לכבוד יום הטלוויזיה: 10 הרגלים בריאים ששווה לעשות מול הטלוויזיה

מחקרים שנערכו במהלך השנים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה, ולמען האמת, זה נשמע הגיוני. אנשים שצופים שעות ממושכות בטלוויזיה יושבים או שוכבים לאורך זמן, לרוב מפתחים תאבון (במיוחד אםיש איזה ריאליטי שקשור באוכל), ובדרך כלל, הבחירות שלנו יהיו לא ממש בריאות, או יותר נשנושים מאשר אוכל מזין.

אז אם אתם חובבי מסכים ואין סיכוי שתפחיתו קצת את השהות שלכם מול המסך, קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הצפייה שלכם לבריאה יותר:

1. נצלו את הזמן להליכון – נסו לתזמן את הצפייה בתכנית האהובה עליכם בטלוויזיה כשאתם במכון הכושר. פשוט תביאו אתכם את האזניות מהבית ותלכו או תרוצו בזמן שאתם צופים. זה יעביר לכם את הזמן, וככה תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם. אין לכם מנוי למכון? מה עם להשקיע בהליכון פרטי משלכם שתוכלו לטפס עליו בכל פעם שאתם עתידים לצפות בתכנית ארוכה?

2. קפצו על דגלית – אם אין לכם מקום בבית או שהחלטתם לוותר על הכנסת מכשיר אירובי גדול אל הסלון שלכם -נסו לקפוץ על חבל. חבל קפיצה הוא אביזר מעולה לשריפת קלוריות, שיפור סיבולת לב ריאה והעברת הזמן בצורה בריאה כשאתם צופים בתכנית שאתם מכורים אליה.

3. כדור פיטבול במקום ספה – דרך נוספת להזיז אתכם בזמן שאתם צופים היא לקפץ על כדור פיטבול. זה בטוח יותר בריא מאשר לשקוע עמוק אל תוך הספה שלכם. מדי חצי שעה תוכלו לעצור ולעשות קצת תרגילים בין לבין. ישיבה על כדור הפיטבול משפרת את היציבה ותורמת לחיזוק שרירי הליבה.



4. זמן מתיחות – אם אין לכם זמן לעשות מתיחות לאחר האימון, תמיד תוכלו לעשות את זה בזמן שאתם צופים בחדשות למשל. מתיחות תורמות להפגת מתח וסטרס מהגוף, לזרימה טובה של הדם וליציבה טובה. לכל אחד מאיתנו אמנם גנטיקה שונה, אך בעזרת אימון מתיחות קבוע, תוכלו לשפר משמעותית את הגמישות שלכם.

5. נשנושי ירקות – נכון שהכי כיף זה לנשנש פופקורן מלא במלח וחמאה, אבל ההרגשה של אחרי קצת פחות כיפית. נסו במקום גרעיני התירס המלוחים לנשנש ירקות ולהכין מטבל מיוגורטוחרדל. תחתכו ירקות בכל הצבעים, שירגיש לכם מפנק ובריא.



6. או אנטיפסטי – אם מתחשק לכם משהו חם לנשנש, אז פשוט תכניסו את הירקות האהובים עליכם לתנור כמו צ'יפס. כרוב, גזר, גמבה, קישואים ופטריות -דוגמא לנשנוש בריא וטעים.

7. כשהחשק למתוק גובר – נשנשו חטיף חלבון של הרבלייף בטעם שוקולד או לימון, זה יוריד לכם את רגשות האשם, וישאיר רק ויטמינים בלי תחושת שובע



8. הזדמנות לשתות מים – הרבה פעמים אנחנו חושבים שאנחנו רעבים, אבל בעצם זה הצמא שמאותת לנו. קחו אתכם בקבוק מים גדול ותשתו מים כשאתם רואים טלוויזיה. תעשו מזה הרגל קבוע.

9. תרימו את הרגליים למעלה – אם הייתם פעילים רוב היום, נצלו את המנוחה לתנוחה שתזרים לכם את הדם.

10. נצלו את הזמן לטיפולי פנים – גם עור הפנים שלנו זקוק לחידוש והזנה, והרבה פעמים אנחנו זונחים אותו בתירוץ של הזמן, אבל לראות טלוויזיה יש לכם זמן, אז במקום לצפות סתם במסך, תוכלו למרוח מסכת חימר מטהרת עם מנטה של הרבלייף או מסכה ביתית מפירות וירקות או מחלבון של ביצה.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.