איך אפשר לעשות מעט ולהשיג תוצאות משמעותיות?

איך אפשר לעשות שינויים קטנים ולהשיג תוצאות גדולות ואיזה מיקרו הרגלים יכולים לעשות שינויים עצומים בחייכם?

לפעמים נדמה לנו שאנחנו צריכים לעשות מהפכים דרמטיים בחיים שלנו כדי לראות שינוי פיזי ממשי, אבל למעשה, השינויים הקטנטנים שאנחנו עושים לאורך זמן ומתמידים עמם, הם אלו שנרשמים אצלנו במוח וגורמים לנו לעשות יותר, וגם בסופו של דבר לתוצאות מרשימות, אז לא תמיד אנחנו צריכים לפנות שעה וחצי מהחיים כדי להתאמן או לשנות את כל התפריט שלנו, שזה עלול להלחיץ רבים מאיתנו. נסו פשוט להכניס כמה מיקרו הרגלים לחיים שלכם, שהם הרגלים קטנטנים ולא מסובכים, שיכולים ממש לעזור לכם להרגיש בריאים יותר.

  1. כוס מים על הבוקר – כמה מאיתנו שוכחים לשתות מים ואז מגיעים לסוף היום ונזכרים שלא שתינו בכלל? התחילו את הבוקר שלכם עם כוס מים פושרים שיגרמו לכם להרגיש שאתם עושים דבר ראשון משהו עבור הגוף שלכם. זה לא דורש מאמץ גדול, ועם זאת, זה יוצר רשמים טובים במוח של עשיית טוב לעצמכם. בנוסף, זה יזכיר לכם לשתות גם בהמשך היום. שתיית מים בתחילת היום תגרום לתחושת רוויה, רעננות ונקיות.
  2. 30 דקות הליכה – הרבה פעמים נעדיף לוותר על אימון כי יש לנו זמן קצר בין פגישות, בין מטלות, בין החיים עצמם, ולכן זה גורם לנו לוותר מראש על הפעילות. במקום זה, אמרו לעצמכם שאפשר גם לזוז לזמן קצר. ולא חייבים להירשם לחדר הכושר או לחוג השכונתי ולעשות מהפך גדול. אפשר גם להתאמן קצת מול המסך, תוך כדי העבודה ואפשר גם לעשות הליכה של 30 דקות תוך כדי פגישת עבודה בטלפון. הרבה יותר קל להתחייב ל-30 דקות של הליכה ביום מאשר למנוי שנתי בחדר כושר.
  3. קומו חצי שעה קודם – בין אם אתם מתכננים להתאמן בחצי השעה הזו או סתם לשכב עוד חצי שעה במיטה ולכתוב תכניות ולנשום, השקיעו בזמן רגוע לעצמכם רגע לפני שאתם מתעוררים לעוד יום עמוס במטלות. מדובר בהרגל קטן שיכול להכניס הרבה רוגע לחיים שלכם. וכשאנחנו רגועים, אנחנו פועלים בצורה הרבה יותר יעילה והבריאות שלנו משתפרת. בסך הכל לכוון שעון ולהרוויח הרבה בשביל עצמכם.
  4. כנסו למיטה מוקדם יותר – ואם תהיתם מה עם החצי שעה האבודה, אז פה. הקדימו את שעת השינה שלכם בחצי שעה לפחות. לא תאמינו כמה חצי שעת שינה יותר או שעה שלמה, יעזרו לכם להרגיש עירניים יותר, צלולים ושמחים יותר. כך גם תוכלו להתעורר מוקדם יותר ובכך להיות פרודוקטיביים ובריאים יותר.
  5. הוסיפו ירוקים – אתם לא צריכים לשנות את כל התפריט שלכם כדי להיות יותר בריאים וחזקים, אבל אתם יכולים בהחלט להוסיף עלים ירוקים לארוחות שלכם ובכך להוריד את רמות הסוכר מהדם, להוריד רמות דלקתיות, לזרז יציאת רעלים מהגוף ולגרום לגוף שלכם להיות יותר בסיסי ופחות חשוף למחלות.

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא לארבע, מרתוניסטית ועיתונאית.

שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא לארבע, מרתוניסטית ועיתונאית.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
18-07-2024
איך אפשר לעבור את גיל המעבר בקלות בדרכים טבעיות?
ספורט
14-07-2024
מה משפיע על לחץ הדם? ואיזה תרגיל הכי מומלץ להורדה?
ספורט
11-07-2024
7 דברים קטנים שאתם יכולים לעשות לקיץ בריא יותר
מתכונים
10-07-2024
מתכון הכנה חטיף פרוזן יוגורט ואוכמניות
ספורט
07-07-2024
אכילה בריאה בגיל ההתבגרות - המדריך המלא!
ספורט
04-07-2024
להתחזק בחכמה: איך נערכים לאימונים בקיץ?
ספורט
30-06-2024
באיזו שעה ביום הכי כדאי לשתות מים?
ספורט
27-06-2024
יום בריאות הנפש: מהם הדברים שפוגעים בנפש שלנו ומה מחזק אותה?

תפריט נגישות