5 דברים שיהפכו את השייק שלכם לסופר בריא ואף יעזרו לכם לרזות

בואו נודה באמת, לרובינו אין באמת זמן להתעסק יותר מדי זמן במטבח, אבל בכל זאת כולנו רוצים להיות בריאים יותר. כשאין לנו זמן לאכול, תמיד עדיף לנו לשקשק שייק ולצאת לדרך מאשר להתחיל את היום על בטן ריקה, ובמיוחד אם אנחנו אחרי אימון. הנה 5 מאכלים שאם תוסיפו אותם לשייק יחד או בנפרד, יוסיפו לכם אנרגיה ובריאות.



  1. פירות יער
    הוספת פירות יער לשייק כמו אוכמניות, פטל, חמוציות ותותים, יעניקו לכם שפע של ויטמינים ואנטיאוקסידנטים לחיזוק הגוף, להאטת ההזדקנות, למניעת מחלות לב ולמניעת סרטן. בנוסף, פירות היער ישמרו על רמות סוכר תקינות בדם ורמת שובע גבוהה, ככה שהם יעילים גם בתקופת דיאטה.

 

  1. מלפפון
    המלפפון הוא ירק דל בקלוריות ועשיר בויטמינים ומים. הוספת מלפפונים לשייק היומי תגרום לכם להיות שבעים יותר בזכות הסיבים התזונתיים והמים שבו, להיות חזקים יותר בזכות הויטמין סי שבו, ויפים יותר. המלפפון יסייע להפחתת העיגולים השחורים מתחת לעיניים, יעיל לשיער בוהק ולעור זוהר.


  1. תפוח עץ
    תפוחי עץ הם מהפירות המשתלמים: הם גם משביעים בזכות הסיבים התזונתיים הרבים ולכן תורמים לתחושת שובע לאורך זמן, גם עשירים בסגולות בריאותיות: יעילים נגד כאבי ראש, מעולים להעלאת האנרגיה והמרץ, תורמים לחיזוק המערכת החיסונית, יעילים לעיכול תקין, להרזייה, להילחם במחלות שונות והם גם מוסיפים טעם מעולה לכל שייק.

 

  1. קינמון
    מחקרים אחרונים מראים שכפית קינמון עשויה להפחית משמעותית את השומן הבטני, אז זו כבר סיבה לא רעה להוסיף אותו לשייק שלכם. וחוץ מטעם וארומה נפלאים, לקינמון יש תכונות אנטי סרטניות, אנטי דלקתיות, הוא יעיל למצבי סוכרת ולאנשים עם נטייה לסוכר גבוה בדם, הקינמון עשוי לסייע בטיפול במיגרנות, להגביר את הפוריות ואף לשפר את הזיכרון!

 

  1. אבוקדו
    אבוקדו, שאמנם שייך לקבוצת השומנים, שייך לשומנים הטובים – הבלתי רוויים, ולכן יש לו תועלות בריאותיות רבות כמו הורדת כולסטרול, איזון לחץ הדם, טוב לכבד, לדיאטה ואף לעור פנים זוהר. בנוסף, האבוקדו יסמיך לכם את השייק ויגרום לכם להרגיש שבעים עם תחושה שאכלתם משהו מזין ומשביע. היום ניתן למצוא אבוקדו כמעט בכל עונות השנה ולכן אל תחששו להוסיף כרבע אבוקדו לשייק שלכם.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
07-07-2020
מתכון להכנת חטיפי חלבון שוקולד שקדים
תזונה
05-07-2020
ב-7 ליולי מציינים בכל העולם את יום השוקולד הבינלאומי. אז מה לעשות כדי לא להתמכר לקוביה השובבה, ומה עדיף לאכול במקום.
טיפוח
02-07-2020
אם התזונה שלנו לקויה, והמצב הנפשי שלנו לא בשיאו, קרוב לוודאי שהעור לא יראה מושלם כמו שאנחנו חולמות. ניתן לטפל באקנה בעזרת תזונה.
מתכונים
30-06-2020
מתכון להכנת חטיפי שיבולת שועל עשירים בחלבון
ספורט
28-06-2020
הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כדי להתחטב מהר. האם גם אתם עושים את הטעויות האלו? נסו למנוע אותן.
מתכונים
23-06-2020
מתכון להכנת קערת שייק תות ופירות יער
ספורט
21-06-2020
כל אחד יוכל להתאים לעצמו את היוגה שמתאימה לו, והיא מתאימה באמת לכולם בכל הגילאים.
תזונה
18-06-2020
מה לאכול בשיא החום לארוחת צהרים? הקיץ כבר פה והחום הכבד לעיתים גורם לנו לרצות לאכול פחות, בעיקר פחות ארוחות מבושלות. אז מה אוכלים ללאנץ' כדי לספק לגוף את כל הרכיבים התזונתיים מבלי להרגיש נפוחים, עייפים וכבדים? הכנו עבורכם 12 אופציות.