קינוח בריא עם חלבון – הלהיט המרענן של הקיץ!

הלהיט המרענן של הקיץ: קינוח החלבון הממכר והבריא שיפתיע אתכם

אנשים הנמצאים בדיאטה, ובתהליך ירידה במשקל, בטוחים שקינוחים הם מחוץ לתחום, ומתנזרים מהם בטירוף, כאילו שמדובר בשטן. אבל ככל שתגבילו את עצמכם יותר, רק תסבלו יותר, ובמוקדם או במאוחר תמצאו את עצמכם זוללים איזה קינוח מושחת שיזיק לבריאות שלכם. גם אנשים שעושים ספורט יכולים ליהנות מקינוחים מדי פעם, רק להחליף אותם בבריאים ולהתאים אותם לאורח חייהם. אם בחורף אנחנו מחפשים להתנחם בעוגות ובמשקאות חמים, בקיץ נעדיף גלידות, שייקים ופירות שיצננו אותנו.

בין אם סיימתם עכשיו אימון, או שאתם בין אימונים, ומתחשק לכם משהו מתוק, נסו את הגלידה הזו שתרענן אתכם, תגרום לכם להרגיש שבעים, מסופקים וגם תוסיף לכם אנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרלים.



הקינוח הזה, שמכיל פחות מ-400 קלוריות, יהווה גם ארוחת ביניים מושלמת, וישביע אתכם מאוד, אבל לא יגרום לכם להרגיש את תחושת הנפיחות הלא נעימה שמגיעה לרוב אחרי קינוחים עתירי סוכר, קמח וחמאה. אחרי הקינוח הזה תרגישו חזקים, עירניים וחטובים.



כל מה שאתם צריכים בשביל להכין את המנה המפנקת הזו זה:

  • יוגורט דל קלוריות (בכל טעם שתבחרו)
  • 2 כפות אבקה להכנת משקה בתוספת ויטמינים ומינרלים, פורמולה 1 בטעם וניל (אבל גם שוקו או וניל עוגיות יעבדו)
  • פרי שאתם אוהבים (חצי תפוח או חצי אפרסק, כף פירות יער או תותים)
  • 2 קוביות שוקולד מריר 85%
  • 3 כפות חלב אורז או שקדים

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד:

מערבבים את היוגורט האהוב עליכם (נניח תות, טבעי או בטעם עוגת גבינה), עם 2 כפות אקבה להכנת משקה, פורמולה 1. הקפיאו את היוגורט לחצי שעה עד 45 דקות. חתכו תפוח או אפרסק, או פרי אחר לבחירתכם והניחו מעל היוגורט הקפוא. המיסו 2 קוביות שוקולד מריר 85% עם מעט חלב אורז שקדים עד שמתקבל שוקולד חם נוזלי וחלק ותשפכו אותו מעל הגלידה עם הפרי. ובתאבון.

יוגורט דל קלוריות: כ- 60 קלוריות
חצי אפרסק/חצי תפוח או כף פירות יער: כ-30 עד 50 קלוריות
2 קוביות שוקולד מריר: 100 קלוריות
2 כף אבקת חלבון של הרבלייף:184 קלוריות



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-05-2019
מתכון להכנת פנקייק חלבון וניל עוגיות
תזונה
19-05-2019
קבלו את כל הסיבות שיגרמו לכם לרצות להתחיל לאכול תרד על בסיס קבוע
תזונה
16-05-2019
עם קצת תשומת לב למה שאתם אוכלים ולדרך בה אתם אוכלים, תוכלו לפתור את רוב הבעיות הנפוצות במערכת העיכול
ספורט
12-05-2019
כאשר אתם מתכוננים לקיץ בריא וחטוב, אל תחמיצו את סגנונות האימון ותוכניות האימון הלוהטים ביותר
ספורט
09-05-2019
אם אתם מתכוננים למרתון הבא שלכם, קבלו טיפים שיעזרו לכם להימנע מפציעות
מתכונים
07-05-2019
מתכון להכנת שייק פיטאיה
טיפוח
05-05-2019
נוגדי החימצון חיוניים למראה העור שלנו, התפקוד שלו וגם ההזדקנות שלו
מתכונים
30-04-2019
מתכון להכנת כדורי שוקולד עשירים בחלבון