קינוח בריא עם חלבון – הלהיט המרענן של הקיץ!

הלהיט המרענן של הקיץ: קינוח החלבון הממכר והבריא שיפתיע אתכם

אנשים הנמצאים בדיאטה, ובתהליך ירידה במשקל, בטוחים שקינוחים הם מחוץ לתחום, ומתנזרים מהם בטירוף, כאילו שמדובר בשטן. אבל ככל שתגבילו את עצמכם יותר, רק תסבלו יותר, ובמוקדם או במאוחר תמצאו את עצמכם זוללים איזה קינוח מושחת שיזיק לבריאות שלכם. גם אנשים שעושים ספורט יכולים ליהנות מקינוחים מדי פעם, רק להחליף אותם בבריאים ולהתאים אותם לאורח חייהם. אם בחורף אנחנו מחפשים להתנחם בעוגות ובמשקאות חמים, בקיץ נעדיף גלידות, שייקים ופירות שיצננו אותנו.

בין אם סיימתם עכשיו אימון, או שאתם בין אימונים, ומתחשק לכם משהו מתוק, נסו את הגלידה הזו שתרענן אתכם, תגרום לכם להרגיש שבעים, מסופקים וגם תוסיף לכם אנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרלים.



הקינוח הזה, שמכיל פחות מ-400 קלוריות, יהווה גם ארוחת ביניים מושלמת, וישביע אתכם מאוד, אבל לא יגרום לכם להרגיש את תחושת הנפיחות הלא נעימה שמגיעה לרוב אחרי קינוחים עתירי סוכר, קמח וחמאה. אחרי הקינוח הזה תרגישו חזקים, עירניים וחטובים.



כל מה שאתם צריכים בשביל להכין את המנה המפנקת הזו זה:

  • יוגורט דל קלוריות (בכל טעם שתבחרו)
  • 2 כפות אבקה להכנת משקה בתוספת ויטמינים ומינרלים, פורמולה 1 בטעם וניל (אבל גם שוקו או וניל עוגיות יעבדו)
  • פרי שאתם אוהבים (חצי תפוח או חצי אפרסק, כף פירות יער או תותים)
  • 2 קוביות שוקולד מריר 85%
  • 3 כפות חלב אורז או שקדים

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד:

מערבבים את היוגורט האהוב עליכם (נניח תות, טבעי או בטעם עוגת גבינה), עם 2 כפות אקבה להכנת משקה, פורמולה 1. הקפיאו את היוגורט לחצי שעה עד 45 דקות. חתכו תפוח או אפרסק, או פרי אחר לבחירתכם והניחו מעל היוגורט הקפוא. המיסו 2 קוביות שוקולד מריר 85% עם מעט חלב אורז שקדים עד שמתקבל שוקולד חם נוזלי וחלק ותשפכו אותו מעל הגלידה עם הפרי. ובתאבון.

יוגורט דל קלוריות: כ- 60 קלוריות
חצי אפרסק/חצי תפוח או כף פירות יער: כ-30 עד 50 קלוריות
2 קוביות שוקולד מריר: 100 קלוריות
2 כף אבקת חלבון של הרבלייף:184 קלוריות



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
05-04-2020
מי שיהיה פעיל במהלך החג והחופשה, יקטין את הסיכון להשמנה וישפר את הבריאות שלו. קבלו את הטריקים החשובים.
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.
ספורט
19-03-2020
אם תשאלו את המנטורים והקואוצ'רים המצליחים בעולם אם הם תמיד היו מאושרים, הם יגידו לכם שלא. אז מהם סודות האושר לפי האנשים המצליחים?
מתכונים
17-03-2020
מתכון להכנת שייק שוקולד עוגיות ואגוזי לוז