מתכוננים לאביב פעיל: העונה המושלמת לכושר בחוץ

האביב הישראלי אמנם קצר, אבל ממש מושלם. הימים יפים ולרוב נטולי גשם, אבל החום עדיין לא כבד מדי והלחות עדיין לא גבוהה מדי. לעומת החורף והקיץ, האביב הוא עונה נפלאה להוציא את הכושר שלנו החוצה, אל מחוץ לחדרי הכושר ולמקומות הסגורים.

אם עדיין לא השתכנעתם, הכתבה הבאה תזכיר לכם למה גם לכם כדאי לצאת החוצה ולהתחיל לעשות ספורט.

  • מתגמשים בזמנים וחוסכים כסף

במקום לשלם הון לחדר כושר או לחוגי פילאטיס או יוגה, פשוט יוצאים החוצה. ממש ככה. כל יציאה החוצה יכולה להיות אימון עבורכם. בין אם אתם הולכים, רצים, רוכבים על אופניים או מתאמנים במתקני האימון בפארק השכונתי, אתם לא צריכים לשלם אגורה. אתם גם לא צריכים להתאים את עצמכם לזמנים של חדר הכושר או של החוגים השונים. אם יש לכם היום זמן פנוי מוקדם בבוקר ומחר זמן פנוי מאוחר בערב, אין בעיה – נועלים נעלי התעמלות ופשוט יוצאים מהבית ועושים קצת ספורט.



  • נהנים משמש (אבל בלי לנטוף זיעה)

לשמש יש יתרונות רבים, ובעולם המודרני שבו אנחנו חיים, אנחנו נוטים לשכוח את זה. למרות שישראל היא מדינה שטופת שמש, רבים מאיתנו עדיין לא נהנים ממנה מספיק. אנחנו מסתגרים במשרדים ועובדים עד שהיא שוקעת, בורחים ממנה בקיץ ויושבים בחימום בתוך הבית בחורף. האביב הוא תקופה נהדרת לצאת החוצה – השמש זורחת, אבל לא חם מדי, הכל פורח וצבעוני ואפשר ליהנות מפעילות ספורטיבית בטבע או בפארק בלי להזיע דקה אחרי שיצאנו מהבית. רק אל תשכחו להצטייד בבקבוק מים – גם אם עדיין לא חם מאוד, אתם עלולים להתייבש, בעיקר אם אתם מבצעים פעילות גופנית מאומצת. משקה האלוורה של הרבלייף הוא פתרון נפלא למי שרוצה לשתות הרבה, אבל לא אוהב לשתות מים. הוא מגיע בשני טעמים (טבעי או מנגו) וגם עוזר להרגעת מערכת העיכול.



  • נהנים משינוי שגרת האימונים

נמאס לכם לעבוד על אותם מכשירים בחדר הכושר? אנחנו מבינים אתכם, זה באמת יכול להתחיל לשעמם בשלב מסוים. האביב מביא איתו שלל אפשרויות לסוגי ספורט שונים. הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, כדורגל, כדורעף חופים ואפילו אימונים במגרש משחקים. נצלו את העונה כדי לנסות סוגי ספורט שונים שעדיין לא ניסיתם. מי יודע, אולי באביב הזה תמצאו את התחביב הבא שלכם.

  • מתאמנים בטבע ונהנים מיתרונות נוספים

אם יש לכם אפשרות להתאמן בטבע (כן, גם פארקים או פרדסים נחשבים), תשמחו לשמוע שלאימון בטבע יש יתרונות רבים. לא סתם אומרים לנו לצאת לשאוף קצת אוויר כשאנחנו לחוצים. מחקרים מוכיחים שלטבע יש השפעה מרגיעה עלינו, ושאימון בטבע יכול לחזק את ההשפעה הזאת. בנוסף, לפי מחקרים אחרים, אימונים בטבע הם מהנים יותר וגורמים למתאמנים להרגיש אנרגטיים יותר ולחוצים פחות ממי שמתאמן במקומות סגורים.



  • עובדים קשה יותר

לא רק שתיהנו מהאימון שלכם יותר, גם תעבדו קשה יותר ותיהנו מתוצאות טובות יותר. מחקרים מראים שאנשים שמתאמנים בחוץ נוטים להתאמן זמן ארוך יותר מאנשים שמתאמנים במקומות סגורים. אימון בחוץ מרגיש לרובנו פחות לוחץ וקשה מאימוני פנים, ולכן קל יותר למצוא את עצמנו מבצעים אימון ארוך או מאתגר יותר.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק עוגת היער השחור
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
ספורט
13-02-2020
אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, בשנת 2020 אנחנו קופצים מדרגה. קבלו את 8 הטרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה. 
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת
מתכונים
04-02-2020
מתכון לשייק חמאת בוטנים ותותים
ספורט
02-02-2020
איך נדע האם מדובר בתופעה היפרדות שרירים, כיצד זה קורה ומה ניתן לעשות בעניין.