5 טיפים לירכיים חטובות יותר

אוהבים את הירכיים שלכם או אולי דווקא לא כל כך? קבלו 5 טיפים מעולים, שיעזרו לכם להשיג את הירכיים שתמיד רציתם

לרוב האנשים יש חלק כלשהו בגוף שלהם, שהם פחות אוהבים. פעמים רבות יהיו אלה הירכיים. חלק מהאנשים היו שמחים לירכיים גדולות יותר, חלק היו רוצים דווקא להוריד מעט מההיקפים וחלק מבקשים פשוט להגיע לפרופורציה המושלמת. אנשים שמרוצים מהגוף שלהם, נהנים בדרך כלל מביטחון עצמי גבוה ובריא. אם גם אתם רוצים ליהנות מהגוף שלכם, ירכיים הם מקום מצוין להתחיל בו. עם הטיפים הבאים תוכלו ליהנות מירכיים מושלמות, מותניים מודגשות וישבן מוצק. מדהים איך כמה שינויים קטנים יכולים לשפר את הגזרה, ויחד איתה גם את הביטחון העצמי שלכם.

  • אירובי
    פעילות גופנית המתמקדת במערכת הלב וכלי הדם, כמו ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה, שורפת קלוריות. כדי לקבל את האנרגיה לפעילות הזאת, הגוף משתמש פעמים רבות בשומן האגור בו. אם אתם מנסים לשרוף שומן מהירכיים, נסו לפנות זמן למספר תרגילי אירובי בכל שבוע. זכרו שאתם לא יכולים להחליט עבור הגוף באיזה שומן הוא יחליט להשתמש, אבל תוספת של 30-45 דקות אירובי, 3 פעמים בשבוע, בהחלט תעזור לכם לשרוף שומן ביעילות. כדי להפנות את תרגילי האירובי האלה לעבר פלג הגוף התחתון שלכם, נסו לרוץ ולשלב עליות, כדי לבנות את שרירי הישבן, או נסו שיעורי ספינינג, הם לא קלים, אבל מהנים מאוד. אם תתמידו, תוכלו לראות תוצאות בתוך כ-6-10 שבועות.


בצעו שינויים קלים בדיאטה שלכם

השקעה בתזונה נכונה היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על מראה הגוף. אם אתם רוצים להגדיל את מסת השריר שלכם, אתם חייבים לצרוך מספיק חלבונים. אם אתם מתעמלים יותר, ודאו שאתם שותים מספיק ומקבלים מספיק פחמימות. כתבו יומן אוכל יומי, כדי שתוכלו לראות בדיוק מה אתם אוכלים בכל יום. בצעו שינויים קטנים, כמו להפחית ג'אנק פוד או לבחור באפשרויות בריאות יותר לארוחות שלכם. בנוסף, הקפידו על תזונה נכונה לפני פעילות גופנית. שינוי של כמה מאות קלוריות ביום יכול, לאורך זמן, להשפיע רבות על הגזרה והבריאות שלכם.

  • בניית שרירים
    אם אתם רוצים לעבוד על השרירים בפלג הגוף התחתון שלכם, אתם חייבים להוסיף לשגרת האימון את התרגילים המתאימים. נסו לשלב סקוואטים, לאנג'ים, תרגילי סטפ-אפ והרמות רגל. גם אם המטרה שלכם היא להוריד קצת במשקל, בניית שריר היא בחירה מצוינת. אחרי ששילבתם לתקופה מסוימת את התרגילים האלה, נסו להתקדם ולהוסיף משקולות בזמן שאתם מבצעים אותם. שאפו לבצע אימוני כוח 3 פעמים בשבוע למשך 30 דקות בכל פעם.


  • אזנו את הגוף
    אם הפרופורציות שלכם לא מאוזנות, חלקים מסוימים בגוף שלכם עלולים להיראות גדולים או קטנים מדי, גם אם הם מושלמים. לפעמים מראה גוף מאוזן חשוב יותר מאשר תשומת לב מיוחדת לחלק אחד בגוף. אם אתם רוצים, למשל, שהירכיים שלכם ייראו קטנות יותר, שלבו עבודה על פלג הגוף העליון והכתפיים, בנוסף לעבודה על חלק הגוף התחתון. נסו להוסיף שכיבות סמיכה לשגרת האימונים שלכם. הם עוזרים בעבודה על הזרועות, החזה ושרירי הבטן והגב.
  • תתחילו כבר!
    זה כנראה הטיפ החשוב ביותר, מכיוון שאנשים מדברים כל כך הרבה על הרצון שלהם לשפר את מראה הגוף שלהם, אבל פעמים רבות הרצון הזה נשאר בגדר דיבורים ולא מתרגם למעשים. אם תתחייבו לעצמכם ותתמידו בביצוע הטיפים שהזכרנו, בתוך זמן קצר תוכלו כבר להתחיל להבחין בשינויים.לא משנה איך נראה הגוף המושלם שאתם שואפים אליו, זכרו שהבריאות שלכם הכי חשובה. שאפו להגיע לאחוזי שומן בגוף בטווח הבריא ושמרו על דיאטה מאוזנת ושגרת אימון בריאה. בהצלחה!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-09-2019
הטיפים הבאים יעזרו לכם לדעת מה עדיף לבחור וממה עדיף להימנע בכל הנוגע למנות קפואות.
מתכונים
17-09-2019
מתכון לשייק פירות יער
ספורט
15-09-2019
רגע לפני שאתם נכנסים לטירוף של החגים, חשוב שתדעו איך להקדים תרופה למכה ולסיים את החגים בלי עודפים ועם יותר חיטובים.
ספורט
12-09-2019
הנה כמה עצות ותרגילי כושר שאתם חייבים לאמץ בדרך הנכונה להשגת בטן חטובה.
מתכונים
10-09-2019
מתכון לשייק תפוז ובננה
ספורט
08-09-2019
אם אתם עדיין לא משוכנעים, הנה מספר יתרונות שיגרמו לכם לשלב את השחייה בשגרת חייכם.
תזונה
05-09-2019
קבלו טיפים שיעזרו לכם לתחזק אורח חיים בריא ומזין למרות השגרה העמוסה, דפוסי העבודה הלא סדירים והמחסור בזמן.
מתכונים
03-09-2019
מתכון לתה קר של הרבלייף