עושים כושר: סדרת סרטונים למתאמנים מתחילים ומתקדמים, חלק ראשון

עושים כושר, חלק ראשון

רוצים להתחיל לעשות כושר? הגעתם למקום הנכון. הכנו במיוחד עבורכם סדרת סרטונים של אימונים למתחילים ולמתקדמים. החלק הראשון לפניכם.

סיימתם את ארוחת החג ונשבעתם שמשבוע הבא אתם חוזרים לכושר? נחשו מה – עכשיו כבר שבוע הבא! למזלכם, הכנו עבורכם סדרת סרטונים של סמנתה קלייטון, מנהלת בכירה, כושר וביצועי ספורט, שתלמד אתכם איך כדאי להתאמן. סדרת הסרטונים מתאימה למתאמנים מתחילים ומתקדמים, והחלק הראשון מוקדש למתחילים שביניכם. אז קדימה, אכלו משהו קטן לפני האימון, ולעבודה!

  1. חימום
    חימום לאימון בעצימות נמוכה, שמתאים למתחילים. 6 דקות החימום שלכם מתחילות עכשיו:

מרגישים שהתחממתם מספיק? מוכנים להתחיל באימון?

  1. אימון קרדיו
    מתחילים את האימון בפעילות קרדיו של 5 דקות. כל תרגיל מבצעים במשך 20 שניות. בסיום הסט הראשון חוזרים שוב על כל התרגילים. האימון קל יחסית ומותאם לרמת מתחילים.

  1. פלג גוף עליון
    החלק השלישי והאחרון של האימון שלנו להיום מתמקד בפלג הגוף העליון. בחלק הזה, שנמשך גם הוא 5 דקות, נשתמש במשקל הגוף שלנו כדי לבצע את האימון. כדי לאתגר את עצמכם, בצעו את הסט הזה 3 פעמים, וכשאתם מרגישים מוכנים, תוכלו גם להוסיף משקולות לאימון.

בחודש הבא – החלק השני של סדרת האימונים. והפעם – עבודה על פלג הגוף התחתון, שרירי הבטן ומתיחות.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
26-05-2024
למה כל כך קשה לנו להתמיד באימונים ומהם סודות ההתמדה?
ספורט
23-05-2024
פילאטיס רצפה או מכשירים? מה עדיף?
מתכונים
21-05-2024
מתכון תה קר בטעם לימון ומנגו
תזונה
18-05-2024
הסוד לגוף צעיר: מה להכניס לשייק כדי להישאר צעירים?
ספורט
16-05-2024
כיצד לשחרר צוואר תפוס?
תזונה
09-05-2024
16 טיפים מעולים ליום עצמאות בריא יותר
מתכונים
07-05-2024
מתכון להכנת עוגת גבינה לימונית
ספורט
04-05-2024
איך לחזור לרוץ אחרי הפוגה ארוכה?

תפריט נגישות