קחו אחריות: 6 חוקי ברזל למתאמנים עם מאמן אישי

לקחתם לעצמכם מאמן כדי שתוכלו למקסם את האימונים שלכם ולהגיע אל התוצאות שלכם?
זה לא אומר שאתם יכולים להסיר מעצמכם אחריות. הנה 6 חוקי ברזל שחשוב שתיישמו.

למאמן אישי יתרונות רבים ומגוונים: הוא יהיה שם עבורכם להביא ולהחזיר את המשקולות, לתמוך, לחזק, לתקן ולכוון אתכם אל המטרות שלכם, אבל זכרו, המאמן לא יכול להשיג עבורכם את התוצאות. גם לכם יש אחריות וכמה חוקים שעליכם להקפיד עליהם.

1. קחו אחריות
המקצועיות היא אולי על המאמן, אבל האחריות והמשמעת היא לגמרי עליכם. זה אומר שאתם צריכים להגיע בזמן, לא לאחר לאימונים, להימנע מביטולים של אימונים, להיות ממושמעים ואדיבים, לרצות להתאמן ולעשות את כל מה שהמאמן אומר לכם כדי להגיע לתוצאות שאתם מבקשים להגיע אליהן, בין אם מדובר בבניית מסת שריר, חיטוב או העלאת הכושר הגופני. הרבה מתאמנים מרגישים כי אם שכרו מאמן, הם כבר עשו את העבודה, והם יכולים לעבוד פחות קשה. להיפך, עבדו קשה, עשו מה שהמאמן שלכם מבקש בכל הכוח וכך תגשימו את מטרותיכם.



2. גוונו
הגוף שלנו אוהב גיוונים, כי כך הוא מגיע לתוצאות הכי טובות. כשהגוף מתרגל לאותו אימון בדיוק, הוא כבר מפסיק להגיב אליו. הציעו למאמן שלכם לגוון בסוגי האימון, במיקום האימון, ובדרך שבה האימון מועבר. אם כבר שכרתם מאמן אישי, אתם יכולים לשנות מדי פעם את סוג האימון, להתאמן בחוץ במקום בפנים, במכון שונה או בסוג אימון אחר במידה והוא מוכשר לעוד סוגי אימון. הגיוון יתרום גם לרמת המוטיבציה שלכם.

3. מטרה ברורה
כדי להצליח לכבוש את המטרות שלכם, אתם אמורים להיות ברורים לגמרי לגבי מה אתם רוצים וגם לדעת פחות או יותר מתי אתם רוצים להשיג אותן בצורה ריאלית. שתפו את המאמן שלכם ובקשו ממנו להכין עבורכם תכנית ברורה מראש.

4. אכלו נכון
מתאמנים רבים משקיעים באימונים האישיים שלהם, אבל מזניחים את כל מה שקשור לתזונה שלהם. התזונה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך שלכם, שהיא בגדול אורח חיים בריא. תזונה נכונה תעזור לכם להתמיד באימונים, להרגיש קלילים וחזקים יותר. אם מאמן הכושר שלכם אינו בקיא בתחום, היעזרו באיש מקצוע נוסף.

5. הוסיפו תנועה בנוסף לאימונים האישיים
אימונים אישיים הם עסק לא זול, ולכן הרבה אנשים מסתפקים באימון אחד או שניים בשבוע. זה כמובן לא מספיק לגוף שלנו כדי לשמור על אורח חיים בריא או להצלחה במטרות כמו ירידה במשקל, חיטוב או העלאת מסת שריר. הקפידו להמשיך להתאמן לבד במשך ימי השבוע, להוסיף אימוני אירובי והליכות יזומות.

6. אל תגיעו עייפים
אז נכון שקבעתם עם המאמן, אבל האחריות שלכם היא להגיע בשיא שלכם כדי להפיק מהאימון את המקסימום. זה אומר שעליכם להקפיד על מספיק שעות שינה, על ערנות שיא, על דלק מספק, לא להגיע כבדים מארוחות גדולות ולמצוא ולא להירדם למאמן מול הפרצוף.

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא לארבע, מרתוניסטית ועיתונאית.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
27-02-2024
מתכון להכנת שוקו חם עם אבוקדו וקינמון
ספורט
25-02-2024
שמרו על בלאנס: תרגיל שיווי משקל שיחטב לכם את כל הגוף
תזונה
18-02-2024
אותה כמות קלוריות רק בלילה: מה זה עושה לגוף שלנו?
ספורט
14-02-2024
איך פעילות גופנית משותפת תשפר את הזוגיות שלכם?
מתכונים
13-02-2024
מתכון להכנת עוגת קרם שוקולד מפנקת
טיפוח
11-02-2024
המדריך השלם לטיפוח בחורף
תזונה
08-02-2024
חורף בריא: תרופות סבתא שיחזקו אתכם
מתכונים
06-02-2024
מתכון להכנת שייק קפה אגוזי לוז

תפריט נגישות