5 דברים שיהפכו את השייק שלכם לסופר בריא ואף יעזרו לכם לרזות

בואו נודה באמת, לרובינו אין באמת זמן להתעסק יותר מדי זמן במטבח, אבל בכל זאת כולנו רוצים להיות בריאים יותר. כשאין לנו זמן לאכול, תמיד עדיף לנו לשקשק שייק ולצאת לדרך מאשר להתחיל את היום על בטן ריקה, ובמיוחד אם אנחנו אחרי אימון. הנה 5 מאכלים שאם תוסיפו אותם לשייק יחד או בנפרד, יוסיפו לכם אנרגיה ובריאות.



  1. פירות יער
    הוספת פירות יער לשייק כמו אוכמניות, פטל, חמוציות ותותים, יעניקו לכם שפע של ויטמינים ואנטיאוקסידנטים לחיזוק הגוף, להאטת ההזדקנות, למניעת מחלות לב ולמניעת סרטן. בנוסף, פירות היער ישמרו על רמות סוכר תקינות בדם ורמת שובע גבוהה, ככה שהם יעילים גם בתקופת דיאטה.

 

  1. מלפפון
    המלפפון הוא ירק דל בקלוריות ועשיר בויטמינים ומים. הוספת מלפפונים לשייק היומי תגרום לכם להיות שבעים יותר בזכות הסיבים התזונתיים והמים שבו, להיות חזקים יותר בזכות הויטמין סי שבו, ויפים יותר. המלפפון יסייע להפחתת העיגולים השחורים מתחת לעיניים, יעיל לשיער בוהק ולעור זוהר.


  1. תפוח עץ
    תפוחי עץ הם מהפירות המשתלמים: הם גם משביעים בזכות הסיבים התזונתיים הרבים ולכן תורמים לתחושת שובע לאורך זמן, גם עשירים בסגולות בריאותיות: יעילים נגד כאבי ראש, מעולים להעלאת האנרגיה והמרץ, תורמים לחיזוק המערכת החיסונית, יעילים לעיכול תקין, להרזייה, להילחם במחלות שונות והם גם מוסיפים טעם מעולה לכל שייק.

 

  1. קינמון
    מחקרים אחרונים מראים שכפית קינמון עשויה להפחית משמעותית את השומן הבטני, אז זו כבר סיבה לא רעה להוסיף אותו לשייק שלכם. וחוץ מטעם וארומה נפלאים, לקינמון יש תכונות אנטי סרטניות, אנטי דלקתיות, הוא יעיל למצבי סוכרת ולאנשים עם נטייה לסוכר גבוה בדם, הקינמון עשוי לסייע בטיפול במיגרנות, להגביר את הפוריות ואף לשפר את הזיכרון!

 

  1. אבוקדו
    אבוקדו, שאמנם שייך לקבוצת השומנים, שייך לשומנים הטובים – הבלתי רוויים, ולכן יש לו תועלות בריאותיות רבות כמו הורדת כולסטרול, איזון לחץ הדם, טוב לכבד, לדיאטה ואף לעור פנים זוהר. בנוסף, האבוקדו יסמיך לכם את השייק ויגרום לכם להרגיש שבעים עם תחושה שאכלתם משהו מזין ומשביע. היום ניתן למצוא אבוקדו כמעט בכל עונות השנה ולכן אל תחששו להוסיף כרבע אבוקדו לשייק שלכם.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-09-2019
הטיפים הבאים יעזרו לכם לדעת מה עדיף לבחור וממה עדיף להימנע בכל הנוגע למנות קפואות.
מתכונים
17-09-2019
מתכון לשייק פירות יער
ספורט
15-09-2019
רגע לפני שאתם נכנסים לטירוף של החגים, חשוב שתדעו איך להקדים תרופה למכה ולסיים את החגים בלי עודפים ועם יותר חיטובים.
ספורט
12-09-2019
הנה כמה עצות ותרגילי כושר שאתם חייבים לאמץ בדרך הנכונה להשגת בטן חטובה.
מתכונים
10-09-2019
מתכון לשייק תפוז ובננה
ספורט
08-09-2019
אם אתם עדיין לא משוכנעים, הנה מספר יתרונות שיגרמו לכם לשלב את השחייה בשגרת חייכם.
תזונה
05-09-2019
קבלו טיפים שיעזרו לכם לתחזק אורח חיים בריא ומזין למרות השגרה העמוסה, דפוסי העבודה הלא סדירים והמחסור בזמן.
מתכונים
03-09-2019
מתכון לתה קר של הרבלייף