לטיול יצאנו – איך להגן ולשמור על עצמכם בפיקניק

יוצאים לפיקניק בים או לטיול עם חברים? אל תשכחו לארוז כל מה שצריך כדי לשמור על עצמכם

בין אם אתם נופשים בארץ או בחו"ל, יוצאים לחופש של שבוע או סתם לפיקניק עם כל המשפחה או חברים, חשוב לזכור מה כדאי לקחת איתכם, כדי לוודא שתיהנו ולא תסבלו בפיקניק ובטיול שלכם.

  • מגנים על העור
    פורשים מחצלת על הדשא או על החול, נשכבים עם ספר או פשוט עוצמים עיניים ונהנים מהשמש. אין כמו פיקניק, נכון? אבל הדבר האחרון שאתם רוצים זה למצוא את עצמכם בסוף יום כזה שרופים ואדומים מכף רגל ועד ראש. הדבר הראשון שנכנס לסל הפיקניק, עוד לפני האוכל והמחצלת, זה קרם ההגנה שלכם. השתמשו בקרם הגנה עם מקדם הגנה 15 לפחות ומרחו את הקרם על העור כחצי שעה לפני שאתם יוצאים לשמש, כדי להבטיח שלקרם ההגנה יהיה מספיק זמן לפעול ולהגן על העור שלכם בצורה הטובה ביותר. קרם לחות לפנים של הרבלייף עם מקדם הגנה 30 SPF הוא בחירה מעולה, הוא יגן על העור הפנים שלכם מפני קרינת השמש וגם יעניק לעור לחות וויטמינים חיוניים. אם לא נשמרתם ומצאתם את עצמכם שלוקים וכואבים בסוף היום, מרחו על העור ג'ל מרגיע HERBAL ALOE של הרבלייף. הג'ל, שמועשר באלוורה ובצמחי מרפא, יעזור להעניק לעור לחות ולהרגיע את הצריבה.


  • מגנים על העיניים
    לא רק על העור חשוב להגן, גם העיניים שלנו עלולות להיפגע מהשמש. משקפי שמש הם לא רק הצהרה אופנתית, הם גם מצרך חיוני בחודשים החמים. חשיפה רבה לשמש עלולה לגרום לקמטוטים סביב העיניים – שימוש קבוע במשקפי שמש יכול לעזור בעיכוב הופעת קמטים כאלה. משקפי שמש איכותיים גם יגנו על העיניים שלכם מפני קרינה אולטרה-סגול שעלולה לגרום לכוויות בקרנית ולפגיעה קשה בעיניים. כשאתם קונים משקפי שמש, ודאו שהם לא רק מתאימים לטרנד האופנתי הנוכחי, אלא שהם גם חוסמים במאה אחוז קרני UVA וקרני UVB.


  • מגנים על הראש
    פיקניק בים או בפארק הוא תירוץ מצוין לחבוש סופסוף את הכובע המגניב שקניתם לפני חודשיים. כובע לא רק מספק צל לפנים, אלא גם מגן על הקרקפת והשיער שלכם מפני קרינת UV, שעלולה לפגוע בכם ולייבש את השיער שלכם. כדי לשמור על השיער רך, אתם יכולים להרטיב אותו מעט ולהוסיף מעט קרם לשיער או מרכך לפני שאתם חובשים את הכובע.
  • שומרים על הגוף
    הגיע הזמן להתמקד בחלק החשוב – מה אוכלים בפיקניק? קל להתפתות להביא איתכם חטיפים מעובדים ומאכלים לא בריאים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו מהפיקניק אפילו יותר אם תדעו ששמרתם על הגוף שלכם ולא נפלתם למלכודות של אוכל לא בריא. הביאו איתכם ירקות ופירות חתוכים – הרבה יותר פשוט וכיף לאכול אותם כשהם כבר חתוכים, פרוסים ומוכנים לאכילה. אם אתם רוצים ארוחה של ממש ולא סתם נשנוש, תוכלו להוסיף גם גבינות ולחם פרוס מדגנים מלאים, ביצים וסלטים שאתם אוהבים במיוחד. ואל תשכחו לארוז גם מים, והרבה. השמש קופחת, חם בחוץ וגם אם אתם לא מרגישים את זה, אם לא תקפידו על שתייה מרובה, אתם עלולים להתייבש.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
05-12-2019
האביזרים שיעזרו לכם להתחטב באימונים - קבלו את רשימת המכולת של אביזרי הכושר שכל מתאמן חייב שיהיה לו בבית כדי שיוכל להתחטב בזמנו החופשי ובנוחיות.
מתכונים
03-12-2019
מתכון להכנת שייק מלון תפוח
ספורט
01-12-2019
איך לשמור על כושר גם בגיל הזהב. לא משנה בני כמה אתם או כמה אתם פעילים עכשיו, הדרכים הבאות יכולות לעזור לכם לשמור על כושר ולהרגיש בריאים וצעירים יותר. 
טיפוח
28-11-2019
אפשר לעזור לעור שלכם להיראות צעיר יותר - הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על מראה של עור צעיר ורענן. 
מתכונים
26-11-2019
מתכון להכנת קערת שייק ירוק מתוק
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון