לא חייבים לרוץ – דרכים מקוריות לשמור על כושר

אם המחשבה על ספורט עושה לכם פריחה, אתם פשוט לא עושים את הספורט הנכון. ספורט זה לא רק חדר הכושר או ריצה בכל בוקר. קבלו דרכים אחרות ומקוריות לשמירה על כושר

כמעט כולנו מכירים את התחושה הזאת – אתם יודעים שאתם צריכים לעשות ספורט כדי לשמור על אורח חיים בריא, אבל המחשבה על חדר הכושר, ריצה או שחייה לא מצליחה להקים אתכם מהספה. תשמחו לשמוע שאפשר לשמור על כושר גם בדרכים קצת יותר מקוריות ומיוחדות. כל עוד אתם מזיזים את הגוף באופן קבוע, אתם בדרך הנכונה. וכדי להזיז את הגוף לא חייבים לרוץ שעה סביב השכונה בכל בוקר או לעשות תרגילי כוח בחדר הכושר. גם רכיבה על אופניים, קפיצה על טרמפולינה ואפילו ריקוד הם דרכים מעולות להזיז את הגוף ולשמור על כושר. אז אם אתם רוצים להתחיל ופשוט לא ידעתם איך, קבלו 5 דרכים מקוריות לשמור על כושר.

  • רכיבה על אופניים
    נמאס מהפקקים? לא מוצאים חנייה מול העבודה כבר יומיים? המחיר של הדלק שוב עלה? איך זה שאתם עדיין נכנסים למכונית במקום לרכוב על אופניים? רכיבה על אופניים תחסוך לכם זמן וכסף ותעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא. אפשר לרכוב על אופניים לעבודה, לחברים, למכולת או סתם לצאת לטיול בסוף השבוע. העיקר שתנסו להחליף כמה שיותר נסיעות במכונית ברכיבה על אופניים.


  • כושר עם הילדים
    יש לכם ילדים או אחיינים? השכנים מחפשים בייביסיטר לילדים שלהם? קומו מהספה ונתקו את הילדים מהמסכים שלהם, זה הזמן לגייס אותם למשימת הכושר שלכם. צאו איתם לגן השעשועים, שחקו איתם תופסת, מחבואים, כדורגל, או סתם צאו להתגלגל איתם על הדשא ולהתאמן על עמידות ידיים. תרוויחו גם שעת כושר, גם יחסים מעולים עם הילדים וגם ילדים פעילים.


  • כושר בקרקס
    אם אתם מחפשים אתגר, נסו ללמוד את אמנות הקרקס. אתם לא באמת צריכים להופיע כלוליינים או אמני טרפז בקרקס, אבל קצת אימוני אקרובטיקה יעשו פלאים לכושר שלכם. אימוני אקרובטיקה יכולים לכלול טרפז, טרמפולינה, חבלים או רכיבה על חד-אופן. הם ישפרו את הכוח, את הגמישות ואת הקואורדינציה שלכם. אל תנסו אימונים כאלה לבד בבית, כמובן. חשוב לבחור בית ספר מקצועי, שילמד אתכם צעד-צעד את אמנות הקרקס.
  • בצעדי ריקוד
    סלסה, ריקודי עם או זומבה – זה לא באמת משנה, העיקר שאתם רוקדים. כיום אפשר למצוא המון סוגים של לימודי ריקוד, חלקם יגרמו לכם להזיע בכמויות ולשרוף 300-400 קלוריות או אפילו יותר בתוך שעה. אם אתם אוהבים סגנון ריקוד מסוים, שיעור הריקוד שלכם יכול להוות תחליף מעולה ומהנה במיוחד לשעה של אימון בחדר הכושר.


  • מול קונסולת המשחקים
    אתם אפילו לא צריכים לצאת מהסלון ולכבות את הטלוויזיה כדי לעשות כושר. להיפך! זה הזמן להדליק את הטלוויזיה ולהתחיל לעבוד. קונסולות המשחקים של היום הן לא האטארי של פעם, ועם הציוד הנכון אתם יכולים לעשות כושר ממש מול הטלוויזיה שלכם. שחקו טניס ב-Wii, התחילו לרקוד מול ה-xbox שלכם והזמינו גם חברים כדי ששעת הכושר שלכם תהיה אפילו עוד יותר מהנה.

קמתם מהספה והתחלתם לעשות כושר באופן קבוע? מעולה! עכשיו רק נשאר לוודא שתהיה לכם מספיק אנרגיה לכל הכושר הזה. לפני ובמהלך פעילות אירובית, שתו משקה אלוורה של הרבלייף. הוא מספק לגוף נוזלים שהגוף מאבד בזיעה בזמן, ואפשר לשלב את משקה האלוורה בשייק טעים במיוחד!



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
29-10-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו שוקולד
ספורט
25-10-2020
יום ההליכה הבינלאומי. עובדות וטיפים על הליכה
טיפוח
18-10-2020
המסכה גורמת לבעיות עור? יש לנו את הפתרון!
ספורט
15-10-2020
איך לחטב את הישבן והירכיים
תזונה
12-10-2020
הדברים שחייבים לעשות מיד אחרי אימון
ספורט
08-10-2020
האימון שיגרום לכם להתחטב ולשרוף בלי לצאת מהבית
מתכונים
07-10-2020
מתכון להכנת עוגיות טחינה ושקדים
תזונה
04-10-2020
מה כדאי לדעת על דיאטת פליאו, דיאטה קטוגנית ודיאטות אופנתיות נוספות