האביזרים שיעזרו לכם להתחטב באימונים

לא כולנו אוהבים להתאמן בחדר הכושר, לא כולם יכולים להרשות לעצמם את דמי המנוי, ויש כאלו שלוח הזמנים הצפוף שלהם, לא יכול לאפשר להם להתחייב לאימונים בזמנים קבועים, ולכן כדי לא לאפשר לנו תירוצים בלתי פוסקים, קבלו את רשימת המכולת של אביזרי הכושר שכל מתאמן חייב שיהיה לו בבית כדי שיוכל להתחטב בזמנו החופשי ובנוחיות. אגב, יש גם אביזרים שאפשר לקחת במזוודה לחופשה, אז שלא תגידו שלא אמרנו.

 

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא ל-3 בנים, מרתוניסטית ועיתונאית.


1. מזרן – לפני הכל, כדאי שיהיה לכם מזרן טוב ואיכותי, שיאפשר לכם לבצע את תרגילי הכוח השונים, תרגילי ה-CORE, המשלבים תרגילי בטן, גב ומותניים, ותרגילי משקולות המתבצעים בשכיבה על הגב. מזרן קל להשיג היום בכל חנות ספורט ומה שחשוב לנו ברכישת המזרון שלנו הוא שיהיה קשיח, נוח לנשיאה, קל ולא מחליק. אם אתם מתאמנים בעיקר ביוגה או פילאטיס, תבחרו במזרן יוגה. אם לא, יש היום מזרני כושר מעולים וקשיחים, אז תוסיפו לרשימה.


2. כדור פיטבול – כדור הפיטבול ישמש אתכם גם במקום ספסל כוח, כך שתוכלו לשכב על הגב ולבצע בעזרתו תרגילי משקולות ולהגדיל טווחי תנועה וגם למגוון גדול של תרגילי core, פילאטיס, מתיחות וכוח במשקל גוף. כדור הפיטבול הוא אקססורי חובה בכל בית של מתאמן באופן קבוע למטרת חיטוב, חיזוק, מתיחות ושיפור היציבה.



3. דילגית – אם אתם מחפשים אביזר שיעזור לכם לשרוף הרבה קלוריות ושלא יתפוס מקום בבית זה החבל לקפיצה, שיעזור לכם להעיף מאות קלוריות בשעה של קפיצה. בנוסף, הדלגית תוכל לעזור לכם להתחמם לפני אימון ואף לשעשע ילדיםקטנים ולגרום להם להוציא אנרגיות. הדלגית עולה כמה עשרות שקלים ותוכלו לקחת אותה גם לחופשה שלכם.

4. משקוליות – משקולות הן הדרך הבטוחה להתחטב אבל יש להן גם מעט חסרונות. 1. מהר מאוד תתחזקו ותצטרכו לרכוש יותר כבדות. 2. הן לא זולות, וככל שהמשקל יותר גדול, הן יעלו יותר. 3. אי אפשר לקחת אותן אתכם לכל מקום. יחד עם זאת ועם החסרונות, שווה לרכוש כמה זוגות משקולות שיעזרו לכם לגוון באימונים הביתיים.


5. רצועות TRX – היתרון הבולט: עבודה על שרירים רבים במכשיר אחד שאינו תופס הרבה מקום, ניתן לתלות על מפתן הדלת ולהתאמן. החסרון הבולט: יחסית יקר (כמה מאות שקלים), ויש להתאמן עם מאמן והדרכה צמודה לפחות כמה אימונים כדי לוודא שעושים את התרגילים נכון. חשוב לבצע את התרגילים כהלכה כדי למנוע פציעות מיותרות.


6. גומייה – יש סוגים שונים של גומיות בעוצמות שונות, כך שהגומייה באמת מתאימה לכולם ולכל מטרה, היא לא תופסת מקום או משקל וישנם אינספור תרגילים שאפשר לבצע בעזרתה. הגומייה גם אינה יקרה ויש להשיג אותה בכל חנות ספורט.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק ספורט "לשחרר את החיה"
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
ספורט
13-02-2020
אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, בשנת 2020 אנחנו קופצים מדרגה. קבלו את 8 הטרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה. 
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת
מתכונים
04-02-2020
מתכון לשייק חמאת בוטנים ותותים
ספורט
02-02-2020
איך נדע האם מדובר בתופעה היפרדות שרירים, כיצד זה קורה ומה ניתן לעשות בעניין.