איך לשרוף שומן מהזרועות?

לכל אחד מאיתנו, מצטבר שומן באזור אחר בגוף, ובכדי להוריד אותו, עלינו להוריד את אחוזי השומן בגוף באופן כללי על ידי גירעון קלורי ותרגילי חיזוק תוך כדי. ״איך אני מוריד את הזרועות המדלדלות״, הן אחת השאלות הנפוצות בקרב מתאמנים, ובגדול, כדי לחטב את הזרועות יש לעשות יותר אירובי, לאכול מאוזן בעזרת תפריט של איש מקצוע, להוסיף תרגילי כוח שמחזקים את כל הגוף ולשלב תרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית והכתפיים.

ישנם 2 תרגילים שכל אחד יכול לבצע בכל מקום ואינם תלויים בחדר כושר או באביזרים נלווים.

  • כפיפת מרפקים
    הניחו את כפות הידיים על ספסל כשהן פונות לכיוון הגוף, כופפו את המרפקים וישרו אותם. שימו לב שאתם לא נועלים את המרפקים. בצעו את התרגיל 15 פעמים וחזרו על התרגיל לעוד 3 סטים.

כפיפות מרפקים


  • פוש אפ צר
    התחילו במנח פלאנק, אספו את הבטן ושמרו על עורף ארוך בהמשך לעמוד השדרה, כופפו את המרפקים בצמוד אל הגוף ויישרו את המרפקים מבלי לנעול אותם. בצעו את התרגיל 10-12 חזרות, וחזרו על הסט עוד 3 פעמים. מתחילים יכולים להניח את הברכיים על הרצפה כדי להקל ע ליישר את הידיים.

שכיבות סמיכה

טעויות נפוצות שיש להימנע מהם: עבודה מהגב במקום הידיים – במקום זה אספו היטב את הבטן, נעילת מפקים ביישור – במקום זה יישרו את הידיים מבלי לנעול, טווח תנועה לא מלא – הקפידו על טווחי תנועה מלאים.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
18-04-2024
ניקוי רעלים: מה אוכלים ומתי עושים?
טיפוח
11-04-2024
ניקיון פסח ולא רק בבית: 5 דברים לא בריאים שכדאי לנקות מהחיים שלנו
ספורט
04-04-2024
איזה תרגילים משפרים את מצב הרוח?
מתכונים
01-04-2024
מתכון להכנת שייק קרם פטל
תזונה
28-03-2024
למה חטיפי חלבון עכשיו יותר נחוצים מתמיד?
תזונה
24-03-2024
איזה נשנושים ימנעו זלילות ליליות?
ספורט
21-03-2024
אתגרי הכושר ששיגעו את הרשת

תפריט נגישות