5 דרכים יעילות לשריפת שומן מהירה יותר

אימון סיבולת יכול לסייע בשריפת שומן.

גופנו נוטה באופן טבעי לשרוף שומן כמקור דלקאך האם תהיתם אי פעם אם אתם יכולים לאמן את גופכם לשרוף שומן ביעילות רבה יותרהיוםאני אתן לכם כמה טיפים על האופן בו אתם יכולים לאמן את הגוף שלכם לשרוף שומן טוב יותר.

היוםאני רוצה לחלוק אתכם כמה דרכים נהדרות שיגרמו לגוף שלכם להפוך למכונת שריפת שומן יעילה יותרלעיתים קרובות כל כך בחיים העמוסים שלנו אנחנו רוצים לשמוע על תיקונים מהירים או על קיצורי דרך להשגת מטרות הבריאות והכושר שלנואך לפעמיםפינוי זמן נוסף ותכנון מראש של שגרת הכושר שלכם יוכלו לסייע לכם בהשגת תוצאות טובות יותר ולשרוף שומן מהר יותר.



כאתלטית העוסקת בספורט מבוסס מהירותמעולם לא נמניתי על מעריצי אימוני הסיבולתהמחשבה על לרוץ או ללכת במשך יותר מ-60 דקות נשמעה כמו עינויאך לאחר שילדתי את ילדייהבנתי כי לאימונים ארוכים יותר מדי פעם יש יתרונות משמעותיים… זה לא היה נפלא רק עבור היקף המותניים שליאלא גם עבור הנפש שליעכשיו אני יכולה לומר בכנות שאני מצפה לימים בהם האימונים שלי ארוכים יותרהפלייליסט שלי מוכןואני באמת נהנית מהזמן שלי לבד כשאני רצה בשבילים הארוכיםהסיבולת הקרדיווסקולרית שלי השתפרה באופן דרמטי מאז שהתחלתי את אימוני הסיבולת שליואני מרגישה את ההשפעה החיובית גם על האימונים הקצרים יותר שלי.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשרוף שומןלרדת במשקל ולהתחטבאתם פשוט צריכים להיות מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלכם ולשלב כמה מהטיפים שלי במהלך השבוע.

טיפים שיעזרו לכם לשרוף שומן מהר יותר

  • פנו זמן לאימון סיבולת
    נסו לפנות זמן לאימון אירובי ארוך לפחות פעם בשבועריצההליכה או רכיבה על אופניים בקצב נינוח למשך זמן ארוך יותר היא דרך מצוינת להבטיח שהגוף שלכם שורף שומןהגוף שלכם משתמש בשומן כמקור הדלק שלו עבור מרבית האימונים הארוכיםברגע שתתחילו לדחוף את עצמכם ולהגביר את עוצמת האימון שלכםהגוף שלכם ישרוף פחמימות מאוחסנות כדי להפיק אנרגיהנסו להישאר ברמת עוצמה של 6/10. אני מאמינה כי ל– 90-60 דקות של התמקדות בעצמכם בכל שבוע תהיה השפעה חיובית גם על בריאותכם הנפשית.
  • התנסו באימון אינטרוולים
    אני מעריצה גדולה של אימון אינטרווליםבשל השפעות שריפת השומן לאחר האימוןבמהלך אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה גופכם משתמש בפחמימות כמקור דלקאך תהליך ההתאוששות ישרוף שומןאימון אינטרוולים הוא קצר יותר מאימון בעצימות קבועהותוכלו ליהנות מתוצאות שריפת שומן מדהימות גם עם 30 דקות אימון בלבדנסו להתאמן בסגנון זה פעמיים בשבוע.
  • אימון כוח
    בניית מסת שריר רזה תעזור לכם לשרוף יותר קלוריותאפילו בזמן מנוחההגוף זקוק ליותר קלוריות כדי לשמור על מסת שריר רזה מאשר כדי לשמור על שומןכלומרבניית שריר גורמת לכם להיות שורפי שומן טובים יותר בטווח הארוךאימון כוח גם דוחף את הגוף להתאוששותלכןתוכלו ליהנות מתועלות כפולות וגם תשרפו שומן זמן רב לאחר שתעזבו את חדר הכושר.

מאתסמנתה קלייטון, AFAA , ISSA – סגנית נשיאביצועי ספורט וכושר גופני בהרבלייף העולמית




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
23-06-2019
הנה כמה עצות שיעזרו לכם להתחיל לזהות אכילה שנובעת מתוך לחץ או רגש
ספורט
19-06-2019
הנה כמה טיפים שאולי יעזרו לך להתחזק ולהרגיש טוב עם עצמך
טיפוח
16-06-2019
קבלו טיפים שיעזרו לכם לשמור על העור בקיץ
ספורט
13-06-2019
כל היתרונות שיגרמו לכם להתחיל לתרגל יוגה כבר היום
מתכונים
11-06-2019
מתכון לסלט קיצי עם גזר, מלפפונים ותפוחים
מתכונים
04-06-2019
מתכון להכנת שייק קיווי אבוקדו
ספורט
02-06-2019
כואב לכם הגב? 4 תרגילים המקלים על כאבי הגב