ארבע סיבות מהנות להתחיל לגלוש על סאפ

מזג אוויר לוהט וחופשת הקיץ כבר החלה. אל תוותרו על אימוני הכושר שלכם! נסו גלישת סאפ בקיץ הקרוב.

ענף הספורט של גלישת סאפ קיים כבר שנים. לאחרונה, הגולש המפורסם ליירד המילטון תרם להגברת המודעות לפעילות מים מהנה זו. הגלישה על המים תורמת להפעילת שרירי הליבה שלכם ולשמירה על יציבה נכונה ואף להרגעת הנפש, מה שהופך את גלישת הסאפ לאימון משולב לגוף ולנפש.


סמנתה קלייטון

 

מאת: סמנתה קלייטון, AFAA, ISSA –  מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית

 


 

  • שיפור היציבה ושיווי המשקל

לא תהיה לכם ברירה אלא להפעיל את שרירי הליבה שלכם ולשמור על יציבה נכונה כאשר תנסו לגלוש בסאפ. בעיקרון, עליכם לשמור על יציבה נכונה לאורך כל האימון – או שתפלו. האיום של נפילה למים קרים והמאבק לחזור לגלשן לאחר כל מעידה יגרמו לכם להיות מודעים במיוחד ליציבה שלכם בפרק זמן קצר.

  • עבודת שרירי בטן וכתפיים

שרירי הליבה שלכם יעבדו שעות נוספות כדי לעזור לייצב את הגוף. ואז אתם מוסיפים את תנועת החתירה, שמספקת עבודת כתפיים מושלמת ועבודה על שרירים אלכסוניים. בנוסף, התנגדות המים תעזור לכם לעבוד על כוח.

  • מצב רוח משופר

בכל פעם שאתם נופלים למים, אני בטוחה שתצחקו כמו ילדים. וכשתתחילו לתפוס את העיקרון של שימוש בסאפ, תהיו גאים בעצמכם. השליטה בפעילות מהנה אך מאתגרת זו תחזק את הביטחון העצמי שלכם.

  • האימון הטוב ביותר כאשר אתם נמצאים בחופשה

הייתה לי הזכות לבלות זמן עם ליירד, ואני מעריצה את התשוקה שלו לספורט. הוא באמת רוצה שאנשים יהיו פעילים עם האימון המדהים הזה לגוף ולנפש.

הבן שלי גילה את הסאפ בחופשה האחרונה שלנו. הבת שלי רצתה גם לגלוש, אבל היא הצטיינה גם במנוחה! זהו בעצם השילוב המושלם בחופשה – יש זמן להירגע ויש גם זמן לשמור על כושר. אני מקווה שתנסו גלישת סאפ ותתמכרו אליה כמוני בחופשה הבאה שלכם. אנו מבטיחה שיהיה לכם כיף, ותוכלו לאתגר את עצמכם באימון שמשלב כוח ושריפת שומן.
ובכל פעילות שתבחרו בחופשה הבאה שלכם, שמרו על עצמכם ותיהנו.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
23-02-2020
בין אם אתם מתכננים לרוץ מרתון, חצי מרתון או 10 ק”מ - הנה כמה המלצות שכל רץ צריך לזכור וגם - איך כדאי להתאבזר בהתאם ליום הגדול.
ספורט
20-02-2020
בואו לגלות מתי באמת מתחילים לזכות ולראות את העבודה הקשה על הגוף שלכם
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק ספורט "לשחרר את החיה"
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
ספורט
13-02-2020
אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, בשנת 2020 אנחנו קופצים מדרגה. קבלו את 8 הטרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה. 
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת