לרדת במשקל ללא דיאטה – 6 טיפים מנצחים

6 טריקים שיעזרו לכם לרדת במשקל באופן טבעי

איך עושים דיאטה בלי דיאטה? 6 טריקים שיעזרו לכם לרדת במשקל באופן טבעי

עשיתם את כל הדיאטות האפשריות ונמאס לכם מכולן? המשקל שלכם נתקע ולא יורד? ואיך זה שאתם כל הזמן רעבים, אבל לא יורדים במשקל? הנה 7 טריקים קטנים שאם תקפידו ליישם אותם, אתם תרדו במשקל גם בלי לעשות שום דיאטה.



  1. טריק המים

כשהרעב תוקף אתכם לפתע, לפני שאתם מסתערים על המקרר – נסו לשתות בין 2-3 כוסות מים עם מלפפון ולימון, שגם יעשירו את המים בטעם וגם יגרמו לכם לרצות לאכול פחות. אחרי שתשתו את המים תבדקו מה מידת הרעב. יכול להיות שתגלו שאתם הרבה פחות רעבים ממה שחשבתם. הפכו את המנהג הזה להרגל לפני כל ארוחה.

  1. מקטינים את הצלחת

החליפו את הצלחות הגדולות שלכם בצלחות קטנות יותר והחליטו שמה שנכנס אליהם, זה מה שאתם אוכלים בלי מילוי חוזר. במקום לאכול 3 ארוחות גדולות ביום, פזרו את הארוחות שלכם לאורך היום ואל תגיעו לרמת מלאות שתקשה עליכם לתפקד. אכלו ארוחות בינוניות לאורך כל היום.

  1. מכניסים ללו"ז

הכניסו ללו"ז בנייד שלכם את זמני הארוחות, והקציבו זמנים קבועים לכל ארוחה. בזמן האוכל, החליטו שאתם רק אוכלים: אל תדברו בטלפון, אל תאכלו על המחשב ואל תקראו כתבה בנייד. הימנעו מארוחות מחוץ ללו"ז. אכילה בהיסח הדעת היא המסוכנת ביותר. הקפידו על הזמנים – ולא תצטרכו שום דיאטה.



  1. קדשו את השינה

מחקרים מצאו שמחסור בשעות שינה גורם לעלייה במשקל. העייפות גורמת לנו לאכול יותר, ובעיקר לרצות לנשנש יותר מאכלים מסוכרים שיתנו לנו בוסט של אנרגיה. הקפידו על מינימום 8 שעות שינה בלילה ותראו שכשהשינה שלכם איכותית, הרבה יותר קל לכם לבחור לאכול בריא ולשלוט בכמויות שאתם אוכלים.

  1. חוסכים 

חשבתם שבכדי לרזות צריך לבזבז כסף? בדיוק להיפך. במקום לבזבז את כספכם על ארוחה במסעדה, הכינו את הארוחות שלכם מראש בבית, במקום לשלם על חניון קרוב ליעד, בחרו בחניה רחוקה ולכו ברגל, במקום להגיע באוטובוס, רכבו על אופניים או שתלכו ברגל אם זה אפשרי, תזיזו כמה שפחות את הרכב וכמה שיותר את הרגליים, במקום להזמין מהאינטרנט, לכו בעצמכם לעשות קניות ובמקום שמישהו ינקה עבורכם את הבית – עשו זאת אתם לעיתים קרובות. כל פעילות פיזית כזו תעזור לכם לרדת במשקל בלי דיאטה, להתחטב, וגם לחסוך כסף.

  1. ממתינים עם הקינוח

מתחשק לכם כמעט תמיד משהו מתוק אחרי האוכל? אל תמנעו את זה מעצמכם, אבל חכו. המתינו כעשרים דקות אחרי שתסיימו לאכול ואז תבדקו אם עדיין בוער לכם לאכול שוקולד או גלידה. ברוב המקרים אתם תגלו שכבר לא מתחשק לכם. לוקח לגוף כ-15-20 דקות להרגיש שבעים, אז אכלו לאט והמתינו לפני שאתם קופצים על המתוקים.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
16-08-2018
איך אפשר בכל זאת לשרוד את הקיץ ועדיין לשמור על שגרת אימונים קבועה ובריאה?
קראו עוד >>
מתכונים
14-08-2018
מתכון להכנת שייק חלבון קוקוס ואננס
טיפוח
12-08-2018
מה בכל זאת עושים אם נשרפנו בשמש או ששכחנו את עצמינו בים כשהקרם הפסיק לעבוד? תמהרו למרוח ג'ל אלוורה!
קראו עוד >>
תזונה
12-08-2018
כיצד נוכל לוודא שהילדים שלנו יהיו פעילים וגם ישמרו על תזונה נכונה?
קראו עוד>>
מתכונים
07-08-2018
מתכון להכנת עוגת שוקלד בכוס!
ספורט
05-08-2018
הרבלייף ואנוכי חולקים ערכי יסוד זהים: מחויבות לתזונה ונכונה ואורח חיים בריא, פעיל ואחריות לתת בחזרה לקהילות ברחבי העולם.
קראו עוד >>
טיפוח
02-08-2018
לא רק נשים מטפחות את עור הפנים שלהן. גם גברים רוצים ליהנות מעור נעים, רך ובריא. קבלו את כל העובדות על עור הפנים של הגברים.
קראו עוד >>
מתכונים
31-07-2018
מתכון להכנת שייק התאוששות עוצמתי