6 טיפים לשנת יופי מושלמת

שנת לילה טובה תעזור לכם לשמור על הבריאות והמראה שלכם. קבלו 6 טיפים לשנת היופי המושלמת

תזונה ופעילות גופנית חשובות לשמירה על הבריאות והמראה שלנו, אבל שינה טובה חשובה לא פחות. קבלו 6 טיפים לשנת לילה מושלמת

לא סתם קוראים לה “שנת יופי”, כך שאם אתם מברי המזל שאוהבים לישון, אתם יכולים להפסיק להרגיש אשמים ולחזור למיטה. אבל שינה היא לא תמיד עניין פשוט. לפעמים קשה לישון היטב בלילה, גם אם אנחנו עייפים מאוד. הראש שלנו מלא במשימות ועניינים שדורשים טיפול, ולעיתים פשוט קשה מדי לכבות את המוח ולהירדם. אבל בלי שינה טובה, הבריאות והמראה שלנו יפגעו. אז איך תוכלו גם אתם להשיג את שנת היופי המושלמת?

שימו לב למה שאתם אוכלים
אל תאכלו יותר מדי, זמן קצר לפני השינה. ארוחות גדולות בשעה מאוחרת עלולות לגרום למערכת העיכול שלכם לעבוד שעות נוספות, וכך לפגוע בשינה שלכם. בנוסף, הימנעו ממוצרים שמכילים קפאין, כמו קפה, תה שאינו צמחי, משקאות תוססים מסוימים ושוקולד. הקפאין עלול להשאיר אתכם ערים לזמן ארוך יותר ממה שתרצו. נסו להימנע מקפאין לפחות 4 שעות לפני השינה. במקום הקפאין, בחרו בתה קמומיל מרגיע, שיכול לעזור לכם לישון טוב יותר.

המיטה נועדה לשינה
כבו את הטלוויזיה, הוציאו את הטלפון הסלולרי מהחדר וסיגרו את הלפטופ. המיטה שלכם נועדה לשינה ולא לעבודה. אם תרגילו את עצמכם להיכנס למיטה כדי לישון ולא כדי לעבוד, תוכלו להפחית את הסיכון להפרעות שינה.

בצעו פעילות גופנית
פעילות גופנית מפחיתה את ההפרעות שמייצרים הורמוני הלחץ לשנת הלילה שלנו. אפילו 20 דקות של הליכה מהירה יעשו את העבודה ויעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה. עם זאת, אל תבצעו פעילות גופנית אינטנסיבית זמן קצר לפני השינה, מכיוון שהאדרנלין שמשתחרר בזמן הפעילות בגוף עלול להפריע לשינה.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
26-05-2024
למה כל כך קשה לנו להתמיד באימונים ומהם סודות ההתמדה?
ספורט
23-05-2024
פילאטיס רצפה או מכשירים? מה עדיף?
מתכונים
21-05-2024
מתכון תה קר בטעם לימון ומנגו
תזונה
18-05-2024
הסוד לגוף צעיר: מה להכניס לשייק כדי להישאר צעירים?
ספורט
16-05-2024
כיצד לשחרר צוואר תפוס?
תזונה
09-05-2024
16 טיפים מעולים ליום עצמאות בריא יותר
מתכונים
07-05-2024
מתכון להכנת עוגת גבינה לימונית
ספורט
04-05-2024
איך לחזור לרוץ אחרי הפוגה ארוכה?

תפריט נגישות