מתכוננים לאביב פעיל: העונה המושלמת לכושר בחוץ

האביב הישראלי אמנם קצר, אבל ממש מושלם. הימים יפים ולרוב נטולי גשם, אבל החום עדיין לא כבד מדי והלחות עדיין לא גבוהה מדי. לעומת החורף והקיץ, האביב הוא עונה נפלאה להוציא את הכושר שלנו החוצה, אל מחוץ לחדרי הכושר ולמקומות הסגורים.

אם עדיין לא השתכנעתם, הכתבה הבאה תזכיר לכם למה גם לכם כדאי לצאת החוצה ולהתחיל לעשות ספורט.

  • מתגמשים בזמנים וחוסכים כסף

במקום לשלם הון לחדר כושר או לחוגי פילאטיס או יוגה, פשוט יוצאים החוצה. ממש ככה. כל יציאה החוצה יכולה להיות אימון עבורכם. בין אם אתם הולכים, רצים, רוכבים על אופניים או מתאמנים במתקני האימון בפארק השכונתי, אתם לא צריכים לשלם אגורה. אתם גם לא צריכים להתאים את עצמכם לזמנים של חדר הכושר או של החוגים השונים. אם יש לכם היום זמן פנוי מוקדם בבוקר ומחר זמן פנוי מאוחר בערב, אין בעיה – נועלים נעלי התעמלות ופשוט יוצאים מהבית ועושים קצת ספורט.



  • נהנים משמש (אבל בלי לנטוף זיעה)

לשמש יש יתרונות רבים, ובעולם המודרני שבו אנחנו חיים, אנחנו נוטים לשכוח את זה. למרות שישראל היא מדינה שטופת שמש, רבים מאיתנו עדיין לא נהנים ממנה מספיק. אנחנו מסתגרים במשרדים ועובדים עד שהיא שוקעת, בורחים ממנה בקיץ ויושבים בחימום בתוך הבית בחורף. האביב הוא תקופה נהדרת לצאת החוצה – השמש זורחת, אבל לא חם מדי, הכל פורח וצבעוני ואפשר ליהנות מפעילות ספורטיבית בטבע או בפארק בלי להזיע דקה אחרי שיצאנו מהבית. רק אל תשכחו להצטייד בבקבוק מים – גם אם עדיין לא חם מאוד, אתם עלולים להתייבש, בעיקר אם אתם מבצעים פעילות גופנית מאומצת. משקה האלוורה של הרבלייף הוא פתרון נפלא למי שרוצה לשתות הרבה, אבל לא אוהב לשתות מים. הוא מגיע בשני טעמים (טבעי או מנגו) וגם עוזר להרגעת מערכת העיכול.



  • נהנים משינוי שגרת האימונים

נמאס לכם לעבוד על אותם מכשירים בחדר הכושר? אנחנו מבינים אתכם, זה באמת יכול להתחיל לשעמם בשלב מסוים. האביב מביא איתו שלל אפשרויות לסוגי ספורט שונים. הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, כדורגל, כדורעף חופים ואפילו אימונים במגרש משחקים. נצלו את העונה כדי לנסות סוגי ספורט שונים שעדיין לא ניסיתם. מי יודע, אולי באביב הזה תמצאו את התחביב הבא שלכם.

  • מתאמנים בטבע ונהנים מיתרונות נוספים

אם יש לכם אפשרות להתאמן בטבע (כן, גם פארקים או פרדסים נחשבים), תשמחו לשמוע שלאימון בטבע יש יתרונות רבים. לא סתם אומרים לנו לצאת לשאוף קצת אוויר כשאנחנו לחוצים. מחקרים מוכיחים שלטבע יש השפעה מרגיעה עלינו, ושאימון בטבע יכול לחזק את ההשפעה הזאת. בנוסף, לפי מחקרים אחרים, אימונים בטבע הם מהנים יותר וגורמים למתאמנים להרגיש אנרגטיים יותר ולחוצים פחות ממי שמתאמן במקומות סגורים.



  • עובדים קשה יותר

לא רק שתיהנו מהאימון שלכם יותר, גם תעבדו קשה יותר ותיהנו מתוצאות טובות יותר. מחקרים מראים שאנשים שמתאמנים בחוץ נוטים להתאמן זמן ארוך יותר מאנשים שמתאמנים במקומות סגורים. אימון בחוץ מרגיש לרובנו פחות לוחץ וקשה מאימוני פנים, ולכן קל יותר למצוא את עצמנו מבצעים אימון ארוך או מאתגר יותר.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-05-2019
מתכון להכנת פנקייק חלבון וניל עוגיות
תזונה
19-05-2019
קבלו את כל הסיבות שיגרמו לכם לרצות להתחיל לאכול תרד על בסיס קבוע
תזונה
16-05-2019
עם קצת תשומת לב למה שאתם אוכלים ולדרך בה אתם אוכלים, תוכלו לפתור את רוב הבעיות הנפוצות במערכת העיכול
ספורט
12-05-2019
כאשר אתם מתכוננים לקיץ בריא וחטוב, אל תחמיצו את סגנונות האימון ותוכניות האימון הלוהטים ביותר
ספורט
09-05-2019
אם אתם מתכוננים למרתון הבא שלכם, קבלו טיפים שיעזרו לכם להימנע מפציעות
מתכונים
07-05-2019
מתכון להכנת שייק פיטאיה
טיפוח
05-05-2019
נוגדי החימצון חיוניים למראה העור שלנו, התפקוד שלו וגם ההזדקנות שלו
מתכונים
30-04-2019
מתכון להכנת כדורי שוקולד עשירים בחלבון