5 דברים שיהפכו את השייק שלכם לסופר בריא ואף יעזרו לכם לרזות

בואו נודה באמת, לרובינו אין באמת זמן להתעסק יותר מדי זמן במטבח, אבל בכל זאת כולנו רוצים להיות בריאים יותר. כשאין לנו זמן לאכול, תמיד עדיף לנו לשקשק שייק ולצאת לדרך מאשר להתחיל את היום על בטן ריקה, ובמיוחד אם אנחנו אחרי אימון. הנה 5 מאכלים שאם תוסיפו אותם לשייק יחד או בנפרד, יוסיפו לכם אנרגיה ובריאות.



  1. פירות יער
    הוספת פירות יער לשייק כמו אוכמניות, פטל, חמוציות ותותים, יעניקו לכם שפע של ויטמינים ואנטיאוקסידנטים לחיזוק הגוף, להאטת ההזדקנות, למניעת מחלות לב ולמניעת סרטן. בנוסף, פירות היער ישמרו על רמות סוכר תקינות בדם ורמת שובע גבוהה, ככה שהם יעילים גם בתקופת דיאטה.

 

  1. מלפפון
    המלפפון הוא ירק דל בקלוריות ועשיר בויטמינים ומים. הוספת מלפפונים לשייק היומי תגרום לכם להיות שבעים יותר בזכות הסיבים התזונתיים והמים שבו, להיות חזקים יותר בזכות הויטמין סי שבו, ויפים יותר. המלפפון יסייע להפחתת העיגולים השחורים מתחת לעיניים, יעיל לשיער בוהק ולעור זוהר.


  1. תפוח עץ
    תפוחי עץ הם מהפירות המשתלמים: הם גם משביעים בזכות הסיבים התזונתיים הרבים ולכן תורמים לתחושת שובע לאורך זמן, גם עשירים בסגולות בריאותיות: יעילים נגד כאבי ראש, מעולים להעלאת האנרגיה והמרץ, תורמים לחיזוק המערכת החיסונית, יעילים לעיכול תקין, להרזייה, להילחם במחלות שונות והם גם מוסיפים טעם מעולה לכל שייק.

 

  1. קינמון
    מחקרים אחרונים מראים שכפית קינמון עשויה להפחית משמעותית את השומן הבטני, אז זו כבר סיבה לא רעה להוסיף אותו לשייק שלכם. וחוץ מטעם וארומה נפלאים, לקינמון יש תכונות אנטי סרטניות, אנטי דלקתיות, הוא יעיל למצבי סוכרת ולאנשים עם נטייה לסוכר גבוה בדם, הקינמון עשוי לסייע בטיפול במיגרנות, להגביר את הפוריות ואף לשפר את הזיכרון!

 

  1. אבוקדו
    אבוקדו, שאמנם שייך לקבוצת השומנים, שייך לשומנים הטובים – הבלתי רוויים, ולכן יש לו תועלות בריאותיות רבות כמו הורדת כולסטרול, איזון לחץ הדם, טוב לכבד, לדיאטה ואף לעור פנים זוהר. בנוסף, האבוקדו יסמיך לכם את השייק ויגרום לכם להרגיש שבעים עם תחושה שאכלתם משהו מזין ומשביע. היום ניתן למצוא אבוקדו כמעט בכל עונות השנה ולכן אל תחששו להוסיף כרבע אבוקדו לשייק שלכם.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
18-07-2024
איך אפשר לעבור את גיל המעבר בקלות בדרכים טבעיות?
ספורט
14-07-2024
מה משפיע על לחץ הדם? ואיזה תרגיל הכי מומלץ להורדה?
ספורט
11-07-2024
7 דברים קטנים שאתם יכולים לעשות לקיץ בריא יותר
מתכונים
10-07-2024
מתכון הכנה חטיף פרוזן יוגורט ואוכמניות
ספורט
07-07-2024
אכילה בריאה בגיל ההתבגרות - המדריך המלא!
ספורט
04-07-2024
להתחזק בחכמה: איך נערכים לאימונים בקיץ?
ספורט
30-06-2024
באיזו שעה ביום הכי כדאי לשתות מים?
ספורט
27-06-2024
יום בריאות הנפש: מהם הדברים שפוגעים בנפש שלנו ומה מחזק אותה?

תפריט נגישות