שפרו את הבחירות התזונתיות שלכם באמצעות מיקוד במזונות עשירים במרכיבים תזונתיים

זה בעצם די פשוט: חשבו, "איזון".

חשוב לוודא שהקלוריות שלכם עשירות בחומרים מזינים הדרושים לתפקוד הגוף. מושג זה מכונה צפיפות תזונתית.

ד"ר ג'ון אגוונובי הרבלייף מאת: ד"ר ג'ון אגוונובי, נשיא משותף וקצין בריאות ותזונה ראשי בהרבלייף

המטרה שלנו בהרבלייף היא להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות תזונה נכונה. אנו יודעים שלפעמים קשה לאזן בין תזונה נכונה לבין חיי היום-יום התובעניים: הסעת הילדים לבית הספר, העבודה והלחץ, אבל זה חשוב ביותר. וזה לא חייב להיות מסובך.

זה בעצם די פשוט: חשבו, "איזון".



עם כל ארוחת בוקר, צהריים וערב, ניתנת לכם ההזדמנות לשפר את התזונה שלכם באמצעות ארוחה מאוזנת. המפתח הוא לוודא כי הקלוריות שאתם צורכים עשירות בחומרים המזינים להם אתם זקוקים – מושג המכונה "צפיפות תזונתית". באופן אידיאלי, התזונה שלכם תהיה מורכבת מהמזונות הצפופים ביותר תזונתית, ותכיל פחות מזונות "צפופי קלוריות" דוגמת שומנים וסוכרים – שהם עשירים בקלוריות ביחס לחומרים המזינים שהם מכילים.



שייק פורמולה 1 מכיל את כל החומרים המזינים שיימצאו בארוחה מאוזנת היטב. החלבון, הפחמימות, השומנים והוויטמינים נבחרים כולם כדי לתמוך בניהול משקל באופן טעים ובריא. בשייק פורמולה 1 אנו משתמשים בחלבון סויה מבודד (איזולט). צמח עשיר בחלבון זה הגדל בחוות שאנחנו מפקחים ומבקרים עליהן הוא מקור נפלא לחלבון איכותי. כל קלוריה שגופכם מקבל מאחד השייקים עשירה במרכיבים מזינים. תחליפי הארוחה בצורת שייקים ניתנים להתאמה אישית כדי לענות על העדפות הטעם השונות ולשילוב עם הפירות או הירקות האהובים עליכם, כדי לענות על הצרכים שלכם בכל יום.

בין אם זה האופן בו אנחנו מפיקים את המרכיבים בחווה, האופן בו אנו מייצרים את המוצר או אפילו הדרך בה אנו תומכים בכם בשימוש בו, הרבלייף מסורה באופן מוחלט לשיפור התזונה של לקוחותיה.

 

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-10-2018
אם החלטתם לוותר על מזון מן החי, בין אם מסיבות בריאותיות או סביבתיות, חשוב שתדעו איך לקבל את כמות החלבון שהגוף שלכם צריך. קראו עוד >>
מתכונים
16-10-2018
מתכון להכנת שייק פאי תפוחים אולד פאשן
טיפוח
14-10-2018
מי רוצה לעלות על המטוס כשהוא נראה נפלא, רק כדי לרדת ממנו בברצלונה או פריז כשהוא נראה ומרגיש 10 שנים זקן יותר? כדי לעזור לכם להיראות מעולה אחרי הנחיתה, הכנו עבורכם 6 טיפים חשובים. קראו עוד >>
ספורט
11-10-2018
תאמינו או לא, 15 דקות של פעילות גופנית ביום יכולות לעשות פלאים לגוף שלכם. פעילות גופנית קבועה שומרת על הגוף שלכם, עוזרת להאט את הזדקנות המוח ומפחיתה את הסיכון למחלות לב. קראו עוד >>
תזונה
07-10-2018
הרצון לנשנש קיים אצל כולנו והוא תוקף כל אחד מאיתנו בשלב אחר של היום. במידה ואתם אוכלים מסודר לאורך כל היום, אתם לא אמורים להרגיש בולמוסים של רעב, אלא רק צורך בארוחות ביניים של עד 250 קלוריות. רוצים 5 אופציות לנשנוש בריא? קראו עוד >>
מתכונים
02-10-2018
מתכון להכנת ארטיקים פטל / תפוז
ספורט
27-09-2018
אם גם לכם נמאס מהוויכוחים האינסופיים עם הילדים על מסכים, הגיע הזמן שתציבו להם אלטרנטיבה בריאה וכיפית – כושר משפחתי! קראו עוד >>
מתכונים
25-09-2018
מתכון להכנת שייק שוקולד בננה עתיר בחלבון