6 דרכים לחטב את הישבן

הקיץ כבר ממש מעבר לפינה, ובקרוב כולנו נצטרך להיפטר מהשכבות לטובת מכנסונים, שמלות, ובגדי-ים. אם רוב החורף ישבנו על הישבן, עכשיו הגיע הזמן להתחיל להניע אותו כדי לגרום לו להתחטב. תשכחו ממשחות קסם, ומכשירים רוטטים שמבטיחים קיצורי דרך, בכדי לחטב את הישבן, עלינו להוריד את אחוזי השומן ולהעלות את מסת השריר, בעזרת תזונה בריאה ואימונים. אבל מה בדיוק כדאי לנו לאכול ואיזה אימונים עלינו לעשות? יש הרבה שיטות, דיאטות ואימונים, הנה 6 דברים שאם תעשו אותם, תהיו בדרך הנכונה לישבן חטוב בקיץ הזה.



  • רצים בעלייה
    ריצה היא פעילות ידידותית לישבן. היא מחזקת את שרירי הרגליים והישבן תוך כדי שריפת קלוריות וכתוצאה מכך גם תשרוף שומן, ובעיקר אם תשמרו על דופק בינוני ותרוצו לזמן ארוך. רוצים לחטב עוד יותר את הישבן? תוסיפו לריצה שלכם אימוני עליות ואינטרוולים, אלו יהפכו את הריצה שלכם להרבה יותר יעילה לחיטוב.
  • עובדים על כל הגוף
    לא משנה איזה איבר בגוף תרצו לחטב, תאלצו לעבוד על כל שרירי הגוף באיזון מושלם. כשתעבדו על כל שרירי הגוף, הוא יתחטב ויתחזק בצורה מאוזנת, אחוז השומן בגוף ירד ומסת השריר תעלה. עליכם להתמיד לפחות 3 פעמים בשבוע באימוני כוח שעובדים על כל שרירי הגוף. ניתן לחלק את הגוף לפי שרירים באימונים בתנאי שבמשך השבוע אתם מצליחים לחזק את כל השרירים.


  • משדרגים את הסקוואטים
    סקוואט הוא אחד מהתרגילים היעילים ביותר לחיטוב הישבן והירך האחורית, אבל אם תעשו בכל אימון את אותו הסקוואט, הישבן שלכם לא יתחטב. כדי לשדרג את הסקוואט, אתם יכולים להוסיף משקלים, לשלב סקוואט עם קפיצה, סקווט וקפיצה על מדרגה, סקוואט על רגל אחת, סקוואט בשילוב לאנג'ים או בעיטות.
  • מטפסים
    רוצים ישבן חזק וחטוב? תשכחו מהמעלית ועלו במדרגות כמה שיותר. חפשו כמה שיותר תירוצים לרדת ולעלות מדרגות בכל הגדלים ונסו להכניס את המדרגות גם לתוך האימון שלכם כחימום וכתרגיל ביניים בין לבין התרגילים להעלאת הדופק וחיטוב הישבן והרגליים.
  • שלבו גומיות
    הוסיפו את התנגדות הגומיות לשגרת האימונים שלכם. אתם יכולים לעשות בעזרתן שפע של תרגילי חיטוב לישבן, וביניהם: סקוואטים, לאנג'ים, הרחקות ירך ועוד. עברו בהדרגה לגומיות חזקות. ככל שהתנגדות הגומייה תהיה חזקה יותר, כך הישבן שלכם יהיה חזק וחטוב יותר.


  • הקפידו על התזונה
    אתם יכולים להתאמן מהבוקר ועד הערב אבל אם לא תשמרו על תזונה בריאה, אתם לא תשיגו את התוצאות שאתם חולמים עליהן. הורידו מהתפריט מתוקים, פחמימות פשוטות, מטוגנים ומעובדים. היצמדו לאכילה נקייה, ונסו להכין את הארוחות שלכם בעצמכם. אם אתם אוכלים מחוץ לבית, בקשו את האוכל שלכם בלי שמן וסוכר והקפידו על תפריט מסודר של ארוחות קטנות כל 3 שעות. תשכחו מצומות, דיאטות ומאכלי דיאט למיניהם. תאכלו בריא, ואתם תראו את התוצאות בשילוב האימונים.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד