לטיול יצאנו – איך להגן ולשמור על עצמכם בפיקניק

יוצאים לפיקניק בים או לטיול עם חברים? אל תשכחו לארוז כל מה שצריך כדי לשמור על עצמכם

בין אם אתם נופשים בארץ או בחו"ל, יוצאים לחופש של שבוע או סתם לפיקניק עם כל המשפחה או חברים, חשוב לזכור מה כדאי לקחת איתכם, כדי לוודא שתיהנו ולא תסבלו בפיקניק ובטיול שלכם.

  • מגנים על העור
    פורשים מחצלת על הדשא או על החול, נשכבים עם ספר או פשוט עוצמים עיניים ונהנים מהשמש. אין כמו פיקניק, נכון? אבל הדבר האחרון שאתם רוצים זה למצוא את עצמכם בסוף יום כזה שרופים ואדומים מכף רגל ועד ראש. הדבר הראשון שנכנס לסל הפיקניק, עוד לפני האוכל והמחצלת, זה קרם ההגנה שלכם. השתמשו בקרם הגנה עם מקדם הגנה 15 לפחות ומרחו את הקרם על העור כחצי שעה לפני שאתם יוצאים לשמש, כדי להבטיח שלקרם ההגנה יהיה מספיק זמן לפעול ולהגן על העור שלכם בצורה הטובה ביותר. קרם לחות לפנים של הרבלייף עם מקדם הגנה 30 SPF הוא בחירה מעולה, הוא יגן על העור הפנים שלכם מפני קרינת השמש וגם יעניק לעור לחות וויטמינים חיוניים. אם לא נשמרתם ומצאתם את עצמכם שלוקים וכואבים בסוף היום, מרחו על העור ג'ל מרגיע HERBAL ALOE של הרבלייף. הג'ל, שמועשר באלוורה ובצמחי מרפא, יעזור להעניק לעור לחות ולהרגיע את הצריבה.


  • מגנים על העיניים
    לא רק על העור חשוב להגן, גם העיניים שלנו עלולות להיפגע מהשמש. משקפי שמש הם לא רק הצהרה אופנתית, הם גם מצרך חיוני בחודשים החמים. חשיפה רבה לשמש עלולה לגרום לקמטוטים סביב העיניים – שימוש קבוע במשקפי שמש יכול לעזור בעיכוב הופעת קמטים כאלה. משקפי שמש איכותיים גם יגנו על העיניים שלכם מפני קרינה אולטרה-סגול שעלולה לגרום לכוויות בקרנית ולפגיעה קשה בעיניים. כשאתם קונים משקפי שמש, ודאו שהם לא רק מתאימים לטרנד האופנתי הנוכחי, אלא שהם גם חוסמים במאה אחוז קרני UVA וקרני UVB.


  • מגנים על הראש
    פיקניק בים או בפארק הוא תירוץ מצוין לחבוש סופסוף את הכובע המגניב שקניתם לפני חודשיים. כובע לא רק מספק צל לפנים, אלא גם מגן על הקרקפת והשיער שלכם מפני קרינת UV, שעלולה לפגוע בכם ולייבש את השיער שלכם. כדי לשמור על השיער רך, אתם יכולים להרטיב אותו מעט ולהוסיף מעט קרם לשיער או מרכך לפני שאתם חובשים את הכובע.
  • שומרים על הגוף
    הגיע הזמן להתמקד בחלק החשוב – מה אוכלים בפיקניק? קל להתפתות להביא איתכם חטיפים מעובדים ומאכלים לא בריאים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו מהפיקניק אפילו יותר אם תדעו ששמרתם על הגוף שלכם ולא נפלתם למלכודות של אוכל לא בריא. הביאו איתכם ירקות ופירות חתוכים – הרבה יותר פשוט וכיף לאכול אותם כשהם כבר חתוכים, פרוסים ומוכנים לאכילה. אם אתם רוצים ארוחה של ממש ולא סתם נשנוש, תוכלו להוסיף גם גבינות ולחם פרוס מדגנים מלאים, ביצים וסלטים שאתם אוהבים במיוחד. ואל תשכחו לארוז גם מים, והרבה. השמש קופחת, חם בחוץ וגם אם אתם לא מרגישים את זה, אם לא תקפידו על שתייה מרובה, אתם עלולים להתייבש.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.