כדורי שוקולד חלבון ממכרים לחיטוב

כדורי שוקולד חלבון ממכרים לחיטוב של המאמנת שרון ינובסקי קפלן

כמאמנת כושר וריצה, וכמי שמכוונת את המתאמנים שלי לאורח חיים בריא וספורטיבי, חשוב לי שהם לעולם לא ירגישו רעב, שיבינו שהאוכל שלנו זה הוא בעצם הדלק שלנו, שאפשר גם ליהנות מהאוכל שלנו, וכדי להגיע לתוצאות מהאימונים, אנחנו חייבים לאכול טוב ובמיוחד לפני אימון.

הרבה מתאמנים שמים דגש על מה לאכול אחרי האימון ובצדק. זה חשוב בשביל להחזיר את האנרגיה שהשקענו בגוף, להתאוששות מהירה יותר של השרירים ולבנייתם, אבל גם לארוחה של לפני האימון יש משמעות.

כדי שהאימון שלנו יהיה אפקטיבי, עלינו להגיע אליו עם אנרגיה. ישנן לא מעט דיאטות טרנדיות שמציעות להתאמן על קיבה ריקה כדי לשרוף יותר שומן, דבר שעלול לחבל לנו באימון, להיות הרבה פחות אנרגטיים וכתוצאה מכך גם לשרוף פחות קלוריות ולעבוד פחות קשה, לגרום לנו להרגיש לא טוב ובמקרים קיצוניים גם להתעלפויות.



ההמלצה שלי למתאמנים שלי היא לאכול בכל 3 שעות. ככה אתם מבטיחים לעצמכם להיות כל הזמן שבעים, עם רמות מאוזנות של סוכר בדם, תמיד אנרגטיים ותמיד לדאוג שלא לאבד מסת שריר החיונית לנו כדי לשרוף יותר שומן גם במנוחה.

בין אם אתם מתאמנים בבוקר או בערב, הקפידו לשתות לפני האימון שתי כוסות מים, ולאכול כחצי שעה לפני שני תמרים עם כמה שקדים, פרוסת לחם עם טחינה ודבש, או כדורי אנרגיה שתוכלו להכין בעצמכם. שימו לב שמה שאתם אוכלים לפני האימון משתנה ותלוי בסוג האימון אותו אתם עתידים לבצע. מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה לפני אימון, אבל הכי חשוב – אל תגיעו לאימון כשאתם עייפים וחלשים על בטן ריקה.

אני תמיד דואגת מראש שיהיו לי חטיפי אנרגיה במקפיא למקרה הצורך, אותם אני מכינה מאבקת החלבון שוקו של הרבלייף, שמכילה רכיבים להתאוששות השרירים. אני ממליצה לאכול מהם בסמוך לאימון או אפילו אחריו, או בשעה 16, כשמתחשק לכם משהו מתוק ומפנק עם הקפה או התה. זהירות הם ממכרים, הסתפקו באחד או שניים ביום.

מתכון כדורי שוקולד חלבון – לערבב הכל יחד:

  • כף זרעי צ׳יה
  • כף גוגי ברי
  • כף זרעי פשתן
  • 2 כפות טחינה גולמית מסומסום מלא
  • 3 כפות מדידה PRO MAX אבקה להכנת משקה בטעם שוקו
  • 4 כפות קוואקר
  • קינמון
  • שליש כוס חלב אורז שקדים של ויטריז

מקפיאים קצת ומכדררים, מצפים בקוקוס/קינמון/אבקת מאצ'ה




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד