כל הטריקים: איך נפטרים מעיגולים שחורים מתחת לעיניים?

עיגולים, שקיות, והחשכה מתחת לעיניים, הן תופעות שכיחות שמטרידות לא מעט אנשים שנגרמות מסיבות שונות וביניהן עודף רעילות בגוף, בעיה בכליות, חוסר שינה ועוד סיבות רבות ומגוונות. מהם הדברים הטבעיים שניתן לעשות כדי להעלים או לפחות לטשטש את הכהות מתחת לעיניים?

קודם כל מורידים רעלים

יש הרבה קרמים שמבטיחים להעלים את העיגולים השחורים, אך למעשה, אנחנו קודם צריכים לבדוק מה באורח החיים שלנו גרם לכך שתהיה לנו כהות מסביב לעיניים. האם זו עייפות מוגברת מעומס החיים והעבודה? האם אנחנו לא ישנים מספיק או שהשינה שלנו לא מספיק איכותית? אולי מדובר באלרגיה כלשהי? שווה לבדוק. האם זה משהו שאנחנו אוכלים שמזיק לנו כמו ג’אנק פוד, מטוגנים, או עודף בקפאין? גם שתייה מרובה של אלכוהול עלול לגרום לתופעת הכהות מתחת לעיניים. לפני שאתם מורחים ומוסיפים תוספים שונים שמבטיחים לכם קסמים, נסו קודם להוריד לתקופה את כל המאכלים המזיקים: סוכרים, מאכלים מעובדים, ג’אנק פוד, מטוגנים, עוגות ועוגיות, קמח לבן, קפאין ואלכוהול ובדקו אם יש שיפור כבר לאחר שבוע-שבועיים.

דגשים לשינה טובה

העיגולים השחורים, הנפיחות והשקיות, עלולים להיגרם מבעיות בשינה, חוסר שינה, אך גם מעודף שינה. בטוח שקרה לכם פעם שישנתם יותר מדי והתעוררתם עם עיניים נפוחות ושקיות. אז הקפידו לישון בין 6-8 שינה בלילה וללכת לישון בזמנים קבועים ולא מאוחרים. לפי הטבע והשעון הביולוגי שלנו, אנחנו אמורים ללכת לישון כמה שיותר קרוב לשקיעה ולהתעורר כמה שיותר קרוב לזריחה, אז לא לכולנו זה מתאפשר, אבל להשתדל לא ללכת לישון אחרי 23 בלילה. בנוסף, נסו להימנע מהירדמות לצד מסכים כמו הטלפון הנייד או טלוויזיה, כי אלו עלולים לגרום לשיבושים בשינה וכתוצאה מכך לנפיחות ועיגולים סביב העיניים ששום קרם לא יפתור.

שאלו את עצמכם: כמה מים אתם שותים?

האם אתם שותים מספיק? או שמא שותים יותר מדי? גם שתייה לא מספקת וגם שתייה מרובה עלולה לגרום לפגיעה בכליות ולהתבטא בעיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים. נרצה לשתות כמות מספקת של מים של מינימום 8-10 כוסות ליום, אך לא להגזים ולשתות גלונים של מים שגם מעמיסים על הכליות, גם יוצרים רעילות וגם דילול של המינרלים בגוף.

מה כן להכניס לגוף?

כדי לטפל במשהו חיצוני בגוף או בעור שלנו, נרצה לטפל באופן פנימי ובמילים פשוטות – מה שאנחנו מכניסים אל הגוף שלנו משפיע באופן ישיר על העור והנראות שלנו ולכן נרצה להכניס לגוף הרבה וויטמינים ומינרלים וסיבים תזונתיים. למה סיבים תזונתיים? כי אלו עוזרים לנו לחזק את מערכת העיכול וליציאות תקינות שגורמות בסופו של דבר לרעלים לצאת מהגוף ולא להצטברותם בגוף כפי שקורה למשל במצבי עצירות. אגב, עצירות כרונית גם היא עלולה לגרום לתופעת העיגולים השחורים. אז הכי חשוב להכניס לתפריט: פירות וירקות, בדגש על עלים ירוקים כמו חסה, סלרי, מנגולד, תרד, כוסברה, פטרוזיליה ועוד, להרבות במרקים שמכילים הרבה פירות וירקות ונוזלים, בשייקים ירוקים וסלטים טריים עשירים. הרבו בלימונים, מלפפונים, עגבניות וירקות כתומים כמו גזר ובטטה.

הטיפול הטבעי והטריקים

על מנת לטשטש את העיגולים ולהעלים את התופעה המטרידה, אנחנו צריכים כמובן לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן, שכולל שינה טובה ורגועה, תזונה נכונה, שתייה מאוזנת של מים ולהימנע מסטרס ככל שניתן. בנוסף, אנחנו נרצה להזרים את הדם באזור ולצנן אותו. אז מה ניתן לעשות? אפשר לעשות קומפרסים של מים בעזרת מגבת ומים קרירים או להניח פרוסות מלפפונים או של תפוחי אדמה. הכוכבות שמעבר לים משתפות שלפני אירוע הוליוודי חשוב, הן לוקחות קרח ומעבירות בתנועות מהירות על כל הפנים ובעיקר על אזור העיניים. טריק נוסף שניתן לעשות, הוא לקחת כף או כפית, להקפיא אותה ולהניח בעדינות מתחת לעיניים.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
23-07-2024
מתכון הכנה מקפא בננה וניל ועוגיות
ספורט
21-07-2024
5 הטעויות הכי גדולות שאתם עושים בדרך לחיטוב הבטן
תזונה
18-07-2024
איך אפשר לעבור את גיל המעבר בקלות בדרכים טבעיות?
ספורט
14-07-2024
מה משפיע על לחץ הדם? ואיזה תרגיל הכי מומלץ להורדה?
ספורט
11-07-2024
7 דברים קטנים שאתם יכולים לעשות לקיץ בריא יותר
מתכונים
10-07-2024
מתכון הכנה חטיף פרוזן יוגורט ואוכמניות
ספורט
07-07-2024
אכילה בריאה בגיל ההתבגרות - המדריך המלא!
ספורט
04-07-2024
להתחזק בחכמה: איך נערכים לאימונים בקיץ?

תפריט נגישות