התעמלות בוקר – הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום

אז איך יכולה התעמלות בוקר לשפר את כל היום שלכם?

לא כולנו אנשים של בוקר, שמרגישים עירניים ואנרגטיים חמש דקות אחרי ההתעוררות. אבל אימון בוקר יכול לשנות את חוויית הבוקר שלכם מקצה לקצה

יש אנשים שקמים בשמחה בבוקר, אבל יש כאלה שהבוקר עבורם הוא סיוט שחוזר על עצמו בכל יום מחדש. קשה להתעורר, קשה לקום מהמיטה, קשה להתארגן ולהספיק הכל בזמן וקשה להתרכז בעבודה. אבל הבוקר שלכם ממש לא צריך להיראות ככה. אימון בוקר קצר יכול להפוך את הבוקר שלכם לנעים ורגוע. אל תדאגו, אנחנו לא מציעים לכם לקום ב-4 לפנות בוקר ולהתחיל לעלות ולרדת במדרגות. מספיק לכוון את השעון חצי שעה מוקדם יותר, וכבר תוכלו ליהנות מכושר על הבוקר והמשך יום מעולה. אם תצליחו להפוך את אימון הבוקר לשגרה יומית, תוכלו לראות שינויים של ממש בגוף שלכם, ותתחילו להרגיש יעילים וחיוביים יותר. אז איך יכולה התעמלות בוקר לשפר את כל היום שלכם?

אנרגיה, אנרגיה, אנרגיה

אם אתם חושבים שאימון בוקר ישאיר אתכם עייפים ומותשים, תחשבו שוב. שגרת אימונים לא רק שלא תגרום לכם להרגיש עייפים יותר, אלא תהפוך אתכם לאנרגטיים הרבה יותר. אימון גורם לעלייה בקצב הלב ולזרימת דם טובה יותר. כתוצאה מכך תרגישו טוב יותר ועירניים יותר. לא מאמינים? זה הזמן לנסות.

שיפור של חילוף החומרים

אחרי אימון בוקר, מגיע לכם לנוח על זרי הדפנה, וגם הגוף שלכם יודע את זה. לכן אחרי אימון, הגוף שלכם שורף יותר קלוריות, גם אם אתם סתם יושבים ליד השולחן בעבודה או נוהגים ברכב. כשאתם אוכלים, הגוף שלכם יכול להשתמש בקלוריות שבאוכל כמקור לאנרגיה או כדי למלא חוסרים בגוף או שהוא פשוט יכול לשמור אותו להמשך (מה שנקרא בשפת העם – שומן). כשאוכלים אחרי אימון, הגוף נמצא בחוסר מהאימון, ולכן הקלוריות שאנחנו אוכלים ממלאות את החוסרים האלה. השיפור הזה בחילוף החומרים בולט במיוחד אחרי אימון בוקר.



אימון בבוקר, שינה טובה בלילה

שגרה של אימוני בוקר תעזור לכם לישון טוב יותר בלילה. תוכלו להרגיש עייפות בריאה בסוף היום, והגוף שלכם יהיה מוכן לשינה טובה ועמוקה. מחקר שנערך בארה"ב לפני מספר שנים בדק משתתפים שהתאמנו בשעות שונות של היום 3 פעמים בשבוע. באופן מפתיע התגלה שדווקא אלה שהתאמנו בשעה 7 בבוקר היו אלה שנהנו מהשינה הכי ארוכה ועמוקה.

לאכול בריא יותר

אימון בבוקר יעזור לכם גם לאכול בריא יותר. חוקרים בארה"ב מצאו שהתעמלות בבוקר יכולה לגרום לאוכל להיראות מושך פחות. החוקרים הציגו בפני נשים תמונות של מאכלים ושל פרחים. נשים שהתאמנו במשך 45 דקות בבוקר התלהבו פחות מהתמונות של המאכלים הטעימים. וכשאתם מצליחים להימנע מאכילה של אוכל לא בריא על הבוקר, יהיה לכם קל הרבה יותר להמשיך ולאכול בריא במשך היום. אם אתם רוצים לוודא שאתם מתחילים את הבוקר כמו שצריך, פתחו אותו עם ארוחת הבוקר של הרבלייף. הארוחה כוללת משקה על בסיס אלוורה, שעוזר לפעילות מערכת העיכול, משקה נמס צמחי שיעניק לכם אנרגיה ואבקה להכנת משקה (שייק) בתוספת ויטמינים ומינרלים פורמולה 1. אפשר להוסיף לארוחה גם פירות, ירקות או אגוזים לפי בחירתכם, וליהנות מארוחה בריאה ומזינה, שמכינים תוך 3 דקות.



יהיה לכם קל יותר להתמיד

בעולם המודרני בו אנחנו חיים, היום שלנו משתנה באופן תדיר. אולי נאלצתם להישאר לישיבה דחופה בעבודה, אולי חברה טובה התקשרה עם הצעה ליציאה שאי אפשר לסרב לה או אולי הילד פתאום מרגיש לא טוב ואתם חייבים להישאר איתו בבית. סיכוי גדול הרבה יותר שתיאלצו לבטל אימון צהריים או ערב מאשר אימון בוקר. אם השעון צלצל וכבר פקחתם עין אחת, הדרך מכאן לאימון ממש קצרה.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
06-12-2018
כאשר אתם בוחנים מקרוב את המזונות שאתם נוהגים לצרוך ואת הרגלי הפעילות הספורטיבית היום-יומיים שלכם - זה מדהים לראות כיצד כוונון מזערי יכול ליצור שינוי גדול. הנה כמה שינויים שעשויים לסייע לכם להפחית עד 30 ק"ג ממשקלכם בשנה:
מתכונים
04-12-2018
מתכון ללביבות תרד קלות וטעימות
ספורט
03-12-2018
אימון פשוט שאפשר לבצע בכל מקום לחיזוק שרירי המותניים.
תזונה
29-11-2018
טיפים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם בריאים לקראת הימים הקרים.
ספורט
25-11-2018
לגוף נדרשת אנרגיה גבוהה יותר על מנת להתחמם ולכן אנחנו שורפים יותר קלוריות באימון חורפי מאשר מאימון קיצי וחמים.