בלי תירוצים – מתאמנים גם בחופשה

לא משנה לאן אתם נוסעים בחופש, העיקר שתשמרו על שגרת האימונים שלכם ותיהנו מאורח חיים פעיל גם בחופשה

בין אם נסעתם לסופשבוע קצר בבירה אירופאית או לטיול ארוך בתאילנד או בפיליפינים, קל מאוד למצוא את עצמכם מפסיקים את שגרת האימונים שלכם בחופש. תירוצים יש, כמובן, בשפע – אין לי איפה להתאמן, אני אוהב להתאמן רק בקבוצה או כשאני בחופשה, אני רוצה להרגיש שאני בחופשה מהכל או כל תירוץ אחר. אבל במקום לוותר לעצמכם בחופשה, אם תנסו למצוא את הזמן והמקום להתאמן, אנחנו מבטיחים לכם שתרגישו הרבה יותר טוב במהלך החופשה, וגם יהיה לכם קל הרבה יותר לחזור לשגרת האימונים המוכרת כשתסתיים החופשה. חשוב לשמור על אורח חיים פעיל ובריא לא רק בתנאים אידיאלים, אלא גם כשזה דורש מכם קצת מאמץ. והמאמץ, אנחנו מבטיחים לכם, משתלם. אז איך ממשיכים לשמור על אורח חיים בריא גם בחופשה?



קחו החלטה מראש

הרבה יותר קל להיגרר ליציאה משגרת האימונים בחופשה כשאתם לא לוקחים החלטה מראש. אם אתם יוצאים עם פרטנרים לחופשה, דברו איתם וספרו להם שאתם מתכוונים להתאמן גם בחופשה. אולי הם ישמחו להצטרף לאימון, ואתם תיהנו מאימון עם חברים. אם אתם יוצאים לבד לחופש, קחו החלטה מראש שאתם לא מוותרים לעצמכם. נסו למצוא מישהו שתוכלו ליידע אותו על ההחלטה שלכם ולבקש ממנו תמיכה בטלפון או בווטסאפ אם אתם מרגישים שאתם בדרך לוותר לעצמכם בזמן החופשה.



מתכננים מראש זמן לאימון

במקום לסמוך על עצמכם שכבר תמצאו את הזמן להתאמן, תכננו מראש. קבעו לכם זמנים מדויקים בכל יום לאימון קצר – על הבוקר או לפני השינה, זה באמת לא ממש משנה, כל עוד אתם מזיזים את הגוף. אתם לא חייבים לתכנן מראש, אפשר לתכנן את זמני האימון בערב לקראת יום המחרת, כך תוכלו להיות גמישים יותר במהלך החופשה, ועדיין לוודא שאתם שומרים על שגרת אימונים.

מדוע זה מעולה להתאמן בבוקר? הנה 5 סיבות טובות >>>



הפכו את האימון לחלק מהחופשה

אתם לא חייבים לבצע את שגרת האימונים הקבועה שלכם כשאתם בחופשה. נסו למצוא פעילויות ספורטיביות שתוכלו ליהנות מהן כחלק מהחופשה. לצורך העניין, גם טיול יום בהחלט נחשב כספורט. אתם יכולים לשחות או לבצע פעילויות ספורט שונות במים, לרכוב על האופניים במסלול מאתגר או אפילו לצאת להליכה מהירה ברחבי העיר.



גם האוכל חשוב

האוכל שאתם אוכלים בחופשה גם הוא חלק משמירה על אורח חיים בריא. כמו שקל להיגרר להפסקת אימונים בזמן החופשה, קל מאוד למצוא את עצמכם חורגים מהתפריט הקבוע שלכם. אבל במקום שוב לתת לעצמכם את כל התירוצים שבעולם, עם קצת תכנון מראש תוכלו להמשיך לשמור על תפריט בריא גם במהלך החופשה. השתמשו באפליקציות שמאפשרות למצוא מסעדות שמגישות אוכל בריא, קנו אוכל בסופרמרקט הקרוב ובשלו לעצמכם ארוחה בריאה או הביאו איתכם לחופשה מצרכים פשוטים שיעזרו לכם לשמור על תפריט בריא. אבקות השייקים של הרבלייף, למשל, הן דרך מצוינת לשמור על תזונה מאוזנת במהלך החופשה. האבקה מגיעה ב-5 טעמים שונים, ואפשר בקלות לשאת איתכם בתיק הקטן מספר שקיות שיספיקו לכל ימי החופשה. רק מערבבים את האבקה עם חלב דל שומן או מים ומקבלים שייק מזין שמכיל עד 20 מינרלים וויטמינים, 9 גרם של חלבון ורק 217 קלוריות. אפשר כמובן להוסיף לשייק גם פירות שאתם אוהבים, כדי לקבל שייק טעים ומזין במיוחד. פרט לשייקים, תוכלו ליהנות גם מחטיפי החלבון של הרבלייף, שיעזרו לכם לשמור על רמת אנרגיה גבוהה (כדי שתוכלו גם ליהנות מהחופשה וגם לשמור על כושר, כמובן). החטיפים מכילים 10 גרם של חלבונים עם סיבים תזונתיים ורק 140 קלוריות. נשנוש מעולה ובריא שיחליף את החטיפים המעובדים ומלאי הסוכר שתמצאו בסופרמרקט הקטן של המלון.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
06-12-2018
כאשר אתם בוחנים מקרוב את המזונות שאתם נוהגים לצרוך ואת הרגלי הפעילות הספורטיבית היום-יומיים שלכם - זה מדהים לראות כיצד כוונון מזערי יכול ליצור שינוי גדול. הנה כמה שינויים שעשויים לסייע לכם להפחית עד 30 ק"ג ממשקלכם בשנה:
מתכונים
04-12-2018
מתכון ללביבות תרד קלות וטעימות
ספורט
03-12-2018
אימון פשוט שאפשר לבצע בכל מקום לחיזוק שרירי המותניים.
תזונה
29-11-2018
טיפים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם בריאים לקראת הימים הקרים.
ספורט
25-11-2018
לגוף נדרשת אנרגיה גבוהה יותר על מנת להתחמם ולכן אנחנו שורפים יותר קלוריות באימון חורפי מאשר מאימון קיצי וחמים.