6 דרכים לחטב את הישבן

הקיץ כבר ממש מעבר לפינה, ובקרוב כולנו נצטרך להיפטר מהשכבות לטובת מכנסונים, שמלות, ובגדי-ים. אם רוב החורף ישבנו על הישבן, עכשיו הגיע הזמן להתחיל להניע אותו כדי לגרום לו להתחטב. תשכחו ממשחות קסם, ומכשירים רוטטים שמבטיחים קיצורי דרך, בכדי לחטב את הישבן, עלינו להוריד את אחוזי השומן ולהעלות את מסת השריר, בעזרת תזונה בריאה ואימונים. אבל מה בדיוק כדאי לנו לאכול ואיזה אימונים עלינו לעשות? יש הרבה שיטות, דיאטות ואימונים, הנה 6 דברים שאם תעשו אותם, תהיו בדרך הנכונה לישבן חטוב בקיץ הזה.



  • רצים בעלייה
    ריצה היא פעילות ידידותית לישבן. היא מחזקת את שרירי הרגליים והישבן תוך כדי שריפת קלוריות וכתוצאה מכך גם תשרוף שומן, ובעיקר אם תשמרו על דופק בינוני ותרוצו לזמן ארוך. רוצים לחטב עוד יותר את הישבן? תוסיפו לריצה שלכם אימוני עליות ואינטרוולים, אלו יהפכו את הריצה שלכם להרבה יותר יעילה לחיטוב.
  • עובדים על כל הגוף
    לא משנה איזה איבר בגוף תרצו לחטב, תאלצו לעבוד על כל שרירי הגוף באיזון מושלם. כשתעבדו על כל שרירי הגוף, הוא יתחטב ויתחזק בצורה מאוזנת, אחוז השומן בגוף ירד ומסת השריר תעלה. עליכם להתמיד לפחות 3 פעמים בשבוע באימוני כוח שעובדים על כל שרירי הגוף. ניתן לחלק את הגוף לפי שרירים באימונים בתנאי שבמשך השבוע אתם מצליחים לחזק את כל השרירים.


  • משדרגים את הסקוואטים
    סקוואט הוא אחד מהתרגילים היעילים ביותר לחיטוב הישבן והירך האחורית, אבל אם תעשו בכל אימון את אותו הסקוואט, הישבן שלכם לא יתחטב. כדי לשדרג את הסקוואט, אתם יכולים להוסיף משקלים, לשלב סקוואט עם קפיצה, סקווט וקפיצה על מדרגה, סקוואט על רגל אחת, סקוואט בשילוב לאנג'ים או בעיטות.
  • מטפסים
    רוצים ישבן חזק וחטוב? תשכחו מהמעלית ועלו במדרגות כמה שיותר. חפשו כמה שיותר תירוצים לרדת ולעלות מדרגות בכל הגדלים ונסו להכניס את המדרגות גם לתוך האימון שלכם כחימום וכתרגיל ביניים בין לבין התרגילים להעלאת הדופק וחיטוב הישבן והרגליים.
  • שלבו גומיות
    הוסיפו את התנגדות הגומיות לשגרת האימונים שלכם. אתם יכולים לעשות בעזרתן שפע של תרגילי חיטוב לישבן, וביניהם: סקוואטים, לאנג'ים, הרחקות ירך ועוד. עברו בהדרגה לגומיות חזקות. ככל שהתנגדות הגומייה תהיה חזקה יותר, כך הישבן שלכם יהיה חזק וחטוב יותר.


  • הקפידו על התזונה
    אתם יכולים להתאמן מהבוקר ועד הערב אבל אם לא תשמרו על תזונה בריאה, אתם לא תשיגו את התוצאות שאתם חולמים עליהן. הורידו מהתפריט מתוקים, פחמימות פשוטות, מטוגנים ומעובדים. היצמדו לאכילה נקייה, ונסו להכין את הארוחות שלכם בעצמכם. אם אתם אוכלים מחוץ לבית, בקשו את האוכל שלכם בלי שמן וסוכר והקפידו על תפריט מסודר של ארוחות קטנות כל 3 שעות. תשכחו מצומות, דיאטות ומאכלי דיאט למיניהם. תאכלו בריא, ואתם תראו את התוצאות בשילוב האימונים.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
23-02-2020
בין אם אתם מתכננים לרוץ מרתון, חצי מרתון או 10 ק”מ - הנה כמה המלצות שכל רץ צריך לזכור וגם - איך כדאי להתאבזר בהתאם ליום הגדול.
ספורט
20-02-2020
בואו לגלות מתי באמת מתחילים לזכות ולראות את העבודה הקשה על הגוף שלכם
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק ספורט "לשחרר את החיה"
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
ספורט
13-02-2020
אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, בשנת 2020 אנחנו קופצים מדרגה. קבלו את 8 הטרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה. 
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת