טיפים שיגרמו לכם להתאמן בקיץ הרותח

מלבד שתיית מים מרובה, חשוב להחזיר גם את הוויטמינים והמינרלים האבודים בתום כל אימון

אימון בקיץ הישראלי הוא לחלוטין מאתגר, בין אם מדובר באימון בחוץ או אימון בחדר הכושר. לא רק הטמפרטורה הגבוהה מעייפת אותנו, אלא גם הלחות, המזגן והמעברים בין החום לקור לאורך היום. אז איך אפשר בכל זאת לשרוד את הקיץ ועדיין לשמור על שגרת אימונים קבועה ובריאה? תתחילו בזה שתשתו הרבה מים.



מים

אז נכון שאולי כבר נמאס לכם לשמוע כמה שזה חשוב לשתות מים, אבל מחסור במים, עלול לגרום לכם להרגיש עייפים יותר ובמקרה הגרוע גם להתייבשות והתעלפויות. אנחנו צריכים להקפיד על שתיית מים לאורך כל השנה אך לתגבר את השתייה בקיץ גם אם אתם רוב היום נמצאים במזגן. יש לשתות לפני פעילות גופנית, במהלכה, ולאורך כל שעות היום בכל שעה כוס מים אחת לפחות.



ביגוד

יש להקפיד על ביגוד קל ונושם בקיץ ובעיקר אם אתם מתכננים אימון כושר או ריצה בחוץ. בחרו בגדים מנדפי זיעה, קלילים וכאלו ששומרים על טמפרטורת הגוף ולא מחממים. בנוסף, הימנעו מהורדת החולצה בימים חמים כי הגוף קולט בצורה כזאת הרבה יותר את החום ובכך עולה החשש להתייבשות.


זמני האימון

אם בחורף אנחנו פחות מחויבים לשעת האימון ואפשר לצאת בכיף לריצה גם בשעות הצהרים, בקיץ אנחנו הרבה יותר מוגבלים מבחינת השעות המומלצות לאימון שהן השעות המוקדמות של הבוקר או המאוחרות בערב לאחר שהשמש שוקעת. גם בשעות האלו, הקפידו על שתיית מים מספקת.



נשארים בבית

במקרים של עומס חום כבד, או שלא מסתדר לכם להתאמן בשעות המיועדות לאימון, הישארו בבית, הדליקו את המזגן, הפעילו את המוזיקה והתאמנו בסלון. לא חייבים לצאת מהבית כדי לשרוף קלוריות, להזיע ולהתחזק.

מתרעננים ומחזירים ויטמינים

בנוסף למים, שאנחנו חייבים להכניס לגוף לאחר האימון, חשוב להחזיר גם את הוויטמינים והמינרלים האבודים בתום כל אימון. תרכיז משקה אלוורה מרענן של הרבלייף מחזיר לגוף את הנוזלים, הויטמינים והמינרלים. פשוט מערבבים עם מים קרירים ושותים לאחר האימון להרוויה.

בנוסף, משקה האלוורה יגרום לכם לשתות יותר מים ומומלץ במיוחד עבור מי שמתקשה להתמיד בשתייה. המשקה יתרום במניעת התייבשות, הוא דל בקלוריות, אינו מכיל תוספת סוכר ויש גם בטעם מנגו עדין טרופ.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
06-12-2018
כאשר אתם בוחנים מקרוב את המזונות שאתם נוהגים לצרוך ואת הרגלי הפעילות הספורטיבית היום-יומיים שלכם - זה מדהים לראות כיצד כוונון מזערי יכול ליצור שינוי גדול. הנה כמה שינויים שעשויים לסייע לכם להפחית עד 30 ק"ג ממשקלכם בשנה:
מתכונים
04-12-2018
מתכון ללביבות תרד קלות וטעימות
ספורט
03-12-2018
אימון פשוט שאפשר לבצע בכל מקום לחיזוק שרירי המותניים.
תזונה
29-11-2018
טיפים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם בריאים לקראת הימים הקרים.
ספורט
25-11-2018
לגוף נדרשת אנרגיה גבוהה יותר על מנת להתחמם ולכן אנחנו שורפים יותר קלוריות באימון חורפי מאשר מאימון קיצי וחמים.