לטיול יצאנו – איך להגן ולשמור על עצמכם בפיקניק

לטיול יצאנו :-)

יוצאים לפיקניק בים או לטיול עם חברים? אל תשכחו לארוז כל מה שצריך כדי לשמור על עצמכם

בין אם אתם נופשים בארץ או בחו"ל, יוצאים לחופש של שבוע או סתם לפיקניק עם כל המשפחה או חברים, חשוב לזכור מה כדאי לקחת איתכם, כדי לוודא שתיהנו ולא תסבלו בפיקניק ובטיול שלכם.

מגנים על העור

פורשים מחצלת על הדשא או על החול, נשכבים עם ספר או פשוט עוצמים עיניים ונהנים מהשמש. אין כמו פיקניק, נכון? אבל הדבר האחרון שאתם רוצים זה למצוא את עצמכם בסוף יום כזה שרופים ואדומים מכף רגל ועד ראש. הדבר הראשון שנכנס לסל הפיקניק, עוד לפני האוכל והמחצלת, זה קרם ההגנה שלכם. השתמשו בקרם הגנה עם מקדם הגנה 15 לפחות ומרחו את הקרם על העור כחצי שעה לפני שאתם יוצאים לשמש, כדי להבטיח שלקרם ההגנה יהיה מספיק זמן לפעול ולהגן על העור שלכם בצורה הטובה ביותר. קרם לחות לפנים של הרבלייף עם מקדם הגנה 30 SPF הוא בחירה מעולה, הוא יגן על העור הפנים שלכם מפני קרינת השמש וגם יעניק לעור לחות וויטמינים חיוניים. אם לא נשמרתם ומצאתם את עצמכם שלוקים וכואבים בסוף היום, מרחו על העור ג'ל מרגיע HERBAL ALOE של הרבלייף. הג'ל, שמועשר באלוורה ובצמחי מרפא, יעזור להעניק לעור לחות ולהרגיע את הצריבה.



מגנים על העיניים

לא רק על העור חשוב להגן, גם העיניים שלנו עלולות להיפגע מהשמש. משקפי שמש הם לא רק הצהרה אופנתית, הם גם מצרך חיוני בחודשים החמים. חשיפה רבה לשמש עלולה לגרום לקמטוטים סביב העיניים – שימוש קבוע במשקפי שמש יכול לעזור בעיכוב הופעת קמטים כאלה. משקפי שמש איכותיים גם יגנו על העיניים שלכם מפני קרינה אולטרה-סגול שעלולה לגרום לכוויות בקרנית ולפגיעה קשה בעיניים. כשאתם קונים משקפי שמש, ודאו שהם לא רק מתאימים לטרנד האופנתי הנוכחי, אלא שהם גם חוסמים במאה אחוז קרני UVA וקרני UVB.



מגנים על הראש

פיקניק בים או בפארק הוא תירוץ מצוין לחבוש סופסוף את הכובע המגניב שקניתם לפני חודשיים. כובע לא רק מספק צל לפנים, אלא גם מגן על הקרקפת והשיער שלכם מפני קרינת UV, שעלולה לפגוע בכם ולייבש את השיער שלכם. כדי לשמור על השיער רך, אתם יכולים להרטיב אותו מעט ולהוסיף מעט קרם לשיער או מרכך לפני שאתם חובשים את הכובע.

שומרים על הגוף

הגיע הזמן להתמקד בחלק החשוב – מה אוכלים בפיקניק? קל להתפתות להביא איתכם חטיפים מעובדים ומאכלים לא בריאים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו מהפיקניק אפילו יותר אם תדעו ששמרתם על הגוף שלכם ולא נפלתם למלכודות של אוכל לא בריא. הביאו איתכם ירקות ופירות חתוכים – הרבה יותר פשוט וכיף לאכול אותם כשהם כבר חתוכים, פרוסים ומוכנים לאכילה. אם אתם רוצים ארוחה של ממש ולא סתם נשנוש, תוכלו להוסיף גם גבינות ולחם פרוס מדגנים מלאים, ביצים וסלטים שאתם אוהבים במיוחד. ואל תשכחו לארוז גם מים, והרבה. השמש קופחת, חם בחוץ וגם אם אתם לא מרגישים את זה, אם לא תקפידו על שתייה מרובה, אתם עלולים להתייבש.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-10-2018
אם החלטתם לוותר על מזון מן החי, בין אם מסיבות בריאותיות או סביבתיות, חשוב שתדעו איך לקבל את כמות החלבון שהגוף שלכם צריך. קראו עוד >>
מתכונים
16-10-2018
מתכון להכנת שייק פאי תפוחים אולד פאשן
טיפוח
14-10-2018
מי רוצה לעלות על המטוס כשהוא נראה נפלא, רק כדי לרדת ממנו בברצלונה או פריז כשהוא נראה ומרגיש 10 שנים זקן יותר? כדי לעזור לכם להיראות מעולה אחרי הנחיתה, הכנו עבורכם 6 טיפים חשובים. קראו עוד >>
ספורט
11-10-2018
תאמינו או לא, 15 דקות של פעילות גופנית ביום יכולות לעשות פלאים לגוף שלכם. פעילות גופנית קבועה שומרת על הגוף שלכם, עוזרת להאט את הזדקנות המוח ומפחיתה את הסיכון למחלות לב. קראו עוד >>
תזונה
07-10-2018
הרצון לנשנש קיים אצל כולנו והוא תוקף כל אחד מאיתנו בשלב אחר של היום. במידה ואתם אוכלים מסודר לאורך כל היום, אתם לא אמורים להרגיש בולמוסים של רעב, אלא רק צורך בארוחות ביניים של עד 250 קלוריות. רוצים 5 אופציות לנשנוש בריא? קראו עוד >>
תזונה
04-10-2018
חשוב לוודא שהקלוריות שלכם עשירות בחומרים מזינים הדרושים לתפקוד הגוף. מושג זה מכונה צפיפות תזונתית. קראו עוד >>
מתכונים
02-10-2018
מתכון להכנת ארטיקים פטל / תפוז
ספורט
27-09-2018
אם גם לכם נמאס מהוויכוחים האינסופיים עם הילדים על מסכים, הגיע הזמן שתציבו להם אלטרנטיבה בריאה וכיפית – כושר משפחתי! קראו עוד >>