איך שייק חלבונים יכול לעזור לכם לחיות בריא יותר

נמאס לכם לחיות על ג'אנק פוד ולנשנש מכל הבא ליד? רוצים לחיות בריא יותר? שייק חלבונים יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם

יש הרבה סיבות שהופכות את שייק החלבונים לכל-כך פופולרי. שייק חלבונים יכול לעזור לכם לשמור על תזונה מאוזנת, הוא יכול להחליף ארוחה, קל להכין אותו ואפשר להתאים אותו לטעם האישי שלכם בעזרת תוספות שונות. אלה באמת סיבות מצוינות, אבל בנוסף לכל אלה, שייק חלבונים יכול לעזור לכם גם לחיות בריא יותר ולשפר את שגרת האכילה שלכם. איך? קבלו 6 סיבות.

  • ספירת קלוריות מדויקת
    מעקב אחרי צריכת הקלוריות היומית שלכם חשוב במיוחד לשמירה על המשקל. אבל לא קל לעקוב אחרי צריכת הקלוריות. רוב האנשים חושבים שהם צורכים כ-20% פחות מכמות הקלוריות שהם באמת צורכים. העובדה שצריך למדוד במדויק כל מה שאוכלים, כדי להגיע לספירת קלוריות מדויקת, היא בעייתית ומקשה על המעקב. בנוסף, גם שינוי קל בצורת ההכנה ואפילו בתבלינים יכול להשפיע על צריכת הקלוריות. שייק חלבונים עשוי לרוב ממצרכים שקל למדוד ולחשב, וכך להגיע לספירה קלורית מדויקת של השייק המוכן.


  • הוספת פירות וירקות לתזונה שלכם
    ניתן להתאים בקלות את השייק לטעם האישי שלכם על ידי הוספת ירקות ופירות, שמאפשרים שילובים מגוונים. כדי לוודא שתמיד יהיו לכם פירות להוספה לשייק, הקפידו להחזיק פירות קפואים במקפיא. תוכלו גם להוסיף ירקות כמו תרד קפוא או טרי, גזר או קייל לשייק שלכם. הוספה של פירות וירקות לצריכה היומית שלכם, תבטיח שמירה על תזונה נכונה ותעזור לכם לחיות בריא יותר.
  • שמירה על זמני ארוחות
    לרובנו קשה לשמור על זמני אכילה קבועים, מכיוון שלא תמיד קל לתכנן ולהכין מראש את הארוחות שלנו. כתוצאה מכך, אנחנו עלולים לדלג על ארוחות או לנשנש בין הארוחות. למזלנו, אין דבר קל יותר מלהכין שייק חלבונים. אם יש לכם בבית אבקת חלבונים, בלנדר ואולי גם פירות או ירקות להוספה, אתם מסודרים עם ארוחה מאוזנת בכוס בתוך דקות.
  • שליטה בכמויות שאנחנו אוכלים
    מכיוון ששייק חלבונים מגיע בכמות קבועה, אם אתם משתמשים בו כתחליף ארוחה, הכמות שתצרכו במהלך הארוחה, כבר קבועה עבורכם מראש. מעבר לכך, שייק חלבונים מאוזן, שמספק חלבונים ופחמימות, יעזור לכם להגיע לארוחה הבאה בלי להיות מורעבים, וכך יעזור לכם גם בשליטה על כמות האוכל שתעמיסו על הצלחת בארוחה הבאה.
  • שמירה על תזונה מאוזנת
    לא משנה כמה אתם משתדלים לאכול מאוזן, לא תמיד קל להבטיח שהגוף שלכם יקבל את כל הצרכים התזונתיים שלו בכל יום. להכנת שייק החלבונים משתמשים בחלב או בחלב סויה, ואליהם מוסיפים פירות או ירקות, כך שהגוף שלכם יכול לקבל מספר חומרים מזינים חשובים, כמו חלבון, סידן, ויטמין D וסיבים תזונתיים. תערובות רבות של שייק חלבונים מכילות גם ויטמינים ומינרלים, שמספקים עוד חומרים מזינים לגוף ומסייעים לכם לשמור על הגוף שלכם ולחיות בריא יותר.
  • לאכול בריא גם בימים עמוסים
    לא תמיד קל למצוא ארוחה מאוזנת ובריאה, בעיקר לא בימים עמוסים. אם אתם ממהרים, והרעב תוקף פתאום, אתם עלולים למצוא את עצמכם נכנעים לג'אנק פוד ולמאכלים לא בריאים, שקל לאכול "על הדרך". למרבה המזל, תמיד תוכלו לקחת איתכם שייק חלבונים, שישביע את הרעב בשניות. ברגע שהכנתם את השייק, תוכלו למזוג אותו לכוס נשיאה ולקחת אותו איתכם לסידורים, לבית הספר או לעבודה, כדי לוודא שתמיד תהיה לכם ארוחה בריאה ומאוזנת בהישג יד.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
05-12-2019
האביזרים שיעזרו לכם להתחטב באימונים - קבלו את רשימת המכולת של אביזרי הכושר שכל מתאמן חייב שיהיה לו בבית כדי שיוכל להתחטב בזמנו החופשי ובנוחיות.
מתכונים
03-12-2019
מתכון להכנת שייק מלון תפוח
ספורט
01-12-2019
איך לשמור על כושר גם בגיל הזהב. לא משנה בני כמה אתם או כמה אתם פעילים עכשיו, הדרכים הבאות יכולות לעזור לכם לשמור על כושר ולהרגיש בריאים וצעירים יותר. 
טיפוח
28-11-2019
אפשר לעזור לעור שלכם להיראות צעיר יותר - הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על מראה של עור צעיר ורענן. 
מתכונים
26-11-2019
מתכון להכנת קערת שייק ירוק מתוק
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון