מצמצמים מתוק בתקופת החגים עם חטיפי חלבון

חוששים שוב למצוא את עצמכם מתנפלים על הסופגניה או הקינוחים? בדיוק בשביל זה אתם צריכים חטיפי חלבון

לא מספיק שחג חנוכה מביא איתו גשם של סופגניות ולביבות עתירות קלוריות, לא מספיק שכל ארוחה כזאת מסתיימת לפעמים גם בקינוח, שבירת השגרה בתקופת החגים גורמת לנו לאכול אפילו עוד יותר מתוקים. אם גם לכם נמאס מכמויות המתוקים שאתם מוצאים את עצמכם בולסים בזמן החגים, כדאי שתדאגו שיהיו איתכם תמיד חטיפי חלבון. חטיפי חלבון הם פתרון מושלם לנשנוש מתוק ובריא, שיעניק לכם אנרגיה ויעזור לכם לשלוט ברעב. 

  • טעימים במיוחד 

קינוח הוא הפינוק שלנו בסוף הארוחה. אין בעיה ליהנות מקינוח מדי פעם, אבל בתקופת החגים, כשאנחנו מוצאים את עצמנו בארוחות חגיגיות כמעט בכל יום, כדאי לעצור את עצמנו מלהתנפל על שולחן הקינוחים בסוף כל ארוחה. למזלנו, יש אפשרויות נוספות לפינוק מתוק וטעים בסוף הארוחה, והאפשרויות האלה לא יעלו לנו בכל כך הרבה קלוריות כמו קינוחים אחרים. חטיפי חלבון של הרבלייף יכולים להוות קינוח מושלם לארוחה. הם טעימים ומגיעים ב-3 טעמים נהדרים  שוקולד-בוטנים, לימון ווניל-שקדים. 



  • בריאים יותר 

בעוד שכדור של גלידת וניל מכיל כ-230 קלוריות, פרוסה של עוגת גבינה מכילה כ-500-300 קלוריות וקרם ברולה יעלה לכם כ-600 קלוריות, חטיפי חלבון של הרבלייף מכילים רק 140 קלוריות לחטיף. החטיפים מכילים 10 גרם חלבונים, עם כל חומצות האמינו הנחוצות לגוף לשמירה על השרירים, וגם 15 גרם פחמימות וויטמינים כמו E, 1B, 2B ו-6B. החטיף יעזור לכם לשלוט ברעב ובחשק למתוק, הוא משביע ומעניק לגוף אנרגיה, שנחוצה יותר מתמיד בתקופת החגים. 



  • זמינים ונוחים  

יש שלל אפשרויות לקינוחים בריאים, שאפשר לאכול בסיום הארוחה. אבל אם אתם מתארחים אצל המשפחה או אצל חברים, יהיה לרוב מסובך לדאוג להביא איתכם קינוח בריא כזה. לכן אם אתם רוצים לוודא שיהיה לכם משהו מתוק ובריא לאכול בסיום הארוחה, פשוט הכניסו לתיק חטיפי חלבון של הרבלייף. כל חטיף ארוז בנפרד, כך שהטריות נשמרת תמיד, וקל לשאת אותם לכל מקום ולכל ארוחה. כשהמארחים מוציאים את הקינוח, שלפו חטיף מהתיק ותוכלו ליהנות מקינוח טעים ובריא.  



  • למה דווקא חלבון? 

חלבון, כמו שרובכם ודאי יודעים, מסייע לבניית שרירים. אבל מעבר לכך, חלבונים הם מולקולות גדולות ומורכבות, שמכילות חומצות אמינו. חומצות האמינו והקשרים ביניהן מסייעים לחלבון לפעול בדרך ייחודית. הם יכולים, למשל, לתפקד כנוגדן, כאנזים או כמרכיב במבנה. באופן כללי אפשר לומר שאדם מבוגר צריך בממוצע לצרוך כ-60-50 גרם חלבונים ביום. אכילה של חלבון בין הארוחות או כקינוח קצת אחרי הארוחה יכולה לעזור לכם לשלוט ברעב. כשהגוף מרגיש בחוסר של חומרים מזינים, סיכוי גדול יותר שהוא יאותת לכם לאכול משהו, ולא באמת משנה מה זה יהיה. לכן חשוב לדאוג שהגוף יקבל מספיק חלבון. מחקרים מראים שצריכה של חטיפי חלבון יכולה לעזור לירידה במשקל, לשיפור רמות הסוכר בדם ולירידה בסיכון ליתר לחץ דם.  

 



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק ספורט "לשחרר את החיה"
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
ספורט
13-02-2020
אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, בשנת 2020 אנחנו קופצים מדרגה. קבלו את 8 הטרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה. 
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת
מתכונים
04-02-2020
מתכון לשייק חמאת בוטנים ותותים
ספורט
02-02-2020
איך נדע האם מדובר בתופעה היפרדות שרירים, כיצד זה קורה ומה ניתן לעשות בעניין.