התעמלות בוקר – הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום

אז איך יכולה התעמלות בוקר לשפר את כל היום שלכם?

לא כולנו אנשים של בוקר, שמרגישים עירניים ואנרגטיים חמש דקות אחרי ההתעוררות. אבל אימון בוקר יכול לשנות את חוויית הבוקר שלכם מקצה לקצה

יש אנשים שקמים בשמחה בבוקר, אבל יש כאלה שהבוקר עבורם הוא סיוט שחוזר על עצמו בכל יום מחדש. קשה להתעורר, קשה לקום מהמיטה, קשה להתארגן ולהספיק הכל בזמן וקשה להתרכז בעבודה. אבל הבוקר שלכם ממש לא צריך להיראות ככה. אימון בוקר קצר יכול להפוך את הבוקר שלכם לנעים ורגוע. אל תדאגו, אנחנו לא מציעים לכם לקום ב-4 לפנות בוקר ולהתחיל לעלות ולרדת במדרגות. מספיק לכוון את השעון חצי שעה מוקדם יותר, וכבר תוכלו ליהנות מכושר על הבוקר והמשך יום מעולה. אם תצליחו להפוך את אימון הבוקר לשגרה יומית, תוכלו לראות שינויים של ממש בגוף שלכם, ותתחילו להרגיש יעילים וחיוביים יותר. אז איך יכולה התעמלות בוקר לשפר את כל היום שלכם?

אנרגיה, אנרגיה, אנרגיה

אם אתם חושבים שאימון בוקר ישאיר אתכם עייפים ומותשים, תחשבו שוב. שגרת אימונים לא רק שלא תגרום לכם להרגיש עייפים יותר, אלא תהפוך אתכם לאנרגטיים הרבה יותר. אימון גורם לעלייה בקצב הלב ולזרימת דם טובה יותר. כתוצאה מכך תרגישו טוב יותר ועירניים יותר. לא מאמינים? זה הזמן לנסות.

שיפור של חילוף החומרים

אחרי אימון בוקר, מגיע לכם לנוח על זרי הדפנה, וגם הגוף שלכם יודע את זה. לכן אחרי אימון, הגוף שלכם שורף יותר קלוריות, גם אם אתם סתם יושבים ליד השולחן בעבודה או נוהגים ברכב. כשאתם אוכלים, הגוף שלכם יכול להשתמש בקלוריות שבאוכל כמקור לאנרגיה או כדי למלא חוסרים בגוף או שהוא פשוט יכול לשמור אותו להמשך (מה שנקרא בשפת העם – שומן). כשאוכלים אחרי אימון, הגוף נמצא בחוסר מהאימון, ולכן הקלוריות שאנחנו אוכלים ממלאות את החוסרים האלה. השיפור הזה בחילוף החומרים בולט במיוחד אחרי אימון בוקר.



אימון בבוקר, שינה טובה בלילה

שגרה של אימוני בוקר תעזור לכם לישון טוב יותר בלילה. תוכלו להרגיש עייפות בריאה בסוף היום, והגוף שלכם יהיה מוכן לשינה טובה ועמוקה. מחקר שנערך בארה"ב לפני מספר שנים בדק משתתפים שהתאמנו בשעות שונות של היום 3 פעמים בשבוע. באופן מפתיע התגלה שדווקא אלה שהתאמנו בשעה 7 בבוקר היו אלה שנהנו מהשינה הכי ארוכה ועמוקה.

לאכול בריא יותר

אימון בבוקר יעזור לכם גם לאכול בריא יותר. חוקרים בארה"ב מצאו שהתעמלות בבוקר יכולה לגרום לאוכל להיראות מושך פחות. החוקרים הציגו בפני נשים תמונות של מאכלים ושל פרחים. נשים שהתאמנו במשך 45 דקות בבוקר התלהבו פחות מהתמונות של המאכלים הטעימים. וכשאתם מצליחים להימנע מאכילה של אוכל לא בריא על הבוקר, יהיה לכם קל הרבה יותר להמשיך ולאכול בריא במשך היום. אם אתם רוצים לוודא שאתם מתחילים את הבוקר כמו שצריך, פתחו אותו עם ארוחת הבוקר של הרבלייף. הארוחה כוללת משקה על בסיס אלוורה, שעוזר לפעילות מערכת העיכול, משקה נמס צמחי שיעניק לכם אנרגיה ואבקה להכנת משקה (שייק) בתוספת ויטמינים ומינרלים פורמולה 1. אפשר להוסיף לארוחה גם פירות, ירקות או אגוזים לפי בחירתכם, וליהנות מארוחה בריאה ומזינה, שמכינים תוך 3 דקות.



יהיה לכם קל יותר להתמיד

בעולם המודרני בו אנחנו חיים, היום שלנו משתנה באופן תדיר. אולי נאלצתם להישאר לישיבה דחופה בעבודה, אולי חברה טובה התקשרה עם הצעה ליציאה שאי אפשר לסרב לה או אולי הילד פתאום מרגיש לא טוב ואתם חייבים להישאר איתו בבית. סיכוי גדול הרבה יותר שתיאלצו לבטל אימון צהריים או ערב מאשר אימון בוקר. אם השעון צלצל וכבר פקחתם עין אחת, הדרך מכאן לאימון ממש קצרה.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.
ספורט
19-03-2020
אם תשאלו את המנטורים והקואוצ'רים המצליחים בעולם אם הם תמיד היו מאושרים, הם יגידו לכם שלא. אז מהם סודות האושר לפי האנשים המצליחים?
מתכונים
17-03-2020
מתכון להכנת שייק שוקולד עוגיות ואגוזי לוז
טיפוח
15-03-2020
לא משנה לאיזה סוג זיהום אוויר אתם נחשפים, כל צורות הזיהום מצטברות על עורכם ויוצרות מחסום לא בריא. קבלו את הטיפים להגנה על העור מפני זיהום אוויר
ספורט
12-03-2020
בעידן שבו רבים מהמתאמנים מנסים לשרוף שומן ולהתחטב, התרגילים המורכבים הפכו להיות טרנדיים ובעלי לא מעט יתרונות.
מתכונים
10-03-2020
מתכון להכנת מאפינס תפוחים עשיר בחלבון
ספורט
08-03-2020
קבלו 10 דברים חשובים שכדאי לדעת על לבוש בחורף והחוקים שיעזרו לכם לשמור על שגרת האימונים בחוץ בבריאות ושמירה על השרירים.