להתאמן על הבוקר: 5 סיבות שיגרמו לכם לכוון את השעון

לאימון בוקר יש יתרונות רבים, ואם עד עכשיו לא מצאתם את הסיבה שתגרום לכם לכוון את השעון מוקדם יותר, קבלו 5 סיבות שבטוח יצליחו במשימה.

יש היגיון גדול באימון על הבוקר. אחרי מנוחת הלילה, הגוף יעיל יותר ומסוגל להגיע לתוצאות טובות יותר, אבל שרון ליפשיץ כבר אמרה את זה לפנינו ולא נותר לנו אלא להסכים – קשה לקום בבוקר. כדי שתוכלו לקחת החלטה לכוון את השעון לשעה מוקדמת יותר, רק כדי להתאמן, חשוב שתבינו את היתרונות הרבים שמספק אימון בוקר מוצלח. אם עד עכשיו התלבטתם, אנחנו מבטיחים שהכתבה הבאה תקל עליכם את החיים –

  • 5 סיבות שיגרמו לכם לכוון את השעון מוקדם יותר ולצאת לאימון בוקר.


  1. התמקדות
    אימון בוקר יעזור לכם לשחרר את המחשבה על הצורך באימון בהמשך היום ויאפשר לכם להתמקד בדברים החשובים שרציתם להשיג במהלך היום. אחרי אימון בוקר טוב תרגישו שלווים, רגועים וממוקדים, כך שתוכלו לתכנן את היום כמו שצריך ולוודא ששום דבר חשוב לא נשכח בדרך. נסו להקדיש חלק מזמן האימון למחשבות לגבי המשך היום, כדי להרוויח כמה שיותר מזמן האימון.
  2. שימו את האימון בראש סדר העדיפויות
    לכולנו יש כוונות טובות, אבל פעמים רבות אנחנו מתכננים להתאמן ביום מסוים, רק כדי למצוא את עצמנו בסוף היום עייפים אחרי פעילויות רבות אחרות שמילאו לנו את היום. אנחנו פשוט לא שמים את האימון בראש סדר העדיפויות שלנו לאותו יום. כמה פעמים כבר תכננתם להתאמן ביום מסוים, אבל בסופו של דבר עניין אחר (עייפות, רעב, עבודה או כל דבר אחר) השתלט על הזמן שלכם? אם תקומו מוקדם ותתאמנו בתחילת היום, תוכלו לנוח בסופו בלי רגשות אשם על עוד אימון שלא יצאתם אליו.
  3. מצב רוח טוב
    אין כמו אימון טוב כדי לשפר את מצב הרוח ולמלא את הגוף בהורמונים בריאים. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים בגוף, שמסייעים לתחושת הנאה ורגיעה. אם תתחילו את היום באימון, תוכלו ליהנות מתחושה חיובית ושמחה, שתשפיע גם בשארית היום על חייכם והחיים של אלה שסביבכם.
  4. הישגיות וביטחון עצמי
    הצלחה ותחושה של הישגיות תעזור לכם לבנות ביטחון, לא רק בספורט, אלא באופן כללי. שמרו על פעילות גופנית קבועה בשעות הבוקר ותוכלו להגיע להישג חשוב – לחיות חיים פעילים. ביטחון עצמי הוא תוצר לוואי נהדר של הצלחה ונחישות.
  5. חילוף חומרים
    אימון בשעות הבוקר יכול לעזור לכם לשרוף שומן מיותר במהלך היום. כשמתחילים את היום בפעילות גופנית, מגבירים את קצב חילוף החומרים ומכריחים את הגוף להשתמש באנרגיה כדי להתחדש במהלך היום. פעילות גופנית יכולה לשפר את קצב חילוף החומרים במנוחה, כך שהגוף שלכם יהפוך יעיל יותר בשריפת קלוריות. כמובן שמומלץ לאכול מעט לפני האימון ולא להתאמן על בטן ריקה.


עדיין לא השתכנעתם? לא נורא, אפילו פעילות גופנית מועטה טובה יותר מחוסר פעילות גופנית מוחלט. ובכל מקרה, כל שעה בה אתם מצליחים להתאמן היא טובה, כל עוד אתם מצליחים להישאר פעילים בכל יום. ישנן הרבה סיבות שיכולות לגרום לכם לכבות את השעון ולהמשיך לישון, אבל נסו לזכור את את הסיבות שיעזרו לכם לא לוותר לעצמכם ולהתעורר לאימון בוקר מוצלח.

נכתב על ידי סמנתה קלייטון, AFAA, ISSA, מנהלת ראשית לחינוך גופני בהרבלייף.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?
מתכונים
03-10-2019
שייק רימון בננה חגיגי
טיפוח
29-09-2019
הדרך שלכן לאיפור טבעי עוברת בלמידה ומתחילה בטיפים הבאים.
ספורט
26-09-2019
כדי לצאת מהלחץ ומהמתח, אנחנו רק צריכים להיות מודעים אל המצב שלנו ולהתחיל לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב.
מתכונים
24-09-2019
מתכון להכנת פנקייק קרם עוגיות ובננה