לא חייבים לרוץ – דרכים מקוריות לשמור על כושר

5 דרכים מקוריות לשמור על כושר.

אם המחשבה על ספורט עושה לכם פריחה, אתם פשוט לא עושים את הספורט הנכון. ספורט זה לא רק חדר הכושר או ריצה בכל בוקר. קבלו דרכים אחרות ומקוריות לשמירה על כושר

כמעט כולנו מכירים את התחושה הזאת – אתם יודעים שאתם צריכים לעשות ספורט כדי לשמור על אורח חיים בריא, אבל המחשבה על חדר הכושר, ריצה או שחייה לא מצליחה להקים אתכם מהספה. תשמחו לשמוע שאפשר לשמור על כושר גם בדרכים קצת יותר מקוריות ומיוחדות. כל עוד אתם מזיזים את הגוף באופן קבוע, אתם בדרך הנכונה. וכדי להזיז את הגוף לא חייבים לרוץ שעה סביב השכונה בכל בוקר או לעשות תרגילי כוח בחדר הכושר. גם רכיבה על אופניים, קפיצה על טרמפולינה ואפילו ריקוד הם דרכים מעולות להזיז את הגוף ולשמור על כושר. אז אם אתם רוצים להתחיל ופשוט לא ידעתם איך, קבלו 5 דרכים מקוריות לשמור על כושר.

רכיבה על אופניים

נמאס מהפקקים? לא מוצאים חנייה מול העבודה כבר יומיים? המחיר של הדלק שוב עלה? איך זה שאתם עדיין נכנסים למכונית במקום לרכוב על אופניים? רכיבה על אופניים תחסוך לכם זמן וכסף ותעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא. אפשר לרכוב על אופניים לעבודה, לחברים, למכולת או סתם לצאת לטיול בסוף השבוע. העיקר שתנסו להחליף כמה שיותר נסיעות במכונית ברכיבה על אופניים.



כושר עם הילדים

יש לכם ילדים או אחיינים? השכנים מחפשים בייביסיטר לילדים שלהם? קומו מהספה ונתקו את הילדים מהמסכים שלהם, זה הזמן לגייס אותם למשימת הכושר שלכם. צאו איתם לגן השעשועים, שחקו איתם תופסת, מחבואים, כדורגל, או סתם צאו להתגלגל איתם על הדשא ולהתאמן על עמידות ידיים. תרוויחו גם שעת כושר, גם יחסים מעולים עם הילדים וגם ילדים פעילים.



כושר בקרקס

אם אתם מחפשים אתגר, נסו ללמוד את אמנות הקרקס. אתם לא באמת צריכים להופיע כלוליינים או אמני טרפז בקרקס, אבל קצת אימוני אקרובטיקה יעשו פלאים לכושר שלכם. אימוני אקרובטיקה יכולים לכלול טרפז, טרמפולינה, חבלים או רכיבה על חד-אופן. הם ישפרו את הכוח, את הגמישות ואת הקואורדינציה שלכם. אל תנסו אימונים כאלה לבד בבית, כמובן. חשוב לבחור בית ספר מקצועי, שילמד אתכם צעד-צעד את אמנות הקרקס.

בצעדי ריקוד

סלסה, ריקודי עם או זומבה – זה לא באמת משנה, העיקר שאתם רוקדים. כיום אפשר למצוא המון סוגים של לימודי ריקוד, חלקם יגרמו לכם להזיע בכמויות ולשרוף 300-400 קלוריות או אפילו יותר בתוך שעה. אם אתם אוהבים סגנון ריקוד מסוים, שיעור הריקוד שלכם יכול להוות תחליף מעולה ומהנה במיוחד לשעה של אימון בחדר הכושר.



מול קונסולת המשחקים

אתם אפילו לא צריכים לצאת מהסלון ולכבות את הטלוויזיה כדי לעשות כושר. להיפך! זה הזמן להדליק את הטלוויזיה ולהתחיל לעבוד. קונסולות המשחקים של היום הן לא האטארי של פעם, ועם הציוד הנכון אתם יכולים לעשות כושר ממש מול הטלוויזיה שלכם. שחקו טניס ב-Wii, התחילו לרקוד מול ה-xbox שלכם והזמינו גם חברים כדי ששעת הכושר שלכם תהיה אפילו עוד יותר מהנה.

קמתם מהספה והתחלתם לעשות כושר באופן קבוע? מעולה! עכשיו רק נשאר לוודא שתהיה לכם מספיק אנרגיה לכל הכושר הזה. לפני ובמהלך פעילות אירובית, שתו משקה אלוורה של הרבלייף. הוא מספק לגוף נוזלים שהגוף מאבד בזיעה בזמן, ואפשר לשלב את משקה האלוורה בשייק טעים במיוחד!



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
13-11-2018
מתכון להכנת שייק שוקולד אבוקדו
ספורט
11-11-2018
לא כולנו אנשים של בוקר, שמרגישים עירניים ואנרגטיים חמש דקות אחרי ההתעוררות. אם תצליחו להפוך את אימון הבוקר לשגרה יומית, תוכלו לראות שינויים של ממש בגוף שלכם, ותתחילו להרגיש יעילים וחיוביים יותר. אז איך יכולה התעמלות בוקר לשפר את כל היום שלכם?
תזונה
08-11-2018
כולסטרול הוא חומר שומני, שהגוף שלנו זקוק לו כדי לעבוד כמו שצריך. אבל אם כמויות הכולסטרול בגוף שלנו גבוהות מדי, הכולסטרול עלול להידבק לקירות העורקים ולהצר או לחסום אותם. מצב כזה עלול לגרום למחלות לב למיניהן, אבל הבשורה הטובה היא שתזונה נכונה יכולה להפחית את הסיכון למחלות לב כאלה.
תזונה
04-11-2018
כיום, בעידן האינטרנט, אנחנו חשופים להמון מידע, ולא תמיד קל להבין מה נכון ומה רק השתרש כנכון. מיתוסים מסוימים סביב אוכל וירידה במשקל הם אכן נכונים, אבל חלקם שגויים, ואם תפעלו לפיהם, אתם עלולים למצוא את עצמכם ממשיכים לדרוך במקום או אפילו עולים במשקל. אז כדי לעשות לכם קצת סדר, קבלו הסבר על 5 מיתוסים פופולריים על אוכל וירידה במשקל.
טיפוח
01-11-2018
אם יש לכם עור שמנוני, בטח נתקלתם בשלל תופעות כמו עור פנים מבריק, אקנה, "שחורים", נקבוביות סתומות ועוד שלל תופעות. כל אלה הם תוצאה של בלוטות-חלב שסובלות מפעילות יתר. קראו עוד >>
מתכונים
31-10-2018
מתכון להכנת שייק שוקולד צ'ילי
תזונה
29-10-2018
אורח החיים שלכם משפיע על בריאות מערכת העיכול שלכם. אם תדאגו לאכול כמו שצריך ולבצע פעילות גופנית באופן קבוע, תוכלו לשמור על מערכת עיכול בריאה. קראו עוד >>
ספורט
25-10-2018
עבודה על כוח שריר וסיבולת יכולה לסייע לכם בהשגת מטרות רבות הקשורות בבריאות, כושר וירידה במשקל. בין אם אתם מנסים לרדת במשקל, לעלות במשקל או לשמור על הרכב הגוף הנוכחי שלכם, אימון כוח יכול לסייע לכם בהשגת המטרות הגופניות הממוקדות שלכם ולשפר את בריאותכם. קראו עוד >>