משקאות מרעננים

משקאות מרעננים כשמתחשק משהו מתוק

נמאס לכם כבר מהקפה הקר? הרבה פעמים אנחנו מחפשים דרכים להתרענן במזג אוויר החם, ובמקום לשתות משקה מזין, אנחנו נופלים לנשנושים קרים כמו גלידה, מרבים באכילת פירות מתוקים או שותים עוד קפה קר. אבל יש עוד משקאות מרעננים שעשויים לצנן אתכם בימים הרותחים, והם אפילו עשויים לתרום לבריאות שלכם, לחזק את מערכת החיסון, לגרום לכם לשתות יותר מים ואף לשמור על המשקל שלכם.

קבלו 3 רעיונות למשקאות מרעננים ומפנקים לימים החמים:



שייק ירוק וניל מפנק

השייקים הירוקים לא סתם הפכו לטרנד שהולך ומתעצם. הם מכילים כלורפיל, הגורם לניקוי הפסולת מהגוף, מחזק את הגוף והדם, תורם לעיכול תקין, מונע אנמיה, ואף מנטרל ריח רע מהפה, תורם לשמירה על המשקל ומסלק את הצלוליט. הכינו לעצמכם מדי יום שייק שמכיל כמה שיותר עלים ירוקים (כמו למשל קייל, תרד, נענע, סלרי, חסה, פטרוזיליה וכוסברה). הערך התזונתי שלהם גבוה והקלוריות זניחות. הוסיפו גם מלפפון העשיר בנוזלים, ויטמינים וסיבים תזונתיים, תפוח ירוק המחזק את מערכת החיסון ומוסיף טעם נהדר לשייק, כוס מים והרבה קרח. כדי להעשיר את טעם השייק ולהוסיף לו חלבון, ויטמינים ומינרלים נוספים – הכניסו סקופ אבקת שייק בטעם וניל של הרבלייף שתשדרג לכם את השייק. בנוסף להעשרת הטעם של אבקת החלבון, הויטמינים והמינרלים, היא תתרום לתחושת שובע במינימום קלוריות. מתאים גם לרגישים ללקטוז.



תה קר

בתה ישנם נוגדי חמצון המגנים עלינו מפני רדיקלים חופשיים, הוא תורם לערנות וריכוז. להרבלייף יש מגוון רחב של אבקות משקה תה בטעמים שונים כמו פטל, לימון או אפרסק, אתם יכולים להוסיף לתה קרח ומעט חלב שקדים ולקבל משקה דל קלוריות, מרענן, בריא וקיצי.



שוקו בריאותי

לקקאו יש יתרונות בריאותיים רבים החל משמירה על הלב, הודות למגנזיום שבו, הוא מעורר, משפר את הריכוז, משפר את מצב הרוח בזכות הטריפטופן שבו, הוא תורם לשינה טובה ועוזר למצבי מתח בחיים, עשיר בויטמין סי ובכך מחזק את מערכת החיסון ועשיר בשפע של ויטמינים ומינרלים חיוניים לגוף. אז אחרי כל היתרונות האלו לא תרצו להכניס אותו לתפריט? אתם יכולים להכין לעצמכם משקה שוקו בריאותי, אבל חשוב להשתמש בקקאו טהור 100% פולי קקאו שאינו מכיל סוכר. הוסיפו לשוקו שלכם חלב אורז או שקדים, מעט סילאן או שקשקו בבלנדר עם מעט בננה להמתקה וקרח. השוקו הבריא יעניק לכם בוסט של אנרגיה ליום שלם.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
06-12-2018
כאשר אתם בוחנים מקרוב את המזונות שאתם נוהגים לצרוך ואת הרגלי הפעילות הספורטיבית היום-יומיים שלכם - זה מדהים לראות כיצד כוונון מזערי יכול ליצור שינוי גדול. הנה כמה שינויים שעשויים לסייע לכם להפחית עד 30 ק"ג ממשקלכם בשנה:
מתכונים
04-12-2018
מתכון ללביבות תרד קלות וטעימות
ספורט
03-12-2018
אימון פשוט שאפשר לבצע בכל מקום לחיזוק שרירי המותניים.
תזונה
29-11-2018
טיפים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם בריאים לקראת הימים הקרים.
ספורט
25-11-2018
לגוף נדרשת אנרגיה גבוהה יותר על מנת להתחמם ולכן אנחנו שורפים יותר קלוריות באימון חורפי מאשר מאימון קיצי וחמים.