5 דברים שיהפכו את השייק שלכם לסופר בריא ואף יעזרו לכם לרזות

בואו נודה באמת, לרובינו אין באמת זמן להתעסק יותר מדי זמן במטבח, אבל בכל זאת כולנו רוצים להיות בריאים יותר. כשאין לנו זמן לאכול, תמיד עדיף לנו לשקשק שייק ולצאת לדרך מאשר להתחיל את היום על בטן ריקה, ובמיוחד אם אנחנו אחרי אימון. הנה 5 מאכלים שאם תוסיפו אותם לשייק יחד או בנפרד, יוסיפו לכם אנרגיה ובריאות.



  1. פירות יער
    הוספת פירות יער לשייק כמו אוכמניות, פטל, חמוציות ותותים, יעניקו לכם שפע של ויטמינים ואנטיאוקסידנטים לחיזוק הגוף, להאטת ההזדקנות, למניעת מחלות לב ולמניעת סרטן. בנוסף, פירות היער ישמרו על רמות סוכר תקינות בדם ורמת שובע גבוהה, ככה שהם יעילים גם בתקופת דיאטה.

 

  1. מלפפון
    המלפפון הוא ירק דל בקלוריות ועשיר בויטמינים ומים. הוספת מלפפונים לשייק היומי תגרום לכם להיות שבעים יותר בזכות הסיבים התזונתיים והמים שבו, להיות חזקים יותר בזכות הויטמין סי שבו, ויפים יותר. המלפפון יסייע להפחתת העיגולים השחורים מתחת לעיניים, יעיל לשיער בוהק ולעור זוהר.


  1. תפוח עץ
    תפוחי עץ הם מהפירות המשתלמים: הם גם משביעים בזכות הסיבים התזונתיים הרבים ולכן תורמים לתחושת שובע לאורך זמן, גם עשירים בסגולות בריאותיות: יעילים נגד כאבי ראש, מעולים להעלאת האנרגיה והמרץ, תורמים לחיזוק המערכת החיסונית, יעילים לעיכול תקין, להרזייה, להילחם במחלות שונות והם גם מוסיפים טעם מעולה לכל שייק.

 

  1. קינמון
    מחקרים אחרונים מראים שכפית קינמון עשויה להפחית משמעותית את השומן הבטני, אז זו כבר סיבה לא רעה להוסיף אותו לשייק שלכם. וחוץ מטעם וארומה נפלאים, לקינמון יש תכונות אנטי סרטניות, אנטי דלקתיות, הוא יעיל למצבי סוכרת ולאנשים עם נטייה לסוכר גבוה בדם, הקינמון עשוי לסייע בטיפול במיגרנות, להגביר את הפוריות ואף לשפר את הזיכרון!

 

  1. אבוקדו
    אבוקדו, שאמנם שייך לקבוצת השומנים, שייך לשומנים הטובים – הבלתי רוויים, ולכן יש לו תועלות בריאותיות רבות כמו הורדת כולסטרול, איזון לחץ הדם, טוב לכבד, לדיאטה ואף לעור פנים זוהר. בנוסף, האבוקדו יסמיך לכם את השייק ויגרום לכם להרגיש שבעים עם תחושה שאכלתם משהו מזין ומשביע. היום ניתן למצוא אבוקדו כמעט בכל עונות השנה ולכן אל תחששו להוסיף כרבע אבוקדו לשייק שלכם.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד