8 דברים שאתם חייבים להכניס לשייק שלכם

כולם אוהבים שייקים. הם טעימים, מצננים, מקבלים מהם גם אפקט של קינוח וגם שפע של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון חשובים לגוף. בין אם התאמנתם או בין אם לא, שייק הוא פתרון מעולה לארוחת בוקר או לארוחת אחר הצהרים כשאין הרבה זמן, אבל רוצים להכניס הרבה ערכים בריאים.

מומלץ להכין את השייקים שלכם על בסיס מים, על מנת שלא להוסיף קלוריות מיותרות מחלב ומיצים. כדי להסמיך את השייק, ניתן להשתמש בחלק מהפירות קפואים.

  1. תרד – התרד הוא מאכל על המכיל כלורפיל, לוטאין ובטא קרוטן, נוגדי חמצון חזקים שמסייעים לבריאות כמו במניעת עצירות, זרימת דם תקינה, לאיזון לחץ הדם והכולסטרול, לחיזוק מערכת החיסון, למניעת סרטן, לתמיכה במערכת העצבים ועוד ועוד. התרד מעניק צבע ירוק כיפי וטעם מאזן.
  2. אבקת משקה חלבון של הרבלייף – אבקת משקה חלבון של הרבלייף מגיעה בטעמים שונים וביניהם וניל, שוקו ווניל עוגיות, יש במנת שייק בסך הכל כ-217 קלוריות ובתוך מנה אחת של שייק תוכלו לקבל מכל אבות המזון שהגוף צריך כולל ויטמינים ומינרלים שהלכו לאיבוד לאחר האימון. השייק אמנם מעולה לאחר אימון אך גם אם פספסתם אימון ואין לכם זמן להכין לעצמכם ארוחת צהרים, זה פתרון מושלם וקל.
  3. מלון – מלון כדאי לאכול לבד, בנפרד מפירות אחרים, על מנת למקסם את הספיגה והעיכול שלו, ואם נודה באמת, לא צריך להוסיף לו שום דבר כדי שיהיה טעים, ניתן להוסיף קרח ולטחון לקבלת שייק טעים ואיכותי שעשיר בבטא קרוטן וויטמין סי. המלון עוזר לחיזוק העצמות בזכות החומצה הפולית שבו, הוא מגן מפני התייבשות ומעולה לאחר פעילות גופנית כי הוא עוזר להחזיר את כל האלקטרוליטים לגוף. המלון גם עוזר לשמירה על עור יפה וצעיר, מחזק את המערכת החיסונית ועוזר בשיפור הראייה.
  4. זרעי צ'יה – הם קטנים וכאילו לא מוסיפים הרבה טעם, אבל הם מקטינים את הסיכון לסרטן ולמחלות נוספות ואין בהם הרבה קלוריות. בכף של זרעי צ'יה שתוסיפו לשייק יש בסך הכל 70 קלוריות והרבה מאוד ערך תזונתי כמו סידן, מנגן, מגנזיום, אומגה 3 וחלבון טבעי.
  5. אבוקדו – זה אולי נשמע לכם מעט מוזר, אבל אבוקדו מוסיף הרבה מאוד לשייק, גם מבחינת הטעם, גם מבחינם המרקם, שהופך את השייק לסמיך יותר, וגם מבחינת הערכים הבריאותיים הרבים. אבוקדו מכיל חומצות שומן חיוניות, הוא מעולה לעיכול, עשיר במגנזיום, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, וויטמין K. האבוקדו שומר על עור נקי ורך, הוא מסייע במניעת סטרס, עוזר לאיזון רמות הסוכר בדם, מסייע לשמור על בריאות המוח ויעיל לבריאות הלב.


  1. ספירולינה – הספירולינה היא אצה חד תאית ירוקה עשירה במינרלים ונוגדי חמצון. היא אולי תצבע את השייק שלכם בצבע כחול, אבל היא גם תעניק לכם מלא אנרגיה, תעזור בהפחתת הכולסטרול המיותר, תתרום בסילוק רעלים מהגוף והיא עשירה בחלבון, אבץ, וויטמינים מקבוצת B שגם אחראיים על מצב רוח טוב.
  2. סלרי – כמה דובר על הסלרי, המלך של משפחת קרדשיאן בשייק ובצדק. סלרי שייך למשפחת הפטרוזיליה, הוא נותן טעם מעט מלוח ולכן מעולה גם בסלטים ומאזן נפלא שייקים מתוקים מאוד, הוא ירק בסיסי שמאזן את רמת החומציות בגוף, מעולה לספורטאים כי הוא מחזיר את רמות האלקטרוליטים לגוף, הוא מעולה להורדת לחץ דם, עוזר למצבי עצירות, מצנן את הגוף בימים חמים, מנקה רעלים מהגוף, עשוי לעזור להמסת אבנים בכליות, ויעיל להוספה בתפריט למי שמנסה לרדת במשקל.
  3. נענע – הנענע היא המרעננת הרשמית של השייק, מצננת ומוסיפה בוסט של ויטמינים, מסייעת לעיכול תקין ולכאבי בטן, היא עשירה באשלגן, ברזל ומגנזיום. הנענע היא אנטיבקטריאלית ועוזרת לזרימת דם תקינה. בנוסף, שתיית נענע מסייעת לשרירים תפוסים, מורידה נפיחות בבטן ומסייעת במניעת ריח רע מהפה.

מוצרי הרבלייף אינם מיועדים לטיפול, ריפוי, אבחון או מניעה של מחלות כלשהן.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
17-06-2021
ריצה בקיץ: איך מפסיקים לתרץ וממשיכים לרוץ גם בעונה החמה?
מתכונים
15-06-2021
מתכון להכנת שייק ונילה סקאיי
תזונה
13-06-2021
רגע לפני תחילת הקיץ: 9 דרכים שיעזרו לכם לצרוך פחות קלוריות
תזונה
10-06-2021
10 דרכים לשפר פוריות
מתכונים
08-06-2021
מתכון להכנת שייק פצצת ויטמינים
ספורט
03-06-2021
איך להישמר מפציעות כושר מסוכנות? המדריך השלם למניעת פציעות מאימונים
מתכונים
01-06-2021
מתכון להכנת עוגיות שוקולד רכות