחושות הרעב ולחזק את מערכת החיסון.

תה טוב הוא תחליף מעולה לכוס קפה, ובעצם מה שטוב לאנגלים, טוב גם לנו. בבוקר, אחה”צ או בערב! קבלו 5 סוגי תה שירגיעו, יחזרו ויתרמו לרמת שובע:

  1. בוסט של רוגע: קמומיל – לתה קמומיל, הנקרא גם בבונג, יש הרבה סגולות בריאותיות: הוא ידוע ביכולות הרגעה של הגוף ולכן יתאים גם במצבי לחץ נפשי וחרדה, במצבי כאבים שונים כמו כאבי מחזור, כאבי בטן, כאבי ראש, עייפות או בקשיי הירדמות, תה קמומיל יעיל גם לעור ומשתמשים בו הרבה גם בענף הקוסמטיקה. ניתן להניח צמר גפן עם תה קמומיל חם על עור הפנים להרגעת עור מגורה, למצבי אקנה או למצבים בהם רוצים להוסיף לחות ונוגדי חמצון לעור. בנוסף, התה יעיל גם במצבי אלרגיה שונים ולחיזוק מערכת החיסון.
  2. התרופה הטבעית לצרבת: לימון וג’ינג’ר – הכניסו לימון בקליפתו עם כמה חתיכות ג’ינג’ר לתוך מים רותחים, ואתם מקבלים תערובת קסם שעובדת על כמה רבדי בריאות החל מתמיכה בצרבת (למשל בהריון), לכאבי בטן, לבחילות, לחיזוק מערכת החיסון, לאיזון הסוכר בדם, לעור ושיער בריא וחזק, לאיזון רמות הרעב, לחימום הגוף ולהרגעת הבטן.


  1. לבטן שטוחה: קינמון – הקינמון מוסיף טעם מתקתק וניחוח מפנק של עוגה חמה ועסיסית לתוך התה, ולכן כבר מוריד לנו משמעותית את החשק לאכילת מאכלים מתוקים. בנוסף, הקינמון מסייע באיזון רמות הסוכר בדם, בניקוי רעלים מהגוף, מסייע לריפוי משפעת, לחיזוק מערכת החיסון, מסייע בתחושת שובע ולכן תומך בתהליך הרזייה, הוא שומר על בריאות הלב, משפר בעיות בבטן ותורם להורדת בטן נפוחה.


  1. להעלאת האנרגיה – תה הרבלייף – חברת הרבלייף מציעה משקה נמס צמחי בטעמים מרעננים: לימון, פטל ואפרסק, התורמים להעלאה משמעותית של האנרגיה כשאתם חשים פתאום נפילה אנרגטית באמצע היום, וגם מסייעים בתהליך ירידה במשקל. התה קל להכנה, עשיר בנוגדי חמצון ומכיל בסך הכל 6 קלוריות למנה.


  1. ביי לדלקת: תה כרכום – אם בעבר השתמשנו בכורכום בעיקר כתבלין במטבח או בקפסולות, היום אנחנו יודעים שתה כורכום הוא נפלא לחיזוק מערכת החיסון, למניעת דלקות ולטיפולן. מומלץ להוסיף לתה הכורכום גם ג’ינג’ר לטעם, או לכל תה אחר שאתם אוהבים. תה הכורכום יתפקד גם כמשכך כאבים, מרגיע ומחזק.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
18-07-2024
איך אפשר לעבור את גיל המעבר בקלות בדרכים טבעיות?
ספורט
14-07-2024
מה משפיע על לחץ הדם? ואיזה תרגיל הכי מומלץ להורדה?
ספורט
11-07-2024
7 דברים קטנים שאתם יכולים לעשות לקיץ בריא יותר
מתכונים
10-07-2024
מתכון הכנה חטיף פרוזן יוגורט ואוכמניות
ספורט
07-07-2024
אכילה בריאה בגיל ההתבגרות - המדריך המלא!
ספורט
04-07-2024
להתחזק בחכמה: איך נערכים לאימונים בקיץ?
ספורט
30-06-2024
באיזו שעה ביום הכי כדאי לשתות מים?
ספורט
27-06-2024
יום בריאות הנפש: מהם הדברים שפוגעים בנפש שלנו ומה מחזק אותה?

תפריט נגישות