5 דרכים מעולות להיכנס למצב רוח של כושר

רוצים לנהל אורח חיים בריא ופעיל? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא ליצור לעצמכם הרגלים בריאים ושגרה שתומכת באורח חיים כזה. במקום להישאב לתשישות של אחרי החגים, קומו מהספה והתחילו להזיז את הגוף. ברגע שתהפכו את הכושר להרגל יומיומי, תוכלו ליהנות מאורח חיים פעיל ובריא ומהתחושה הטובה שמתלווה לאורח חיים כזה. קבלו 5 דרכים מעולות שיעזרו לכם לנער מעליכם את התשישות ולהיכנס למצב רוח של כושר.

  • צאו החוצה
    אחד היתרונות הכי גדולים של ישראל הוא מזג האוויר. יש לנו מעט מאוד ימים גשומים והרבה ימים נעימים עם שמש מלטפת. הרבה יותר נעים להתאמן בחוץ מאשר בבית או בחדר כושר סגור, והרבה יותר קל להתמסר לשגרת אימונים שכוללת הליכה או ריצה בחוץ, מול נוף משתנה, מאשר כזו שסוגרת אתכם על ההליכון בחדר הכושר. בין אם אתם מעדיפים טיול בשדות או בפארק או הליכה מהירה ברחובות הסואנים של העיר, צאו החוצה וצרו לעצמכם שגרת אימונים שמבוססת על זמן חוץ.


  • מוזיקה להעלאת מצב הרוח
    אין כמו מוזיקה טובה כדי להכניס אתכם למצב רוח של כושר. מוזיקה יכולה להשפיע על התחושות שלכם וגם על האימון שלכם. בחרו מוזיקה מקפיצה שאתם אוהבים, כדי להכניס אתכם למצב הרוח הנכון לקראת אימון קשה במיוחד. מוזיקה רגועה ושקטה תעזור להוריד את רמת הסטרס שלכם, אם אתם בוחרים באימון יוגה או מתיחות. בכל מקרה הקפידו לבחור במוזיקה שאתם אוהבים, כזו שעושה לכם טוב על הלב. מוזיקה שאתם אוהבים יכולה לגרום לכם לקום מהכסא ולהתחיל להתאמן, גם ביום מעייף במיוחד.


  • השתמשו בריחות כדי להשפיע על מצב הרוח
    במקום ריח של זיעה, הולכים על ריח של לבנדר או מנטה! לריחות יש השפעה גדולה על מצב הרוח שלנו, ואין ספק שריח של זיעה לא יעזור לכם לרצות להמשיך להתאמן. לכן בחרו ריחות שיכולים להשפיע על רמות האנרגיה שלכם והשתמשו בהם כדי לקום מהספה ולהיכנס לכושר. ריחות מסוימים מתאימים לסוגים מסוימים של ספורט. כך, למשל, ריח של לבנדר ידוע כמרגיע ומשקיט, ולכן מתאים להרחה לפני אימון היוגה שלכם. ריח של מנטה, לעומת זאת, ממריץ ומתאים לסוגי כושר אנרגטיים יותר, וריח של לימון מעודד ומרומם, ולכן הוא מתאים במיוחד לפני האימון.


  • התענגו על האוכל של אחרי האימון
    קצת שוחד לא הרג אף אחד, לכן הכינו לעצמכם מראש חטיפים מפנקים לאחרי האימון. אנחנו לא מדברים, כמובן, על חטיפים מעובדים או עתירי סוכר, שרק יגרמו לכם להרגיש רע עם עצמכם, אלא על חטיפים בריאים וטעימים שאפשר להכין בקלי קלות. תמיד נעים לאכול אוכל שנראה טוב, לכן הקפידו גם על הנראות של האוכל שאתם מכינים לעצמכם. עם קצת יצירתיות, תוכלו להכין יופי של אוכל – גם בריא, גם טעים וגם תאווה לעיניים.


  • קחו לכם חבר לדרך
    הרבה יותר קל להיכנס למצב רוח של כושר, כשיש מישהו שעוזר לכם לקבל מוטיבציה לאימון. מצאו לעצמכם חבר או חברה, שגם רוצים להתחיל בשגרת אימונים, וקבעו לצאת לאימונים יחד. המחויבות לאימון תהיה פשוטה יותר, כשאתם יכולים לחזק זה את זה ברגעים של קושי. גם אם לא מתאפשר לכם לצאת פיזית יחד לאימון בכל פעם, ודאו שכל אחד מכם מתאמן בנפרד, ודברו לפני ואחרי האימון, כדי לשמור מפני מעידות. חזקו זה את זה ברגעים של קושי, המחויבות לכושר תהיה פשוטה יותר יחד.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?