לשמור על כושר בנסיעה – שישה טיפים שיעזרו לכם להישאר על המסלול

זכרו לארוז את בגדי האימון שלכם.

נסיעות או שינויים פתאומיים בלוח הזמנים עלולים לזרוע הרס בתכנית ניהול המשקל והכושר שלכם. אם אתם נוסעים לעיתים קרובות או מתקשים לשמור על שגרת הכושר שלכם בדרכים, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להישאר בכושר גם כאשר אתם נמצאים הרחק מהבית.

המזון המוגש בשדה התעופה, עיכובים בלתי צפויים בלוח הטיסות ומטען שאבד יכולים לגרום גם לגורו הבריאות הממושמע ביותר להושיט את היד לחטיף מתוק. אם אתם נוסעים בתכיפות לצורך עסקים או אם אתם מתכננים חופשה עם המשפחה שלכם, ישנם דברים מסוימים שאתם צריכים להתחייב אליהם כדי להישאר בכושר גם בזמן הנסיעה. ראשית, אתם חייבים להבין למה הגוף שלכם זקוק כדי שתוכלו להישאר מאוזנים ולהיות במיטבכם – במיוחד כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית.

אולי שמעתם את האמרה, "לוקח הרבה זמן ליצור הרגלים בריאים, אבל יום רע אחד יכול להסיט אתכם מהשגרה למשך שבועות." אני חושבת שאמרה זו מדויקת למדי. לכן, הנה הטיפים החשובים ביותר שלי שיעזרו לכם לחזק את תכנית הכושר שלכם ולהישאר מאוזנים גם בזמן ​​נסיעה.



6 טיפים שיעזרו לכם להישאר בכושר כאשר אתם נמצאים בנסיעה

  1. ארזו מוקדם כך שתספיקו לדחוס אימון נוסף
    אל תמתינו ליום הטיסה, או אפילו ליום שלפני הטיסה כדי לארוז את התיק שלכם. ארזו כמה ימים מראש, כך שתספיקו לדחוס אימון אינטנסיבי ביום שלפני. אני מוצאת שאריזה היא החלק המלחיץ ביותר בנסיעות עסקים, כך שלבצע את המשימה כמה ימים מראש מאפשר לי להיות מעט יותר נינוחה ביום הנסיעה.

    תכננו את השבוע והתאימו את שגרת האימונים שלכם, כך שיום הנסיעה יהפוך ליום המנוחה המתוזמן שלכם.

  2. התארגנו מראש כדי להימנע מלחץ בשדה התעופה
    לחץ הוא אחד האשמים העיקריים הגורמים לאכילה לקויה ולפגיעה בכושר. אני מציעה להתארגן מראש כדי להפחית את רמות המתח. אתם יודעים כי האבטחה בשדה התעופה היא תהליך מלחיץ, לכן ודאו כי כל הנוזלים שלכם בגודל המתאים ונמצאים בהישג יד. שמרו על תיק הנסיעות שלכם מאורגן וארזו כמה חטיפים בריאים, כך שלא תתפתו על ידי הג'אנק פוד הזמין בטרמינל.
  3. ארזו פריטים הכרחיים לטיסה נינוחה
    חשוב להגיע אל היעד שלכם כשאתם מרגישים נינוחים אם אתם רוצים להיכנס מיד לשגרת האימונים שלכם. מוצרים הכרחיים לנסיעה שיש לזכור לארוז כוללים אטמי אוזניים, מסכת עיניים, גרבי טיסה שיסייעו לזרימת הדם ברגליים, כרית לצוואר וסוודר חם. פריטים אלה עלולים להכביד עליכם מעט, אבל סמכו עליי, נסיעה עם כמה ממוצרי הנוחות שלכם תספק הקלה מבורכת מהקשבה לשיחות קולניות ותאפשר לכם לנוח מבלי שהאור יפריע לעיניים. שלא לדבר כך שאימון יהיה הדבר האחרון שתוכלו לחשוב עליו אם הצוואר שלכם יכאב לאחר הנחיתה.
  4. הכינו את עצמכם להצלחה
    זכרו תמיד לארוז את בגדי ונעלי האימון שלכם, כך שתוכלו להישאר בכושר גם בזמן הנסיעה. נשמע פשוט, אבל זה משהו שאנשים שוכחים לעיתים קרובות בזמן נסיעה. למעשה, אתם יכולים לשמור סט נוסף של בגדי אימון בתיק הנישא שלכם. אתם אף פעם לא יודעים מתי עלולות להתרחש הפתעות, דוגמת מישהו שישפוך עליכם את המשקה שלו. בגדי האימון הם קלים ופרקטיים. רק חשבו על כך שגם במקרה של אובדן המזוודה שלכם לא יהיה לכם תירוץ להחמיץ אימון…
  5. תזונה על הדרך
    שתייה מרובה הוא הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו כאשר אתם נמצאים בנסיעה. התייבשות עלולה להשפיע על עורכם, על רמות האנרגיה שלכם, עלולה לגרום לכאבי ראש ולהשפיע לרעה על מערכת העיכול שלכם. החדשות הטובות הן כי אתם יכולים בקלות לקבל מים במטוס. אם יש ברשותכם בקבוק מים אישי, זו תהיה תזכורת טובה להמשיך ללגום.

    קשה יותר למצוא אוכל מזין בזמן נסיעה. אם לוקחים בחשבון עיכובים, תוכלו להרוס את תכנית האכילה הבריאה שלכם אם אתם מגיעים לנסיעה לא מוכנים. ארזו בתיק שלכם חטיפים מזינים כגון אגוזים או חטיפי חלבון, שישמרו עליכם שבעים וירחיקו אתכם מבחירות לא בריאות. עם המעבר בין אזורי זמן, מומלץ לשמור על הגוף "מתודלק" לאורך כל היום, כדי להימנע מאכילה מופרזת בזמן הארוחות בשל רעב מוגזם.

  6. התאמנו בחדר
    שילוב כמה תרגילים במהלך הנסיעה שלכם עשוי לעזור לכם לישון טוב יותר ולהיות ערניים יותר בפעילויות שלכם. אם הליכה לחדר הכושר אינה אפשרית, פשוט התחייבו לשגרה מהירה של 20 דקות אימון בחדר שלכם בבוקר ול-10 דקות מתיחות בלילה. אם תהפכו את האימון לחלק בלתי נפרד מלוח הזמנים שלכם במהלך הנסיעה יהיה לכם סיכוי טוב יותר לשמור על יעדי הבריאות והכושר שלכם.

 

מאת: סמנתה קלייטון, AFAA , ISSA – מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
23-06-2019
הנה כמה עצות שיעזרו לכם להתחיל לזהות אכילה שנובעת מתוך לחץ או רגש
ספורט
19-06-2019
הנה כמה טיפים שאולי יעזרו לך להתחזק ולהרגיש טוב עם עצמך
טיפוח
16-06-2019
קבלו טיפים שיעזרו לכם לשמור על העור בקיץ
ספורט
13-06-2019
כל היתרונות שיגרמו לכם להתחיל לתרגל יוגה כבר היום
מתכונים
11-06-2019
מתכון לסלט קיצי עם גזר, מלפפונים ותפוחים
מתכונים
04-06-2019
מתכון להכנת שייק קיווי אבוקדו
ספורט
02-06-2019
כואב לכם הגב? 4 תרגילים המקלים על כאבי הגב