כדורי שוקולד חלבון ממכרים לחיטוב

כדורי שוקולד חלבון ממכרים לחיטוב של המאמנת שרון ינובסקי קפלן

כמאמנת כושר וריצה, וכמי שמכוונת את המתאמנים שלי לאורח חיים בריא וספורטיבי, חשוב לי שהם לעולם לא ירגישו רעב, שיבינו שהאוכל שלנו זה הוא בעצם הדלק שלנו, שאפשר גם ליהנות מהאוכל שלנו, וכדי להגיע לתוצאות מהאימונים, אנחנו חייבים לאכול טוב ובמיוחד לפני אימון.

הרבה מתאמנים שמים דגש על מה לאכול אחרי האימון ובצדק. זה חשוב בשביל להחזיר את האנרגיה שהשקענו בגוף, להתאוששות מהירה יותר של השרירים ולבנייתם, אבל גם לארוחה של לפני האימון יש משמעות.

כדי שהאימון שלנו יהיה אפקטיבי, עלינו להגיע אליו עם אנרגיה. ישנן לא מעט דיאטות טרנדיות שמציעות להתאמן על קיבה ריקה כדי לשרוף יותר שומן, דבר שעלול לחבל לנו באימון, להיות הרבה פחות אנרגטיים וכתוצאה מכך גם לשרוף פחות קלוריות ולעבוד פחות קשה, לגרום לנו להרגיש לא טוב ובמקרים קיצוניים גם להתעלפויות.



ההמלצה שלי למתאמנים שלי היא לאכול בכל 3 שעות. ככה אתם מבטיחים לעצמכם להיות כל הזמן שבעים, עם רמות מאוזנות של סוכר בדם, תמיד אנרגטיים ותמיד לדאוג שלא לאבד מסת שריר החיונית לנו כדי לשרוף יותר שומן גם במנוחה.

בין אם אתם מתאמנים בבוקר או בערב, הקפידו לשתות לפני האימון שתי כוסות מים, ולאכול כחצי שעה לפני שני תמרים עם כמה שקדים, פרוסת לחם עם טחינה ודבש, או כדורי אנרגיה שתוכלו להכין בעצמכם. שימו לב שמה שאתם אוכלים לפני האימון משתנה ותלוי בסוג האימון אותו אתם עתידים לבצע. מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה לפני אימון, אבל הכי חשוב – אל תגיעו לאימון כשאתם עייפים וחלשים על בטן ריקה.

אני תמיד דואגת מראש שיהיו לי חטיפי אנרגיה במקפיא למקרה הצורך, אותם אני מכינה מאבקת החלבון שוקו של הרבלייף, שמכילה רכיבים להתאוששות השרירים. אני ממליצה לאכול מהם בסמוך לאימון או אפילו אחריו, או בשעה 16, כשמתחשק לכם משהו מתוק ומפנק עם הקפה או התה. זהירות הם ממכרים, הסתפקו באחד או שניים ביום.

מתכון כדורי שוקולד חלבון – לערבב הכל יחד:

  • כף זרעי צ׳יה
  • כף גוגי ברי
  • כף זרעי פשתן
  • 2 כפות טחינה גולמית מסומסום מלא
  • 3 כפות מדידה PRO MAX אבקה להכנת משקה בטעם שוקו
  • 4 כפות קוואקר
  • קינמון
  • שליש כוס חלב אורז שקדים של ויטריז

מקפיאים קצת ומכדררים, מצפים בקוקוס/קינמון/אבקת מאצ'ה




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-09-2019
הטיפים הבאים יעזרו לכם לדעת מה עדיף לבחור וממה עדיף להימנע בכל הנוגע למנות קפואות.
מתכונים
17-09-2019
מתכון לשייק פירות יער
ספורט
15-09-2019
רגע לפני שאתם נכנסים לטירוף של החגים, חשוב שתדעו איך להקדים תרופה למכה ולסיים את החגים בלי עודפים ועם יותר חיטובים.
ספורט
12-09-2019
הנה כמה עצות ותרגילי כושר שאתם חייבים לאמץ בדרך הנכונה להשגת בטן חטובה.
מתכונים
10-09-2019
מתכון לשייק תפוז ובננה
ספורט
08-09-2019
אם אתם עדיין לא משוכנעים, הנה מספר יתרונות שיגרמו לכם לשלב את השחייה בשגרת חייכם.
תזונה
05-09-2019
קבלו טיפים שיעזרו לכם לתחזק אורח חיים בריא ומזין למרות השגרה העמוסה, דפוסי העבודה הלא סדירים והמחסור בזמן.
מתכונים
03-09-2019
מתכון לתה קר של הרבלייף