שינויים קטנים יכולים להצטבר וליצור שינוי גדול

  • הוסיפו 20 דקות לפעילות הספורטיבית היום-יומית שלכם – 100 הקלוריות הנוספות שתשרפו ביום יצטברו ל-4.5 קילוגרמים שתשילו עד סוף השנה.


  • אם ארוחת הבוקר הרגילה שלכם במשך חמישה ימים בשבוע היא קפה וקרואסון, מעבר לשייק חלבון יפחית כ-250 קלוריות מצריכת הקלוריות היומית שלכם – מספיק כדי להשיל יותר מ-8 ק"ג בשנה.
  • המנהג הבריא של אכילת סלט על 7 פעמים בשבוע אינו יעיל אם הירקות "טובעים" ברוטב. הפחתת כמות רוטב הסלט משלוש כפות לכפית אחת תוביל לחיסכון של יותר מ-1000 קלוריות בשבוע ולירידה של כ-7 ק"ג בשנה.


  • בערך שלוש פעמים בשבוע, במקום לאכול חטיף שוקולד אחר הצהריים, אכלו במקום חטיף חלבון קטן וכוס תה. תוכלו לחסוך עד 600 קלוריות בשבוע – מספיק כדי להשיל כמעט 4.5 ק"ג בשנה.


  • אנחנו אוכלים סנדוויצ'ים בממוצע 5 פעמים בשבוע, הכוללים לרוב ממרח עשיר. אם תוותרו על הממרח ותחליפו אותו בסלט, תוכלו לחסוך כ-500 קלוריות בשבוע. עוד 3 ק"ג בשנה – רק הודות לשינוי מזערי זה.


  • אנחנו אוכלים קינוח שש פעמים בשבוע – בדרך כלל עוגיות או גלידה, כ-200 קלוריות בערך בכל פעם. החליפו את הקינוח בפרי, ותחסכו מספיק קלוריות כדי להפחית עוד 4.5 ק"ג בשנה.


מאת: סוזן בוורמן, נשיאה משותפת, הדרכת תזונה גלובלית, הרבלייף

 




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
22-08-2019
אם תרצו לאתגר את עצמכם או שאתם פשוט אוהבים להיות במים, ספורט מים הוא בדיוק עבורכם
מתכונים
20-08-2019
מתכון למשקה מוחיטו מרענן
טיפוח
18-08-2019
המפתח לעור פנים זוהר ובריא הוא שגרת טיפוח יומית בסיסית.
תזונה
15-08-2019
בואו לגלות איך הנשים הפופולריות בעולם שומרות על אורח החיים והגזרה שלהן.
מתכונים
13-08-2019
מתכון לקערת ארוחת בוקר
ספורט
08-08-2019
קבלו את הדרכים היצירתיות שיחזירו לכם את המוטיבציה, ויעזרו לכם לצאת להתאמן עוד היום.
מתכונים
06-08-2019
מתכון להכנת שייק אננס בננה תרד ופטרוזיליה