אאורקה! חטיף שהוא גם ארוחת ביניים מאוזנת

למידת מנגנוני הרעב והשובע הפנימיים היא הצעד הראשון בדרך ליצירת הרגלי אכילה נכונים ובריאים. יותר ויותר מחקרים מצביעים על ארוחות ביניים כעל דרך בריאה לנהל את התפריט היומי שלנו. לארוחות ביניים מספר יתרונות: הן מפחיתות את רמת הרעב במהלך היום, מסייעות להוריד את צריכת הקלוריות בארוחות המרכזיות ואפילו עוזרות לגוף להוריד רמות אינסולין וכולסטרול LDL.

כמובן, שלא מדובר בהמלצה לאכול קינוחים בין הארוחות, לשתות משקות ממותקים או לנשנש שקיות חטיפים באמצע היום. ממש כמו הארוחות המרכזיות, גם ארוחות הביניים צריכות להיות מאוזנות ובריאות. באופן כללי, מומלץ להעדיף מזונות המכילים חלבונים, ששומרים אותנו שבעים לאורך זמן, לצד פחמימות המתפרקות לאט. יתרה מזאת, מומלץ להקפיד על ארוחות ביניים בעלות ערך קלורי של 150 קלוריות.

 

מתכונים מומלצים:


בהתאם לדרישות אלו,

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף פיתחה סדרת חטיפי חלבון שנועדו לאכילה בין הארוחות. החטיפים מכילים 140 קלוריות בקירוב ומשלבים 10 גרם חלבון ופחות מ-5% שומן, עם מנת פחמימות מאוזנת לכל חטיף – הכל מבלי לוותר על הטעם ומבלי להקפיץ את רמות הסוכר בדם.

את החטיפים ניתן לרכוש בשלושה טעמים: שוקולד-בוטנים, וניל-שקדים ולימון.



מהיום מותר לנשנש!

  • לחטיפים ערך גליקמי נמוך. פירוש הדבר הוא שהם משלבים פחמימות וחלבונים באופן מבוקר ומספקים לגוף אנרגיה מתמשכת.
  • תכולת החלבון בחטיפים גבוהה. פירוש הדבר הוא שהם גורמים לתחושת שובע לאורך זמן – מה שיקל עליכם לא להתפתות לנשנושים אחרים בין הארוחות.
  • רמת החלבון והפחמימות שמכילים החטיפים עשויה לסייע בהכנת הגוף לאימונים.
  • כל חטיף מכיל רק 140 קלוריות לערך.
  • כל חטיף עטוף בנפרד, כך שאפשר גם להכניס אותו לתיק וליהנות ממנו בכל מקום.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
26-05-2024
למה כל כך קשה לנו להתמיד באימונים ומהם סודות ההתמדה?
ספורט
23-05-2024
פילאטיס רצפה או מכשירים? מה עדיף?
מתכונים
21-05-2024
מתכון תה קר בטעם לימון ומנגו
תזונה
18-05-2024
הסוד לגוף צעיר: מה להכניס לשייק כדי להישאר צעירים?
ספורט
16-05-2024
כיצד לשחרר צוואר תפוס?
תזונה
09-05-2024
16 טיפים מעולים ליום עצמאות בריא יותר
מתכונים
07-05-2024
מתכון להכנת עוגת גבינה לימונית
ספורט
04-05-2024
איך לחזור לרוץ אחרי הפוגה ארוכה?

תפריט נגישות