מינוס 21 קילו: הדיאטה המדוברת של קים קרדשיאן

העולם גועש מהדיאטה של קים קרדשיאן שעל פי הדיווחים השילה ממשקלה 21 קילוגרמים תוך מספר חודשים ספורים. איך היא עשתה את זה והאם מדובר בדיאטה בריאה ומאוזנת?

מלכת הריאליטי קים קרדשיאן נכנסה לחיי כולנו והרבה בזכות דימוי הגוף החיובי שלה, שהביא לאופנה את המראה העסיסי, החזק והבריא. קים קרדשיאן היא סמל לנשיות, ולא סתם שהישבן שלה עלה לא פעם לכותרות, עליו היא עמלה בחדר הכושר ודאגה להבליט אותו בדרכים רבות.

באביב האחרון, הופיעה הקרדשיאנית לטקס המט גאלה המפורסם בשמלתה האייקונית של מרלין מונרו כשהיא רזה בצורה דרמטית. כעת פרטים חדשים נחשפים על הדיאטה שלה והעולם לא נשאר אדיש לכך.

על פי הדיווחים מעבר לים, קים ככל הנראה השילה -21 קילוגרמים ממשקלה על מנת להיכנס לשמלה המדוברת, ויש המספרים שהיא לא מתכוננת לעצור. אז איך נראה בתכלס התפריט שלה? מקורב לכוכבת סיפר שקים מתחילה את הבוקר בפודינג צ’יה: זרעי צ’יה עם חצי ליטר מים, מה שעוזר לה לדבריו לשבוע לזמן רב. לארוחת צהרים אוכלת הכוכבת סלט עם אבוקדו וחבילת חסה שלמה והיא מסיימת את היום עם ירקות שעליהם מפזרת מיץ לימון. בימים בהם היא מתאמנת, היא צורכת חלבון ממקור צמחי כמו תחליפי בשר למיניהם לדוגמא: המבורגר טבעוני. כשמתחשק לה משהו מתוק היא אוכלת ענבים קפואים.

האם מדובר בדיאטה בריאה ומומלצת?

קים השילה את 21 הקילוגרמים שלה תוך כחצי שנה, שזה בהחלט המון משקל לאבד בזמן קצר, ולא מומלץ למי שרוצה לעבור תהליך הדרגתי של ירידה במשקל. חסרונות עיקריים בירידה מהירה: חוסרים תזונתיים, חולשה, נשירת שיער, מחסור בוויטמינים ומינרלים, עייפות ובנוסף, אנשים שיורדים מהר מאוד במשקל, עלולים לעלות בשלב מאוחר יותר הרבה מאוד וגם לפעמים בתוספת משקל עודף. למי שמעוניין לרדת במשקל, מומלץ לעשות תהליך תזונתי ארוך ומאוזן יותר.

 

 



כמה טיפים לירידה מאוזנת ובריאה במשקל:

  1. היעזרו באיש מקצוע ואל תעתיקו דיאטות שעבדו לאחרים.
  2. בקשו מאיש המקצוע שבחרתם להתאים את הדיאטה אל אורח החיים שלכם ולא את החיים שלכם לדיאטה.
  3. השתדלו להימנע מדיאטות קיצוניות. במקום זאת, אמצו אורח חיים בריא, וכזה שאפשר להתמיד בו לאורח זמן.
  4. שלבו פעילות גופנית שתעזור לכם לחזק את מערכת החיסון, לרדת במשקל בצורה בריאה ומבוקרת, לחזק את השרירים ולגרום לשיפור המטבוליזם.
  5. אל תשכחו לשתות כמות מבוקרת של מים.
  6. אל תפסחו על אבות המזון, על מאכלים מזינים ובריאים לגוף.
  7. בחרו בתפריט שנעים לכם לעמוד בו לטווח ארוך.
  8. שימו לב שאתם לא מאבדים את שמחת החיים ומצב הרוח בדרך למשקל החלומי שלכם. הרשו לעצמכם גם ליהנות.
  9. שתו מים, שחשובים בתהליך של ירידה במשקל.
  10. הקפידו לישון טוב ולנוח. יש חשיבות למנוחה ושינה כשרוצים להשיל משקל.

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא לארבע, מרתוניסטית ועיתונאית.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
18-04-2024
ניקוי רעלים: מה אוכלים ומתי עושים?
טיפוח
11-04-2024
ניקיון פסח ולא רק בבית: 5 דברים לא בריאים שכדאי לנקות מהחיים שלנו
ספורט
04-04-2024
איזה תרגילים משפרים את מצב הרוח?
מתכונים
01-04-2024
מתכון להכנת שייק קרם פטל
תזונה
28-03-2024
למה חטיפי חלבון עכשיו יותר נחוצים מתמיד?
תזונה
24-03-2024
איזה נשנושים ימנעו זלילות ליליות?
ספורט
21-03-2024
אתגרי הכושר ששיגעו את הרשת

תפריט נגישות