מצמצמים מתוק בתקופת החגים עם חטיפי חלבון

חוששים שוב למצוא את עצמכם מתנפלים על הסופגניה או הקינוחים? בדיוק בשביל זה אתם צריכים חטיפי חלבון

לא מספיק שחג חנוכה מביא איתו גשם של סופגניות ולביבות עתירות קלוריות, לא מספיק שכל ארוחה כזאת מסתיימת לפעמים גם בקינוח, שבירת השגרה בתקופת החגים גורמת לנו לאכול אפילו עוד יותר מתוקים. אם גם לכם נמאס מכמויות המתוקים שאתם מוצאים את עצמכם בולסים בזמן החגים, כדאי שתדאגו שיהיו איתכם תמיד חטיפי חלבון. חטיפי חלבון הם פתרון מושלם לנשנוש מתוק ובריא, שיעניק לכם אנרגיה ויעזור לכם לשלוט ברעב. 

  • טעימים במיוחד 

קינוח הוא הפינוק שלנו בסוף הארוחה. אין בעיה ליהנות מקינוח מדי פעם, אבל בתקופת החגים, כשאנחנו מוצאים את עצמנו בארוחות חגיגיות כמעט בכל יום, כדאי לעצור את עצמנו מלהתנפל על שולחן הקינוחים בסוף כל ארוחה. למזלנו, יש אפשרויות נוספות לפינוק מתוק וטעים בסוף הארוחה, והאפשרויות האלה לא יעלו לנו בכל כך הרבה קלוריות כמו קינוחים אחרים. חטיפי חלבון של הרבלייף יכולים להוות קינוח מושלם לארוחה. הם טעימים ומגיעים ב-3 טעמים נהדרים  שוקולד-בוטנים, לימון ווניל-שקדים. 



  • בריאים יותר 

בעוד שכדור של גלידת וניל מכיל כ-230 קלוריות, פרוסה של עוגת גבינה מכילה כ-500-300 קלוריות וקרם ברולה יעלה לכם כ-600 קלוריות, חטיפי חלבון של הרבלייף מכילים רק 140 קלוריות לחטיף. החטיפים מכילים 10 גרם חלבונים, עם כל חומצות האמינו הנחוצות לגוף לשמירה על השרירים, וגם 15 גרם פחמימות וויטמינים כמו E, 1B, 2B ו-6B. החטיף יעזור לכם לשלוט ברעב ובחשק למתוק, הוא משביע ומעניק לגוף אנרגיה, שנחוצה יותר מתמיד בתקופת החגים. 



  • זמינים ונוחים  

יש שלל אפשרויות לקינוחים בריאים, שאפשר לאכול בסיום הארוחה. אבל אם אתם מתארחים אצל המשפחה או אצל חברים, יהיה לרוב מסובך לדאוג להביא איתכם קינוח בריא כזה. לכן אם אתם רוצים לוודא שיהיה לכם משהו מתוק ובריא לאכול בסיום הארוחה, פשוט הכניסו לתיק חטיפי חלבון של הרבלייף. כל חטיף ארוז בנפרד, כך שהטריות נשמרת תמיד, וקל לשאת אותם לכל מקום ולכל ארוחה. כשהמארחים מוציאים את הקינוח, שלפו חטיף מהתיק ותוכלו ליהנות מקינוח טעים ובריא.  



  • למה דווקא חלבון? 

חלבון, כמו שרובכם ודאי יודעים, מסייע לבניית שרירים. אבל מעבר לכך, חלבונים הם מולקולות גדולות ומורכבות, שמכילות חומצות אמינו. חומצות האמינו והקשרים ביניהן מסייעים לחלבון לפעול בדרך ייחודית. הם יכולים, למשל, לתפקד כנוגדן, כאנזים או כמרכיב במבנה. באופן כללי אפשר לומר שאדם מבוגר צריך בממוצע לצרוך כ-60-50 גרם חלבונים ביום. אכילה של חלבון בין הארוחות או כקינוח קצת אחרי הארוחה יכולה לעזור לכם לשלוט ברעב. כשהגוף מרגיש בחוסר של חומרים מזינים, סיכוי גדול יותר שהוא יאותת לכם לאכול משהו, ולא באמת משנה מה זה יהיה. לכן חשוב לדאוג שהגוף יקבל מספיק חלבון. מחקרים מראים שצריכה של חטיפי חלבון יכולה לעזור לירידה במשקל, לשיפור רמות הסוכר בדם ולירידה בסיכון ליתר לחץ דם.  

 



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
14-01-2021
7 דברים שיצילו אתכם משרירים תפוסים
מתכונים
12-01-2021
מתכון להכנת שייק שוקולד אגס
ספורט
11-01-2021
המדריך לשגרת חיטוב בריאה גם בסגר: 14 טיפים מנצחים
ספורט
07-01-2021
התרגיל המטורף שימצק לכם את הבטן והזרועות
ספורט
03-01-2021
מוטיבציה לשנה האזרחית החדשה: למה אתם לא מצליחים להתמיד באימונים ואיך בשנה הזו בטוח תצליחו?
טיפוח
31-12-2020
דיבור עצמי חיובי: הנשק הסודי להשגת יעדי כושר שלכם בשנת 2021
מתכונים
29-12-2020
מתכון להכנת כדורי רפאלו
ספורט
27-12-2020
ערכת הכושר החיונית שתשמש אתכם בחורף הקרוב