לחזור לכושר אחרי החורף

יש כמה סוגי אימון קפיצה שתוכלו לנסות:

  • אימון קפיצה אנכית מומלץ עבור אלה מכם המעוניינים לבנות כוח מתפרץ, מהירות וכוח. תוכלו למצוא כמה סרטוני וידאו מרשימים למדי באינטרנט.
  • אם החלטתם שקפיצה אנכית לא מתאימה לכם, גם לניתוק הרגליים מהקרקע בדרכים אחרות יש יתרונות רבים עבור הבריאות והכושר שלכם. בנוסף, אתם לא חייבים ללכת למכון הכושר כדי ליהנות מהם.
  • אפשרויות הקפיצה נעות בין שילוב קפיצות כוכב פשוטות ועד ברפי בעצימות גבוהה יותר באימונים שלכם; אבל הבחירה האישית שלנו היא אימון קפיצה בחבל.
  • קפיצה בחבל היא בעצם דילוג למבוגרים. אנחנו אוהבים לקפוץ בחבל כי זוהי דרך פשוטה, זמינה, ללא עלויות שתכניס אתכם לכושר. בנוסף, זה כיף גדול. ואנחנו לא לבד: קפיצה בחבל היא מרכיב עיקרי בשגרת האימונים של מאמנים אישיים, מתאגרפים מקצועיים וסלבריטאים כמו קייטי פרי, ג'ייק ג'ילנהול וסילבסטר סטאלון.

אז קחו חבל קפיצה והתחילו לקפוץ!


5 סיבות לקפוץ בחבל:

  1. אין צורך בציוד יקר או בחברות במכון כושר. תוכלו לקפוץ בכל מקום בו יש מקום, בחוץ וגם בבית.
  2. קפיצה בחבל מאפשרת אימון גוף מלא המפעיל את שרירי הבטן, הרגליים, הכתפיים והזרועות.
  3. תוכנית אימונים קבועה המשלבת קפיצה בחבל תסייע בבניית טונוס השרירים בפלג הגוף התחתון והעליון.
  4. תוכלו לקפוץ בקצב שמתאים לכם, מה שהופך את הקפיצה בחבל לאימון נפלא בכל רמות הכושר. אנחנו ממליצים לשלב גם מוזיקה קצבית.
  5. ואחרון חביב – זה פשוט כיף!



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
02-08-2020
10 טיפים שיהפכו את הזוגיות שלכם לבריאה וחטובה
מתכונים
28-07-2020
מתכון להכנת חטיפי חלבון עם תפוחים ללא אפיה
טיפוח
26-07-2020
אחת המתנות הענקיות שנתן לנו הטבע הוא צמח האלוורה
ספורט
23-07-2020
לשרוף הרבה קלוריות? אתם זקוקים לאימון הנכון.
מתכונים
21-07-2020
מתכון להכנת מוס קוקוס ומנגו
תזונה
19-07-2020
ב-21 ליולי מציינים ברחבי העולם את יום הג׳אנק פוד הבינלאומי. הג׳אנק פוד נולד במטרה לספק לנו אוכל משביע ומהר ולכן גם נקרא אוכל מהיר או אוכל זבל.
ספורט
16-07-2020
נסו לבצע את התרגילים הפשוטים והיעילים הללו בין פגישות, שיחות או משימות – בנוחיות שמציע הבית הפרטי שלכם.
מתכונים
14-07-2020
מתכון להכנת מוס קוקוס ומנגו